Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pusekatten min som het borghild er død.. mannen min tok livet hennes i dag.. hun var ikke frisk... det bare rant ut av henne bak så det var nok til det beste.. men det er trist da.. likevel.. har også omplassert hunden vår fordi vi hadde ikke tid nok.. vovvsen fortjener mer enn som så.. så her er det et stille hus,heeelt til svigermor kommer om en time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner hvordan du har det. Har selv mistet noen katter og en hund. Miste hunden min og den ene katten, er noe av det værste jeg har opplevd i hele mitt liv....

Skrevet

mannen din tok livet av den???

Skrevet

ja,det er ikke noe gøy.. men vi holder på med julevasken her.og det er ikke spesielt gøy å vaske dritt under sofaen og sånt.. å ikke når man har barn... så...sånn er livet... :/

Skrevet

Dere hadde ikke heller vurdert å ta med kattskinnet til veterinær for å få stakkaren frisk?

Skrevet

Burde kanskje vært hos dyrlegen og fått en diagnose. Kan være så mye.

Ta livet av katten selv, må være fryktelig. Kald mann!!

Skrevet

Det var da litt av en overskrift..??Tåpelig spør du meg!

Trodde med en gang det var et menneske det var snakk om.

Skrevet

Det er jeg HELT enig i. Grusom overskrift, men den vekker. Blir jo nysgjerrig på hva dette kan være. Kvakk til gitt:O)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hele pusen sin sykehistorie, men jeg har selv katt, og ville tatt den med til dyrlege for sjekk og visst beskjeden der var at katten bør avlivest så hadde dyrlegen fått den oppgaven. IKKE min mann!

...hvordan i all verden avlivet han katten da?!

men kanskje dere har hatt den til dyrlege.....? jeg mener ikke å kritisere deg for dette, men jeg blir litt forbauset når jeg hører sånt.

Skrevet

Kanskje de bor på en bondegård, og der er jo dette normalt. Han bør ihvertfall gjort dette på en særdeles human måte, skyte katten i hodet ect. Hun kaller seg bmv jenta og bor i Oppdal (harry), så der er det kanskje akseptabelt.

Skrevet

Huff så trist da....har mistet noen katter selv og det er aldri noe morsomt!!

Angående det som ble diskutert over her ser jeg ikke noe galt i å avlive katten selv så lenge det blir gjort av noen som vet hva de gjør og det gjøres raskt. Kan kanskje være like greit for katten å slippe en siste stressa tur til dyrlegen?

Skrevet

Har du tatt på deg ansvaret for et dyr så er det ikke ok å ta livet av den bare fordi den er dårlig i magen!

Finnes enkle medisiner f,eks zoolac (reseptfritt) som kunne fått bukt med dette. En tur til veterinæren for en undersøkelse hadde jo vært en ide. At det bare er en katt er ingen unnskyldning. Det er et liv. Hva skal du gjøre nå da? Få en ny katt?

Jeg blir så sint av å lese om sånne idioter som aldri burde vært dyreeiere.

Dust!

Skrevet

vi tok livet av katten vår i høst pga sykdom. han var full av mark, og marktab. hjalp ikke. det var naboen vår som skjøt den katten. han jakter og er flink til å skyte. synes dette var helt greit jeg, selv om jeg har hatt katten noen år. nå bor jeg på landet og på gård, så her er det ganske normalt og gjøre det slik.

Skrevet

Jeg må henge meg på denne syke historien, men for en brutal overskrift... jeg fikk helt sjokk, og jeg misstet min svigermor for ikke så lenge siden og hun het Borghild..............

Det er en grunn til at vi har dyrleger..

Skrevet

Jeg dytter denne, slik at HI kan forsvare seg. Hun har ikke svart på "tiltale".

*Hva er grunnen til at mannen tok livet av katten

*Har de hatt katten til vetrinær og fått stilt diagnose

*Ikke mist hvordan den ble avvlivet

Skrevet

hun skrev jo det.. "de holdt på med julevasken, og det var ikke så kjekt å tørke opp drit under sofaen og sånn"

Skrevet

UFF,UFF,UFF. Det MÅ da være en annen grunn. Denne grunnen er ikke akseptert!!!!!!

Skrevet

borghild hadde kreft.konstatert av dyrlege.vi bor på bondegård,da er det ganske normalt å ta livet av dyra selv!han brukte skuttmaske,som er det mest humane måten å ta livet av de på.. ja,jeg bor i oppdal,å er sikkert harry fordi om jeg kjører en 2002 modell bmw. herregud,dette er det mest tåpelige forumet ever fortiden!hadde katten hatt det bedre å leve når hun ikke tok til seg næring.da hadde hun sultet ihjel.

Skrevet

å nei,han er ikke følelsesløs.. det var det værste han hadde gjort noen gang.. han var faktisk glad i katten!

Skrevet

men hvorfor ble den ikke avlivet hos dyrelegen når dere var der da??

Skrevet

Skjønne ikke hva det innlegget ditt har med gravid og baby å gjøre. Finnes dyreblogger visst du vil lette hjerte ditt. Og omplassering av hunder for folk ikke har tid er det dummeste jeg hører.Hvorfor få hund i det hele tatt da? Mange som plutselig ikke får tid når de blir gravid. Hunden våres var fire år når først mann ble født tenkte aldri tanken på å omplassere gullet vårt. (uten om at hun hadde vist at hun var en fare for barnet da selvfølgelig). Unnskyld for et sint innlegg, men er veldig glad i dyr.

Skrevet

Hehehehe...Så nå er Oppdal synonymt med harryland...med de svarene som til tider er her inne må det jammen være en overvekt av oppdalinger her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...