Gollegompen Skrevet 8. desember 2007 #26 Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor skal eg ikke ta dere under samme saks når du er spydig og frekk og i tillegg signerer med anonym? Må jo bare gå ut ifra det da, når du oppfører deg på samme måten. Eller? Ja, skikkelig røykesjuk, eg som røyker og alt. Røyker minst 3 pakker for dagen! Saklig, men for å opplyse deg så røyker eg ikke. Men det betyr ikke at eg må komme med hetsende innlegg som minner mer om en personforfulgelse enn noe annet. Og ang. ikke helt frisk; haha til deg! Ta deg en pille eller noe, for det kan du mest sannsynlig trenge mer enn hva eg gjør.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 8. desember 2007 #27 Skrevet 8. desember 2007 jøss, så modne folk det var her inne da??? den ene er verre enn den andre...... hele denne debatten var om ei som bad om å få fred, å dere to siste her klarte faktisk å krangle dere opp til en skikkelig "cat-fight" ellers da?.... lite å gjøre i ventetiden, snart jul å greier....=)
Gollegompen Skrevet 8. desember 2007 #28 Skrevet 8. desember 2007 Joda, eg skal være voksen nok til å holde fred. Blir bare så utrolig provosert på Lena72 sine vegne. Nok ble nok. Gleder meg til jul eg Håper alle får en fin og fredfylt jul
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. desember 2007 #29 Skrevet 8. desember 2007 Jeg også har fått gjennomgått her inne pga dette. Vi er selvfølgelig ikke dårlige mødre fordi vi ikke klarer å slutte helt! Vi kommer nok til å klare det til slutt;-) Lykke til til oss!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #30 Skrevet 9. desember 2007 skjønner alle parter her.. Ikke det at hun ikke tåler ting..men det ble faktisk laget en tråd med overskrift hennes nick.. Derfor forstår jeg henne.. lurer mer på hva det blir av folk som kritiserer og ikke klarer se ting i litt andre syn enn sitt lille trangsynte ... Så slutt å si at røykere er dårlige mødre. Vi sitter i alle fall ikke snakker dritt om andre. og forteller at barna deres vil dø, at vi ikke er gode nok foreldre osv. Se litt i dere selv.. God søndag
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #31 Skrevet 9. desember 2007 Var det ikke du som spurte om det var farligt og ta julevasken?? Så røyker du!! Skurrer litt her... Hva er værst?Julevasken ellen røykingen?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #32 Skrevet 9. desember 2007 jeg syns faktisk at denne debatten her har gått litt vel langt!! vi er da voksne. syns at hele denne saken her skulle vært slettet og alt skulle bli glemt!! det viktigeste er at vi alle med frø i magen har det bra uansett hvordan vil velger å gjøre det! ikke bry seg og kjefte på andre for det de gjør!! men.. sagt mitt så da får vel jeg høre det også.. det virker som dette er sånt sted man ikke kan si hva man mener, føler eller tenker uten at det blir ett helvete ut av det!! det er vel ett sted her som kalles krangle siden. bruk den og la være å bruke "navn" på de det gjelder også slutter som har skrevet no å hefte seg med hva andre mener! sagt er sagt.. og alle har RETT Å SI HVA DE MENER, men er ikke vits å henge ut noen! ikke noe galt i det hu skrev!!
Veda Skrevet 9. desember 2007 #33 Skrevet 9. desember 2007 KAN FOLK BARE DRITE I Å SVARE PÅ DENNE TRÅDEN NÅ!! ER SÅ PISSLEI AV Å SE DEN OPPE HELE TIDEN!!!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2007 #34 Skrevet 9. desember 2007 veda nå var jo du en av de som fikk den opp da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå