Gjest Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 Hahahahaha, du er rystet?? dæven.. jaja.. Har gjort det flere ganger før jeg også, er man et sted hvor det ikke er vann og barnet er skitten så ser jeg ikke noe galt i det. Hva er egentlig forskjellen på rumpe og ansikt? Og tissen er vel til og med litt mer ømfintelig enn huden man har på kinnet?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 7. desember 2007 #27 Skrevet 7. desember 2007 jeg bruker våtserviett både til stumpen, og til ansiktet hvis det er grøt rester der.. syns ikke det er så farlig om man bruker enten vanlig vann eller våtservietter.. barna blir rene ihvertfall.. så er det smak og behag til hver enkelt hva de vil bruke på sine barn!
polarn & pyrene Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har faktisk brukt våteservetter i ansiktet på både meg selv og barn når man er ute å reiser og slikt. Greit å tørke bort litt kliss i anisktet med. Er jo ikke overalt man har tilgang til vann.
ScaryMama Skrevet 7. desember 2007 #29 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bruker ofte våtservietter til å fjerne øyesminke;) Men bruker det som regel ikke i ansiktet til Nikolai, kun hvis vi er ute el.
OsloMor Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 7. desember 2007 Som sagt er rystet et relativt begrep og en spissformulering, men innen verdenen av barnestell så ryster det meg ja... Og da snakker jeg om de som bruker dette som en erstatning for alminnelig vask i hverdagen, ikke de som bruker dette på tur o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå