Gå til innhold

HVOR YE HAR DERE LAGT PÅ DERE?


januarbaby+maibaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 35 + 2 og har lagt på meg 12 kilo !!!

Synes det er litt mye,men hadde litt å gå på fra før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+4 i dag, og har lagt på meg 13kg. Begynt å få en del vann i kroppen nå... flere som har det? orker ikke gå med sokker lenger, for da ser det ut som jeg har klumpfot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en del vann i føtter og legger, men legen min mente det ikke var så mye, men det er kjempe ubehagelig å ha på seg sokker, og de fleste skoene mine er ALT for stramme, godt det ikke er så lenge igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg starta på uke 36 i dag, og har gått opp ca 19 kg. Først var jeg bare mage og pupper, men etter at vannet kom for noen uker siden ser jeg nå liksom litt jevnt stor ut....tykke tær og hovne kinnbein...=S Men pytt-pytt, det forsvinner da igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34+2 og har lagt på meg 4 kilo! Helt greit at det ikke er så lenge igjen nå, men noen få ting må ordnes først! He he...

 

Lykke til den siste tiden alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på 30 kilo,er mye ja! Men jordmoren sier det ikke gjør så mye for jeg var veldig tynn fra før av. 54 kg og 1.67 :) så nå er vekta på 84,85..MEN,det gjør meg faktisk ingenting! :) Jeg er i super form,og det viktigeste av alt..Babyen min har det bra*!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 37 og har lagt på meg 6,5 kg. Har stoppet helt opp de siste to ukene. Det er vekta hjemme. Hos legen er jeg ett kilo mer, men jeg liker min egen vekt bedre... ;)

 

Skal sies at jeg har ca 10 kg for mye i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...