Gå til innhold

Da er jeg tilbake. Ny spåtråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei den var ikke til deg.. som ho skrev over så svarer ho ikke de som ikke skriver under hovedinnlegget...;) prøv igjen..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar! Håper du kan svare mer i morgen. Er spent, vet du : )

God natt!

Skrevet

Hei på du!!

Kan du være såå snill å se på meg?

191273 Har en gutt på snart 10 og en på 2. Får jeg flere, evt når og kjønn. Guttene har to forskjellige fedre. Samboer som jeg har 2 åringen med har to gutter fra tidligere

Skrevet

Hei

Jeg ønsker gjerne å få vite om vi kommer til å få flere barn i nærmeste fremtid, 1 mnd siden jeg slutta på pillen. Og om du kan 'se' om mannen min får jobb i utlandet, forsvaret innen noen mnd.

Jeg er født 27.05.81, mannen min 28.03.73

barna 26.11.00 og 09.10.02

Skrevet

hva mad meg da?

Min mann og jeg giftet oss i august. jeg skal begynne på skole igjen til høsten.... vi har det veldig bra sammen, og er forsatt nyforelsket etter 4 år... min sønn fra før blir 5 år neste uke og jeg vil ha flere

mine sp.mål:

1 ca når blir det barn på oss...

2 vil jeg få tilbud på fast jobb i stede for skole?

Jeg er født: 240783

min mann: 020881

Skrevet

Hei!

Født 171162, har 2 barn; 4 og 7, ser du flere? Vil mannen min og jeg holde sammen? Ser du noen annen mann inn i bildet? Veldig takknemlig for svar!

Skrevet

Hei!

Ser du om jeg blir gravid igjen?

Født 231173

Skrevet

Ser du hvem som skjuler seg i magen min (kjønn altså), har termin 14.04.08, kommer babyen til termin, før eller etter? Jeg er født 230282, sambo født 020777. har gutt fra før født juli 2004

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om jeg har jente eller gutt i magen min? Termin i mai 08

Fødselsdato: 020780

To jenter fra før, født 2004 og 2006

Skrevet

050274. Hvor mange barn får jeg? Vil mitt forhold til min nåværende samboer (250478) bestå, og vil vi bli lykkelige sammen? Vil jeg evt bli lykkelig med en annen mann?

Skrevet

200578

Flere barn?

har på 3 år og 7 mnd

Får jeg noen gang oppleve å gifte meg?

Når vil vi begynne å bygge?

Jobbsituasjon?

Skrevet

Hei! Spurte akkurat sjaman om det samme, men prøver deg også! Jeg og mannen min har vært gift i 8 år, vært sammen i 16 og har tre barn sammen. Ekteskapet har vært godt, men jeg har ofte savnet "noe mer", Nå har jeg truffet en mann, har bare møtt ham en gang, men har sms'et masse og snakket sammen på telefonen. Han sier han er forelsket i meg, og jeg føler meg helt besatt av ham... Kan du si noe om hva som vil skje? Fødselsdatoen min er 31.12.69.

Skrevet

Hei! Så gøy at du kan spå:-)

Lurer på om vi får bygget et fint hus snart.

07.12.1976

Skrevet

Jeg lurer på om vi får flere barn? Vi har en datter som er født 24.6.07=)

Min fødselsdato: 080386

Sambo fødselsdato:030186

Vi har veldig lyst på flere barn=)

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i mange år, og i begynnelsen av forholdet fikk jeg noen nydelige gullkjeder av ham, gjelder spesielt 2 gullkjeder med anheng i hjerteform. Det er innfelt en edelsten (diamant?) i begge. Nå kan jeg ikke finne dem og det syns jeger veldig leit siden de har stor affeksjonsverdi for meg. Kan du se om jeg har dem i huset et sted eller om noen har tatt dem? På forhånd takk for hjelpen!

Skrevet

Hei, lyst å kikke på meg og?

Er født 270881.

Lurer på om du ser kjønn på babyen i magen?

Og ser du om vi flytter? isåfall langt eller innen kommunen?

Og ordner økonomien seg?

Tuuusen takk=)

Skrevet

Hei!

Har du lyst å kikke på meg og?

Eg er gift med mannen i mitt liv, og sammen har vi to barn. En gutt(3 år) og ei jente(5,5 mnd).

Får vi fleire barn?

Korleis kjem det til å gå med studiane mine som eg skal begynne på snart? Får mannen min ny jobb?

Økonomien?

Eg: 190283

Han: 080873

Skrevet

hei:)

jeg: 04.10.82

min mann: 25.05.76

vi har vært sammen i 9 år og gift i 3 år.

Jente født 20.04.07

hvor mange barn får jeg, og får jeg begge kjønn? forblir ekteskapet lykkelig?

Skrevet

Hei. Jeg vil gjerne bli spådd, jeg er født 25.08.75, mannen min 24.05.74. Vi har to barn, ei på 6 mnd og en på 6 år...

Hva vil skje i fremtiden??

Skrevet

Forresten.... kommer jeg til å bli like dårlig ved neste svangerskap som jeg var i mitt forrige?

Skrevet

kommer jeg å sambo til å få flere barn sammen? jeg er født 15.06.1981 og han 14.12.1979. vi har ett på 2 år nå. kommer jeg til å få en bra jobb når jeg er ferdig med studiene om 2,5 år, og vil jeg bli dyktig i jobben min?

Skrevet

Heisan.

Blir vi noen gang gift? Han 240171

Jeg 040869

Får eg begynne igjen i jobb på 50% el må jeg ta 100%?

Skrevet

Hei!

Morsomt om du kan svare på noen spørsmål fra meg !:)

-Får vi solgt huset raskt? Til en pris vi blir fornøyde med? Blir vi fornøyde med nyhuset?

-Får vi flere barn? Evt. når?

-Blir det bryllup på oss snart?

Skrevet

Glemte fødselsdato: 060881

Med det samme; får vi barnehageplass der vi helst ønsker? Til begge barna?

Skrevet

Hadde satt pris på om du kunne spådd meg :)

Får vi flere barn? Evt. når og hvilket kjønn? Har ei jente fra før som er født 22. mars i år.

Får vi noen som kan passe henne slik at jeg kan takke ja til jobbtilbudet jeg har fått nå?

Jeg er født 051083

Sambo er født 250182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...