Sånn kan det gå Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 Du er klar over at i løpet av litt over 15 år på det viset har du brukt _1 år_ på skapvask. Og det er bare på kjøkkenet... Synes du virkelig det er verdt det?
Sånn kan det gå Skrevet 7. desember 2007 #27 Skrevet 7. desember 2007 Husker ikke når det med sjokoladen var, men mandlene med salmonella fikk jeg i meg i Oslo like før julen i 1986. Mener å huske at sjokoladen var noen år tidligere.
Sivalur Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 Jøss.. du må ha god tid.. Her er vi heldige hvis det blir vasket inni skapene en gang i året. Sambo tar ut av oppvaskmaskinen oftere enn meg, heldigvis. Har ikke tid til å være så pirkete på det som du er. Ser sikkert veldig rent og fint ut hjemme hos deg da, skulle gjerne hatt det sånn men orker ikke prioritere det. Man skal jo leve også.
lenej :o) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #29 Skrevet 7. desember 2007 hehe, jenter? for dere som ikke kjenner meg fra før, jeg er hjemme HVER dag jeg, så har maaasse tid til slikt dill... :):):) er ikke blåst her, mini får ha lekene sine over gulvet her, og har ting på bordene, både lys, blader, skpler og mine evinnelige syinger. har også de nye skoene mine stående på det andre stuebordet, dem har ikek kommet seg lengre da.. er barel itt nøye på kjøkken da, er så gla i kjøkkenet mitt, har endelig fått et ordentlig kjøkken som er i mitt eget hus, og ikke i en kommunal leilighet, så liker å tulle for meg selv der inne.. det er liksom "min" tid.. ellers har eg jo mini rundt anklene hele tiden..
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #30 Skrevet 7. desember 2007 Hadde jeg måtte vaske kjøkkenskapene to ganger i mnd'en hadde jeg klikket. Det er noe jeg gjør hver gang jeg flytter, ha ha. Men det vil ikke si at det er møkkete sor det. det finnes da grenser hvor mye ekkelt som kan skje når en åpner en dør og tar ut eller inn en asjett....
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 7. desember 2007 #31 Skrevet 7. desember 2007 Kanksje 4 ganger hele kjøkkenet i året og resten tar JEG NESTEN HELE TIDEN!!! .. jeg føler at det hjelper meg på stresset litt. og jeg blir så fornøyd da jeg vet at det er reint nesten overalt. men bade vasker jeg OFTE... jeg klarer nesten ikke å gå på do om jeg vet at det ikke har blitt vasket der på en stund og klarer ikke å gå på do hos noen venner jeg kjenner.. jeg er kjempe glad i dem, men jeg synes at dem kan tørke av speilet for gud vet hva+ og gå over doen litt oftere noen ganger, spes da dem vet at dem får gjester
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 7. desember 2007 #32 Skrevet 7. desember 2007 for eksempel at ost mugler innover? så der er det bare å skjære av det som er dårlig.
jentebanden Skrevet 7. desember 2007 #33 Skrevet 7. desember 2007 Herlighet! Vi byttet kjøkken for 3,5 år siden, har ikke vasket inni skapene ennå, bortsett fra de med glasshyller et par ganger kanskje. Vi oppbevarer stort sett rene kopper og fat i disse nesten tette skapene, hvor mye bakterier kan det bli? Har da virkelig viktigere og mer morsomme ting å finne på. Dessuten skal vi flytte om et halvt år, så tror jeg drøyer det litt til jeg!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #34 Skrevet 7. desember 2007 Skrubber du vekk alt det ekle som krabber på huden vår og eller? Og hva med sengetøy, madrasser osv osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå