lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 uten å henge ut noen, så ja. "møtte" en her inne, som jeg pratet mye med på chatten og på msn, så var det en MANN! som utga seg som en gravid dame.
børdi Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 hehe,,, såpass,, har nok helt sikkert blitt lurt ja, uten å vite om det, og har møtt en del crazy folk også her inne, og en del folk jeg overhodet ikke har noe til overs for av div grunner, som glatt har blitt slettet fra msn min og jeg har brutt kontakten med. Meeeen du var jo ingen mann, og ikke tussi heller, hihi,,, heller ikke min beste venninne AKG...;-) Og alle dere har jeg møtt her, så majoriteten vil jeg si at det stort sett er hyggelige mennesker. Men på nettet er det mye rart, så ting må tas med en klype salt innimellom, hehe... -gooooood klem til lenej
Northernlights Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Oh my gosh! :-O Tragisk... Nei,har ikke blitt lurt. Curlymor var curlymor,mom2two var mom2two. Skummelt det der du var ute for... Vaer forsiktig!
Sånn kan det gå Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Var det "hun" med barnevognene? *ler*
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 nei, det var det ikke. ei .. nei, EN annen.. var flere som ble lurt der, ja.. huff... gooooood klem til børdi også!! :) håpe vi ses snart igjen
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble lurt en gang for ca 3 år siden, men på en litt annen måte enn deg, da. Jeg hadde akkurat fått sønnen min og og skikkelig redd for krybbedød. Så var det en dame som skrev et innlegg her om at hun hadde mistet datteren sin i krybbedød nylig. Hun beskrev følelsene sine på en sånn måte at jeg ble sittende å grine lenge og tenkte på henne hele dagen. Det gikk skikkelig inn på meg. Dagen etter viste det seg at det bare var tull. Fy faen så forbanna jeg ble da! Levde meg jo sånn inn i den historien. Etter det har jeg vært veldig skeptisk til alt her inne....
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 har møtt et par-tre herfra i virkeligheten ja, koselige damer jeg fortsatt har mye kontakt med.. men sikkert blitt lurt av en eller annen uten å vite det da...
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2007 å, du verden!! hvem i all verden kan gjøre noe sånt?? den der syns eg var veeeldig drøy, ja.. huff, stakkars deg!! skjønner du ble opprørt ja..!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Å fysj da. Ble ikke noe videre nysgjerrig på hvem det var da??????
Tommage♀♂ Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Har vært mange triste historier her inne, og vanligvis klarer jeg å luke ut de som er litt for mistenkelige til at det er sant, men jo, jeg husker jeg ble lurt av hun som fortalte at sønnen hadde fått tak i tabeletter hos svigermora og døde. Men jeg må innrømme at jeg alltid er på vakt når det er noe oppsiktsvekkende her
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Samtlige av oss ha jo blitt lurt her inne et par-tre ganger mor til nicholas, Bodil88 o.l. Har vel vært flere historier også..
hit og dit Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Garantert, men eg veit ikkje om det.
Frk. Vable Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Hun nusker jeg og... Var det bare tull?? Fy faen, hvem gjør sånt?
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. desember 2007 altså, jeg mener ikke at verden på nett skal være så svart-hvit, blåøyd å fargeblind - for så dum er eg ikke.. men det som får meg til å tenke, det er hvordan slike mennesker er i virkeligheten.. om en mann går inn på et gravid-forum å utgir seg som en gravid kvinne med morgenkvalme, klesvask å det hele, hvordan er da denne mannen i virkeligheten? er han på andre sider? later han som han er andre da? hvem blir utsatt da? barn, kansje? så blir man skikkelig skeptisk på folk, å litt sånn nett-paranoid.. men det kan da ikke være sunt det heller? jeg er bare sååå glad for ingen har tvilt med noe om meg. jeg har opplevd å kunne dele noe av det størst jeg har båret inni meg med dere her, som jeg ikke går å prater om til vanlig, og det ble så godt mottatt. fikk støtte, gode ord. ingen som begynte å mase om det ikke var sant. det hjalp veldig mye for meg, så takk til dere som hørte på meg da. nei, bruk nett-vett, det sier jeg bare! men innen moderate mengder da... både når det gjelder hva du deler med andre om deg og dine, og hva du sluker om andre igjen..! hadde bare verden vært fargeblind.. elelr svart-hvit..? blåøyd?
☆Anonymia☆ Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 nissemami: fortell.. de har ikke jeg hørt om ?????
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 Begge løy på seg at de hadde barn som døde tragisk. Ene av å ha spist noen piller og den andre av krybbedød...
☆Anonymia☆ Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 seriøst ?? hvordan fant dere ut at dette ikke var sant da ??
LizzyG Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Skjønner ikke at folk virkelig har hjertet til å sitte å dikte opp de verste historier jeg. Håper virkelig de får den hjelpen de så sårt trenger.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Hun ene laget en hjemmeside med bilder av noen andres barn (barnet ble kjent igjen av noen her inne) og hun andre gikk vel moderator inn å ordnet opp i saken om jeg ikke husker helt feil.. Mange snodige mennesker
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 6. desember 2007 på grunn av sånne folk, kine, så var jeg skeptisk til å nevne noe her inne selv da... uff.. noen er bare helt merkelige...
Northernlights Skrevet 6. desember 2007 #23 Skrevet 6. desember 2007 Haaper du sa fra til moderator i en email, og sa hvilket nick denne personen har? Saa ikke andre blir lurt??
små Skrevet 6. desember 2007 #25 Skrevet 6. desember 2007 Ja, det har jeg faktisk.. av ei jeg likte veldig godt. Ser henne ikke her inne nå lenger, så enten har hun bytta nick, eller så har hun blitt kasta ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå