Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 JEG er veldig flink til aa lage apelyder, ingen lager apelyder bedre enn meg. Er ikke fullt saa lett aa skrive dem da, selv om jeg hörer dem helt klart i hodet.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har apetær, som kan brukes til det utroligste. Kanskje vi skulle slå oss sammen og tjene noen spenn?
Dronningen! Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er flink til å fjase og er et oppkomme av gode ideer:o) Også kan jeg lage trekløver av tunga mi...
Libido- Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er flink å rape høyt og mandig. *knis*
Süsse Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Akkurat nå pröver jeg å väre flink til å lage julekort. "Hvor kan jeg bestille billigst mulig, raskest mulig", finnes ikke her! 4-5 kort på en og en halv time og jeg begynner å lure hvem som fortjener de. Grrr.
Huldretuss Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 He he, jeg er også gansk flink med tærne - kan plukke opp det meste med dem. Dessuten er jeg myk og kan brette bena bak hodet :-)
Süsse Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Aa, er det slike ting dere er flinke til. Da er jeg flink til å få tungespissen oppå på nesetippen.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Du kan få et i retur så slipper du det, hehe, her er det veldig mye av typen "tanken teller vel, for helvete".
Huldretuss Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Tunge på nesetippen er jeg også god til! Men skulle gitt mye for å være flink til å lage julekort - all ære til deg!
Süsse Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Men du skjönner at jeg har smekket på bildet av gutten midt i alt staset. Eller jeg kan lage et nytt ett med deg i mine tanker. Ho ho ho
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kan knyte kirsebærstilker med tunga, rape på kommando og lage en rar spiss med underleppa mi så jeg ser ut som en geit. Jeg kan dessuten lage flotte sel-lyder og legge albuen over på motsatt skulder:) Hey, jeg kan masse jo=)
Groosalugg Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Hm? Jeg er ikke flink til noe jeg tror jeg... Men apelyder ja... Det hadde vært skikkelig nyttig.
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. desember 2007 MetteFlette, jeg skulle önske jeg kunne lage sel-lyder *sukk*. Men jeg er som sagt en jaevel paa apelyder, og jeg kan höres ut som opp til 2-3 aper paa en gang. Sug Lut, har du taer nok til aa se ut som 2-3 aper samtidig da? I saa fall er jeg sikker paa at vi kunne tjent noen kroner. Men hva skal jeg med kroner i Spania? AAhh det stemmer, jeg kommer jo en tur til Norge i januar, kan bruke dem da.
Süsse Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Da må du sende adr din. Og er det noen som hetser julekortene mine anonymt vet jeg hvem det er
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Kan du høres ut som mange aper??? Det skulle jeg likt å høre altså... Jeg har et tips til showet deres: nemlig å stille dere utenfor handikaptoalettet og vente på at de som disse toalettene som regel er spesialdesignet for skal komme ut: nemlig de med laaaaaaange apearmer. ( det er jo ihvertfall alltid nesten umulig å rekke bort til papiret)
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. desember 2007 Det med apelydene er heldigvis noe jeg ikke gjör saa alt for ofte, fordi naar jeg först starter tar det liksom aldri slutt. Jeg blir saa opphissa og i godt humör av aa höre paa alle apene at jeg blander fler og fler aper inn, og til slutt gaar det bare galt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 Balooa: Du må lese "den ulende mølleren" av Arto Paasilinna.
Ikkelektuell Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er god på koala-klemmer, og ikke så aller verst på apelyder. Jeg tror at jeg finner mer glede i sistnevnte enn hva samboeren gjør. Forhåpentligvis vil sønnen min lære å sette pris på sin mors mangfoldige talenter. *knegg*
Ikkelektuell Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Ja, og så er jeg flink til å knegge, selvfølgelig!
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 7. desember 2007 Det er litt saann her hjemme og, Herlige Herborg. Jeg begynner med apelydene og da er det litt koselig og litt morsomt, men etter en stund er det "BALOOOOOAAA!!!!!!!!" :-/
Ikkelektuell Skrevet 7. desember 2007 #24 Skrevet 7. desember 2007 Men ihht bim/dib-standard så har du jo en helt forjævlig Sambo (jfr hans manglende evne til å gjenkjenne en torsk), så såpass fortjener han bare.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. desember 2007 #25 Skrevet 7. desember 2007 i den grad det kan kalles flink så er jeg flink til og pynte til jul. fra her jeg sitter kan jeg telle over 30 nisser og i tillegg kommer gilander, 7 armetlysetake, juleblomster, julekuler, julelys, juleduk, julesokker, julefat og peppekakehus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå