Gå til innhold

HVOR YE HAR DERE LAGT PÅ DERE?


januarbaby+maibaby

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor idag uke 36+3. Lagt på meg 6 kg (opp to kg de siste fire ukene...) så klager absolutt ikke:) Sf mål var 36. Gleder meg skikkelig!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 35+1 idag. Symfysemålet som ble målt på kontroll idag er 34.

Har lagt på meg 13. Vekta sto rolig i 1,5 mnd før de siste 3 kg kom nå...Men har fått ekstremt mye vann i kroppen siste uka!!!!!

 

Men bryr meg ikke om vekta! Jeg er & har vært i godform & den lille er aktiv & har det bra!!!

Vi skal kose oss som bare det når H*n kommer!!!

 

Kiloene får jeg ta som det kommer...andre ting som er viktigere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34. Forrige uke hadde jeg lagt på meg 9,5 kg, men nå har jeg gått ned i vekt (???) Så nå er jeg på 8 kg pluss. Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36+0 i dag og har gått opp 9-10 kg (litt usikker på hvor jeg starta). Mesteparten kom de første ukene og de siste 4 ukene har vekta stått stille... Jeg synes det er veldig lite, for de to forrige svangerskapene la jeg på meg 17 og 18 kg - uten at jeg følte det som noe som helst problem. Kan aldri tenke meg at det blir 8 kg til før fødselen, så jeg er litt overrasket...

Men, blir vel til at jeg spiser mindre nå som jeg har to små barn å sende avgårde om morgenen og hente om ettermiddagen osv.... :-)

 

SFmål denne uka er 35 cm, dvs helt øverst på det grønne feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er på julaften 37 fulle uker på vei. Veide meg i dag og da ble det 18kg i + da gitt...:( Masse vann, får ikke på meg noen sko. Gikk i tøfler str.42 på butikken i går. Det var kult....not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg 36+5 og har lagt på meg 11 kg. Syns det er fint:) Blir nok litt ekstra nå i jula, så vi får se hvor jeg ender opp mot slutten av uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36+6 og har lagt på meg 10 kg. Har ikke veid meg på lenge, så ble veldig lettet da jeg veide meg i dag. La på meg 21 kg forrige svangerskap, mye av det vann, så det ser ut til at det blir mere likt mitt første svangerskap denne gangen :) Veldig overraska da jeg er ganske så rolig pga bekkenløsning og spiser det jeg har lyst på. Kjekt med en positiv overraskelse nå i romjula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er i uke 39+2 nå, og har termin 6. Januar.

Jeg veide akkurat 50 kg rett før jeg ble gravid. Idag var jeg på svangerskapskontroll, og da veide jeg 69 kg.

 

Hehe!! Er egentlig ikke så tjukk som kiloene forteller :)

Er 1.64 høy, så det sees ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kor lite alle har lagt på sæ........

 

jaja... tror det er 20kg eller 19 .. + nu i uke 40...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...