Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 Men kanskje du skal prøve å skifte stil da, og prøve å sminke deg litt mer og annerledes osv.. Så kan det jo hende at du vil trives med det.. For hvis du mistrives så fælt med at andre tar deg for å være yngre, så er det vel verdt et forsøk? Kan hende du vender deg til det.. Er jo mange jeg treffer, som plutselig har switsha helt stil.. Se på feks Jorund Stiansen. Gikk over fra å være den tøffe guttejenta, til en kjempeflott diva spør du meg... )
ape Skrevet 7. desember 2007 #27 Skrevet 7. desember 2007 Jeg fikk høre her om dagen når jeg åpnet døren når det ringte på: "Hei, er moren eller faren din hjemme ?" HEhe....
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 Du har to valg: 1. infinne deg med at du ser ung ut og finne deg i at folk behandler deg som om du er 17. 2. gjøre noe med stilen/utseendet ditt for å se eldre ut Opp til deg. Ikke sitt å sutre over dette når du tydeligvis ikke er interessert i å gjøre noe for å forandre på dette. Du har fått mange forlag, men er ikke interessert i noen av dem.
Sweet caramel Skrevet 7. desember 2007 #29 Skrevet 7. desember 2007 Kanskje holdningen din virker usikker? Det gjør at en ofte virker yngre og mindre seriøs.. Rak rygg og klar i tale, det gjør at en kan bli tatt mer seriøst, uansett alder:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. desember 2007 Les det jeg skev litt lenger oppe. Men skjønner jo at alle disse rådene fører til en del oppdolling som jeg ikke er intr i. Så takk for tips, jeg tenker på de og vurderer jo om jeg skal gjøre noe. Er forsåvidt ikke slik at jeg er misfornøyd med meg selv, er mer at det føles håpløst til tider. Å få den slags reaksjoner.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #31 Skrevet 7. desember 2007 Takk. Jeg er sjenert i nye situasjoner og er nok ofte mer stille de første gangene jeg møter noen enn det motsatte. Det kan nok oppfattes som usikkert. Det syns jeg var et godt råd. Man kan alltid tenke mer på slikt.
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. desember 2007 #32 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har lest alt du har skrevet, og mener at du ikke skjønner helt hva folk foreslår at du skal gjøre. Trenger ikke å dolle opp oppklippet hår, har oppklippet hår selv og gjør ikke en dritt med det annet en å vaske det og klemme inn litt skum når håret er vått. Etter det, gjør jeg ikke noe mer med det før neste gang jeg skal vaske det. Det er ikke dollete å ha en type jakke for turgåeing, og en annen type jakke til å gå på shoppingsenter osv med. Trenger ikke være en Pradakåpe, liksom... Tar ca 1 minutt å få på seg litt mascara og en lip gloss osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #33 Skrevet 7. desember 2007 Jeg skjønner hva dere mener. Har ikke misforstått det. Jeg orker ikke forklare hva jeg mener en gang til, men det er tydelig at vi tenker ulikt i forhold til hva som er for mye osv. For meg er det et ganske stort stresmoment om jeg ikke kan gå i samme sko en hel dag (og jeg må gå mye, ikke noe alternativ på det f.eks.).
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. desember 2007 #34 Skrevet 7. desember 2007 Finnes mange kule men gode sko, trenger ikke å bruke støvletter med høye hæler;-) Lykke til uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå