Gå til innhold

samvær med overnatting...hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja og for far så blir det mere samvær mindre bidrag. Skjønner jo godt at han vil ha barnet så mye som mulig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det henger ikke på greip det du sier.sitat

"Han er tidligere narkoman og jeg hadde ikke noe på han derfor ønsket jeg å sjekke muligheten å nekte samvær ved å gå andre veier"

Hvist det ikke er penger det handler om så hva er det det handler da? du er jo ute etter å nekte barnet samvær med far verken mer eller mindre. å nekte barnet samvær med mor eller far er barnemishandling i mine øyne, så fremt at det ikke er til direkte skade for barnet, å det er det ikke opp til deg å avgjøre

du skriver videre at Han er tidligere narkoman, hva har det med saken å gjøre. enten er han på kjøret eller så er han det ikke

å så har jeg ett spørsmål til deg, er det noen som følger med på hva du gjør, hva kan far gjøre hvist det er noe ved deg han ikke liker. eller måten han synes du behandler gullet på, kan han nekte deg samvær eller!!! nei tror ikke det. dette er maktmissbruk på det sterkeste

det sinnsyke som skjer er at loven er laget til for noen som har samvittighet til å utnytte den slik som deg å de fleste andre aleinemødre

Skrevet

djizez christ xfiles..hadde du virkelig sendt avgårde 1-åringen din til en vilt fremmed? (jupp, for barnet er faren vilt fremmed..du vet, ikke helt utviklet hukommelse osv..)

Skrevet

Kanskje han har en omgangskrets som egner seg dårlig sammen med barn? Kanskje han er voldelig av natur? Kanskje han fortsatt selger dop? Kanskje det er 100 grunner til at hun vil nekte samvær og spes på kveld/natt. Guuuud for en forferdelig mor som vil det beste for barnet sitt. Med dop i bildet tror jeg faktisk man kan kreve samvær med andre til stedet og i tillegg at bf skal levere urinprøver. Litt usikker, men pila vet sikkert....

Skrevet

jeg håper ikke du er mor til noen, jævla EGOIST

BCH "God jul"

Skrevet

Synes det er rart at du bruker argumentet at barnet/far har rett på samvær. Når far stikker spradisk innom og ikke gjør noe for å bli kjent er det jo han som sørger for at det ikke blir samvær. Hun har jo heller ikke nektet han samvær, hun er bare redd for at barnet vil være utrygt under overnatting fordi far ikke har hatt samvær (etter eget valg) så langt. Å si at hva far gjør når han har samvær ikke har noe med barnet å gjøre er kanskje det dummeste jeg har hørt.... Samværet handler om barnet og ingenting annet.

Jeg tror du bør ta deg tid til å tenke igjennom dette en gang til. Dette handler ikke om voksnes rettigheter, men om barns rettigheter.

Og by the way... man virker dumm når man skriver dumm med dobbel M.

Skrevet

Enten er han på kjøret eller ikke?

Han er jo tydeligvis på kjøret, som hun sa ble han tatt med narkotika i julen og barnevernet er inne i bildet fordi han har samvær med et annet barn som var i bilen da han ble tatt med dop....

Ja dette handler jo helt opplagt bare om ei drittkjerring som vil suge mest mulig penger ut av en uskyldig fyr. .... Ingen grunn til å bekymre seg over at han skal være alene med barnet..... neida... kjernekar.

• 2 uker senere...
Skrevet

fy fan du er syk i hodet når du ikke klarer å bruke saklige argumenter, du skjønte tydeligvis hva jeg mente om jeg brukte en m eller en dobbbbbel m. he he ta å gud hvor såret jeg ble buhu

Og by the way bitch du er ikke mindre dumm når du er anonym

Skrevet

jeg har ett råd til deg gå å heng ,eg å spar samfunnet for problemer

Skrevet

jævla egoista heile gjængen, æ blir kvalm når æ læs om fålk som skal diskutere, å så har dæm så lite å fare med att dæm må hænge sæ opp i om fålk har skrevet dum rætt eller galt. ka e det som feile folk. ta å få dokker en hobby eller ett arbeid, å bruk hode på nåkka konstruktift i steden. håper virkelig at ingen av dokker har barn

Skrevet

Er dette et forsøk på å lage den mest ulogiske og teiste tråden på hele dib?

Altså, hente frem et innlegg som er rundt en mnd gammel, for å be noen skyte seg, svare med atter et anonymt innlegg som hovedsaklig består av meningsløs utskjelling.

Vennligst forklar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...