pøber´n & je Skrevet 6. desember 2007 #26 Skrevet 6. desember 2007 Ja, det har vært noen historier inne her som jeg har gått på. Og så kjøpte jeg noen ting fra ei inne her, satte inn penger, men ingen ting kom. Det endret seg raskt da jeg anmeldte henne for svindel. Så jeg fikk tingene til slutt, men det tok noen mnd
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #27 Skrevet 7. desember 2007 Lurt og lurt... jeg var med på hemmelig venn, men fikk ingen gave. Da det senere ble kjent hvem som skulle sende gave til hvem - skiftet vedkommende nick farlig fort. Men jeg kjente henne igjen allikevel. Etter det har jeg ikke hatt lyst til å være med på hemmelig venn, selv om jeg i utgangspunktet synes ideen er kjempekos, og ble glad for at hun jeg sendte til ble fornøyd i alle fall =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 Mortilsinnataggen og Mortilsinnataggen1. AnneAnne (mannen med vognene) var jo lett å gjennomskue.
Prish Skrevet 7. desember 2007 #29 Skrevet 7. desember 2007 var mortilsinnataggen bare tull? Husker det var litt styr om henne...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. desember 2007 #30 Skrevet 7. desember 2007 Hun var, i følge folk som vet hvem hun er, en ekte person med store psykiske problemer så det kan hende at hun trodde det hun sa var sant selv om det ikke var det.
Expat Skrevet 10. desember 2007 #32 Skrevet 10. desember 2007 Dere glemmer "mammaen til michelle" da, der var det jo bare drama før "babyen døde"... Ja det har vært en del sånne her inne. Det er en grunn til at folk er skeptiske til det helt store dramaet.
mayaya Skrevet 10. desember 2007 #33 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tar alt her inne med en klype salt, det må jeg si! Men hvem var han?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 10. desember 2007 #34 Skrevet 10. desember 2007 JA, dessverre=( MEN, har også vært på mange treff og møtt mange hyggelige folk=) Som faktisk ER det/den de utgr seg for å være;) God kontakt har jeg med flere av de og!=)
Northernlights Skrevet 10. desember 2007 #35 Skrevet 10. desember 2007 jeg er iallefall bare meg... OG nå skal jeg legge meg =o) Ha ei god natt/dag hvoren du er! hilsen bestemor
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #36 Skrevet 10. desember 2007 Nja, det var jo hun på dib som påsto hun hadde født i uke 24, og så skrev hun om det 12 timer etter "fødselen" eller noe sånt.. Var vel samme dama som trodde hun var fullgått og når ungen kom ut viste det seg at det bare var uke 24... Var mye oppstyr rundt det der inne på bim... Hun hadde gått på treff og greier, sa hun var gravid men var ikke det... Men ellers har jeg møtt mange damer som alle er den de sier =) Masse koselige bergensjenter uten noe å skjule=) har selv blitt mye beskyldt for å dikte på meg svangerskap og unge på bim, men nå har jeg heldigvis mange bergensjenter som kan bekrefte det da=)
yasmina Skrevet 10. desember 2007 #37 Skrevet 10. desember 2007 Det var ei som skulle kjópe en del tóy av meg her inne, hadde pakket alt i en Norgespakke og skulle sende det. Men sá ble mini syk og jeg fikk ikke gátt pá posten den dagen. Sendte mail til henne , hun skulle ha satt inn pengene den dagen. Hun sa hun skulle gjóre det, men det skjedde aldri. Da hadde jeg forstátt tegningen og sendte aldri pakken, men irriterte meg alikevel for jeg hadde jo brukt 150 kr i porte Etterpá svarte hun aldri pá mail og navnet hennes stemmet ikke overens med adressen hun oppgav. Bare tull alt..... Sá ná har vi masse babytóy pá loftet i en Norgespakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå