Gå til innhold

Da er jeg tilbake. Ny spåtråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er greit. =) Tusen takk for at du tok deg tid til og svare meg hvertfall.

Ha en fortsatt fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt noen dager før termin tror jeg.

Har du to brødre? Hvis du ikke har det er det mulig du komemr til å gå to gutter. Jeg ser to brødre her i hvertfall.

Skrevet

Kan du se om jeg kommer til å bytte jobb i nærmeste fremtid?

F.201075

Skrevet

Ja jeg tror dere vil få flere barn, men det kan være at barneflokken på jobb lurer meg. Jeg vil tro dere får en jente etterhvert.

Anngående jobben så tror jeg virkelig det beste for deg akkurat nå er å ikek stresse med å komme deg tilbake. De klarer seg selv om du slapper av og gir deg selv den tiden du trenger før du går ut i jobb igjen. Kroppen din har godt av hvile en stund.

Skrevet

Lurte på hvor mange barn jeg kommer til å få å hvilke kjønn di har??

31.12.82

Skrevet

Jag tror din sjelefrende er rett rundt hjørnet. Tror ikke det tar lang tid.

Han kan være der du aller minst forventer det, og han kommer til å ta deg med storm. Gled deg, men det er ingen vits i å stresse det. Det skjer av seg selv, bare gjør det selv tilgjengelig. :-D

Skrevet

Har ikke hatt keisersnitt, men kanskej det blir det, hvis det blir tvillinger? Hihi.. Men kan du se når jeg blir gravid igjen da? Er moro det her..:o)

Skrevet

JA, jeg tror du er gravid. Er du ike det nå så er det VEEEEELDIG snart. Det blir 08-baby på dere!

Skrevet

Slenger meg på her jeg og da :)

Ser du om jeg får noe mer jobb?

Blir det noe forandring i økonomien?

Skjer det noe stort snart? Har en sånn følelse ;)

18.12.68

Skrevet

Jeg er født 28.01.79

Han er født 23.05.77

Har et felles barn

Jente født 14.11.06

Har et vært sammen i over 8 år og har et stabilt og godt forhold.

Vil vi få flere barn. eventuelt når blir vi gravid igjen.

Og hvor mange barn får vi, hvilke kjønn?

på forhånd takk:)

Skrevet

Jeg kan ikke se flere barn nå, men det kan være så enkelt som at det er litt frem i tid. Det trenger ikke bety at det ikke blir flere. Jeg bare kan ikke se det akkurat nå.

Skrevet

Vil gjerne vite om du kan se når jeg føder. Har mens-termin 15 des og ul-termin 18 desember. Er født 240675.

Skrevet

Du vil bli veeeeldig rik. Om ikke på penger, så på kjerlighet. Og det er verdt SÅ mye mer enn all verdens penger. Hadde alle hatt så mye kjerlighet i livene sine som du får så hadde det vert fred i verden. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om jeg kommer til å komme meg vekk fra samboer eller om jeg blir!

Hvordan vil økonomien min bli?

Hvor mange barn vil jeg få?

Jeg 190681

Han 281180

1 barn juni 06

2 barn fortsatt i magen

Skrevet

Du vil få en jente til, om ikke så lenge. Men er det mulig at hun er en liten røver som sniker seg inn før dere rekker å planlegge henne?

Ta en test??? :-D

Skrevet

Takk for at du spådde meg lenger opp på siden her.. Men jeg lurer på om du kan se når jeg blir gravid? Spurte deg lenger oppe, men du så den sikkert ikke... Tuusen takk! :o)

Jeg: 171284

Han:090383 ¨

Datteren min: 310506

Skrevet

jeg er født 260781

min mann 130381

har en datter født 070507.

lurer på når neste barn kommer og hvor mange barn vi får og hvilke kjønn.

Har vært sammen i 9 år og gift i 1,5 år. Har det veldig bra!

På forhånd takk!

Skrevet

Hei sånn!

Kunne du være så snill å spå meg også. Jeg er født 311071. I 2004 hadde jeg en dødfødsel kun 4 dager før termin, en SA i uke 10 2005. Fødte en velskapt gull i 2006 og ble gravid igjen i september 2007, men endte med SA var 9 uker på vei.

1)når blir jeg gravid igjen? hvor mange levende barn bil jeg få? evnt. kjønn/tvillinger.

2)går på tidsbegrenset uførstønad, kommer jeg til å få beholde det? Generelt litt om økonomi og forholdet vårt.

3)Når får jeg tilbake penger av en jeg har lånt til for 1 år siden.

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Da missforstod jeg... *flau* Men tusen takk for at du svarte!! :-) Mange som har sett tvillinger på meg, gitt... Spennende! ;-)

Skrevet

Når kommer jeg til å føde?

Kommer vi til å flytte snart?

Jeg er født 111178

Skrevet

Du har en gledelig nyhet i vente. Jeg er ikke helt sikker på hva det er. kan være det er en baby. Men jeg tror heller det har noe med fritid å gjøre? En reise? Ferie? Noe nytt som vil glede dere mye?

Det begynner å bli litt grøtete til meg her nå. Har vært så mange, så jeg tror det begynner å bli litt grøt av det nå. Tror jeg må ta kvelden, og heller svare mer siden. :-)

Skrevet

VAr den til meg? HEHE . Kjærligheten da ? Tuuusen takk

Skrevet

jeg vil vite om jeg får fler barn og om hva jeg får og når? Har en gutt. jeg er født 260987 Sambo 270588

Skrevet

Og hva vil skje videre i livet med økonomi og med kjærligheten? Og vil jeg noen gang bli gift? :o)

Skrevet

jer en en jente født 14/07-86...har en sønn på 6 mnd,og har kjøpt leilighet med samboern min nå....kommer vi til å få flere barn,og i såfall når og hva slags kjønn?når gifter vi oss,og hva kommer jeg til å jobbe med ?har ikke noe jobb lenger,men håper jeg får meg en innen sommeren, da permisjonen er ferdig og sønnen min forhåpentligvis får barnehageplass...

på forhånd takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...