Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 Artig innlegg ) Morsomt å se hvor mye oss hormonelle gravide kvinner virkelig gidder å bry oss om og legge oss opp i
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #27 Skrevet 8. desember 2007 for å få sagt en ting.... vi omplasserte hunden vår fordi vi ikke strekker til med tre barn og en mann som kjører lastebil 13 timer om dagen,er vi da dårlige hundeeiere når vi ønsker at hunden vår skal få et bedre liv?(noe som vi garantert vet hun får iogmed at de nye eierne er søskenbarn og har drevet egen kennel!) angående katten min som jeg var harry nok til å kalle borghild,så fikk vi konstantert kreft av dyrlegen,men vi ville ha henne noen dager for å få tatt farvel med henne...men i dag så ble hun så syk på ettermiddagen at avføring sprutet av henne,så da min mann,som er en aktiv jeger og gårdbruker tok fatt skuttmaska og hele seansen var over på under 30 sekunder! å dere JÆÆÆÆÆVLA anonyme faen som er så fetttttte falske,at dere ikke kan si meningene deres med nick,kan gi faen i å kommentere på innlegget mitt... det er en tung nok dag for meg når jeg måtte kvitte meg med katten min som jeg har hatt i 7 år og faktisk ELSKET! jævla hormonelle snipsilder! å ja,OPPDAL ER JÆÆÆÆVLA HARRY...OG JEG ER JÆVLA STOLT AV Å BO HER for tenk! dagens utblåsning! er ikke intr. i og høre noe mer fra dere som tror jeg er ett menneske som mishandler dyr uten å kjenne meg! takk og farvel suckers! og tusen takk til dere som er så vennlige og vise nicket deres. full respekt til dere!
Månestrålen :-) Skrevet 8. desember 2007 #28 Skrevet 8. desember 2007 Tror ikke du har mishandlet dyret ditt, men synes ikke denne debatten har noe å gjøre på forum for gravide. Du må jo regne med å få litt reaksjoner når du skriver Borghild er DØD !! i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #30 Skrevet 8. desember 2007 Vet kossen det er å avlivet et dyr man er glad i, men virket ikke så lurt å legge det innlegget inn her.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #31 Skrevet 8. desember 2007 Herregud om du skriver. Hva tror du selv da kjærring når du velger en sånn overskrift, ikke sier noe om at dyret var sykt i utgangspunktet og bare sier mannen tok livet av det. Før du angriper alle som reaerer på hva du skriver bør du kanksje tenke litt over hva du selv skriver. Forbaska fettpøk, blir sint av sånne selvrettferdige kjærringer som deg!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #32 Skrevet 8. desember 2007 Helt enig med deg du over meg!! ) Denne debatten har tatt helt av. HI: du burde absolutt ha skrevet årsaken i første innlegg. Du må regne med å få pepper for slikt. Dette er et forum for GRAVIDE, og overskriften var skremmende!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #33 Skrevet 8. desember 2007 Men kjære deg. Man må da få velge om man vil være anonym eller ikke. Er anomym på alle innleggene jeg skriver eller svarer på. Det må du respektere.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #34 Skrevet 8. desember 2007 hva er vitsen med å være anonym da egentlig? ingen vet hvem vi er likevel...
Mamma til snart 4 Skrevet 8. desember 2007 #35 Skrevet 8. desember 2007 off ikke kjekt i det hele tatt, 1 år siden fikk vi en kattunge, den spydde, kom ut av alle hull, vi dro på ferie så de som vi fikk den av skulle passe den, men hun ringte å sa at katten hadde epelepsianfall og lurte på va vi ville gjøre, mennen hennes slo den ihjel, for den hadde så vondt, gjr en det riktig så går det fort, katten kjenner jo ikke noe, selv om det knytter seg i magen når en må ta livet av ett dyr. .
TinaP Skrevet 8. desember 2007 #36 Skrevet 8. desember 2007 Det er mye som blir skrevet her inne som burde vært på andre forum. Ang. fødsel så finnes fødselsdebatten! Ang mat så finnes kostholdsdebatten! Ang. keisersnitt så finnes keisersnittdebatten! osv. bmv jenta har like stor rett til å skrive her inne som alle andre. Det er mange overskrifter som en ikke vet hva menes med. "Hva synes dere om" Ingen som vet hva det handler om. Dersom du synes det er et teit innlegg så la være å svare på det.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. desember 2007 #37 Skrevet 8. desember 2007 Helt enig med Klara Ku her ja. Mange av innleggene her har jo ingenting med graviditet å gjøre, eller om helt andre sider av det å være gravid enn at vi er i 3.tri.. Ikke vær så raske med å dømme folk da.. Skjønner godt at det er trist å måtte avlive katten sin, og at BMWjenta sikkert trenger litt trøst. Og i allefall ikke spydige og slemme kommentarer.. Og hva i allverden er harry med å være fra Oppdal, bo på gård og/eller kjøre bmw? Er det liksom så mye bedre å være fra en storby, bo i blokk i en liten leilighet og ta bussen/trikken/toget når man skal noe? Sender deg mange trøsteklemmer Bmwjenta. Aldri noe kjekt å miste noen man er glade i, endten mennesker eller dyr.
YumYum2 Skrevet 8. desember 2007 #38 Skrevet 8. desember 2007 Helt enig med Klara Ku og Queen of the road. Trenger ikke dømme folk. Utrolig tøft å miste noen man er gla i. Jeg blir ihvartfall nesten like gla i dyr som mennesker:P Sender trøsteklemmer..
bergen81 Skrevet 8. desember 2007 #39 Skrevet 8. desember 2007 Jeg skjønner også at det er trist å miste et kjæledyr, har selv hatt flere katter og vet at det er vondt når de dør. MEN, du kunne kanskje skrive "katten min er død" i overskriften i stedet, så slipper man misforståelser:) Synes nemlig at den overskriften var litt i heftigste laget, og jeg er jo tydeligvis ikke den eneste. Vi er jo en gjeng med følsomme kvinner her inne;-) Men som sagt, jeg forstår godt at du er lei deg!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #40 Skrevet 8. desember 2007 Hva med å skrive litt mindre dramatisk "mannen min tok livet hennes i dag". Hadde jo gått an å skrive at han var nødt til det eller noe. Får mannen din til å høres ut som en usympatisk drittsekk... Og helt enig i det som står over her, går an å skrive litt mildere.. Dere som mener det er dårlig gjort - man kan ikke forvente sympati når man skriver en sånn overskrift på et forum for gravide kvinner. Man kvepper jo til.. Er mange her som har opplevd å miste et ufødt barn, og hvem kan gjette at det er en katt det er snakk om... Og gulljenta, jeg støtter deg delvis i at en katt er en katt - ut i fra den overskriften ble jeg faktisk veldig lettet når jeg leste innlegget og så at det var en katt det var snakk om. Det er greit at man blir like glad i katter som i mennesker, men man forventer faktisk at en katt skal leve kortere... Og alle dere katteelskere, det hadde vel vært verre om det var et menneske det var snakk om ??? Ellers veldig synd med katten din. Vi måtte omplassere innekatten her pga plassmangel og kattesand, hår og dritt fra katten. Kunne ikke ha det sånn når det skal komme en baby inn i huset... My ass at katter er renslige dyr...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #41 Skrevet 11. desember 2007 Syns det paret her fortjener en real klapp på skuldra jeg. Kjører lastebil 13 timer dag, aktiv jeger OG jordbruker! Men seriøst.. når enkelte syter og klager for att noen var så ufølsomme å skrive om blødninger of aborter så må jo man regne med å få reaksjoner når man skriver en sånn overskrift...
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. desember 2007 #42 Skrevet 11. desember 2007 Er helt enig med Klara, Queen og Madeleine jeg:o) Synes ikke dette innlegget var "groteskt" eller noe. Javel, så var overskriften litt spesiell, men det står jo veldig klart og tydelig i hovedinnlegget at borghild er en katt (var...). Og det med at "dette passer ikke inn på dette forumet" synes jeg bare er noe tåpelig vrøvl å skrive. Man skriver jo som regel der det er mest "liv" og man føler seg mest hjemme=) Det er det vel ikke noe galt i? Synes det var rart at så mange reagerte på at mannen hennes avlivet katten. Jeg antok selvfølgelig at han visste hva han drev med og gjorde det på best mulig måte for katten. Og til deg som mener at fordi _dere_ har tid til hund ved siden av barn så bør ALLE andre også ha det; Er ikke det litt vel korttenkt? Ikke alle lever nøyaktig samme liv som dere gjør nemlig. Og det å omplassere en hund man ikke føler man har tid til er da ikke teit? Blir så oppgitt noen ganger altså... ;p
netti81 Skrevet 11. desember 2007 #43 Skrevet 11. desember 2007 Eeh????? Er ikke denne saken ut av verden ennå???????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå