Ikkelektuell Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 Har julekjøret gått meg til hodet når jeg leser 'julekuk' og ikke reagerer på det?
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #27 Skrevet 7. desember 2007 Veit du hva, det leste jeg og!! Men jeg reagerte hvertfall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 hahah... dere er syke da
Turid Laila Skrevet 7. desember 2007 #29 Skrevet 7. desember 2007 Jeg leste også julekuk, men tenkte det må være feil, måtte lese det to ganger til...
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. desember 2007 Hi hi hiii. julelys, julekuk, jule.... neeeeei..?! julelys, juleduk..! OK! Godt det er fler av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå