Gå til innhold

Kor my pæng får du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner seg ikke å jobbe i staten, nei:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet...Kan jeg driste meg til å spørre hva dere som ligger over 30 000 pr. mnd. utbetalt jobber med?! Jobber ihvertfall ikke i barnehage

:D Jeg får knappe 20 000 brutto... Heldigvis at sambo tjener vesentlig mer :P

Skrevet

Er det ikke litt spesielt at de fleste som har godt betalte jobber velger å signere med anonym, mens de som tjener under halvparten av dem, signerer med nick?

Skrevet

får vel ca 16000 + barnetrygd utbetalt (80%-54 uker)

Skrevet

Wow!!!

Ikke i nærheten av disse summene noen her har nei!!!

Jeg tar ut 100% dekning og får inkludert barnetrygd ca 14.000 utbetalt hver mnd!

Jobber i barnehage og i staten i tillegg, så der er grunnen........

Skrevet

Til vanlig får jeg utbetalt rett over 10000 for 80 % jobb. Har ikke fått noe svar fra NAV enda, men det blir vel det samme regner jeg med.

Skrevet

Nei ikke poppis å være den som tjener bra i sosialdemokratiske Norge. Ser jeg er den som tjener best på lista (41777 brutto/26300 netto nå før jeg går ned 20%), men da er jeg siving med 10 års erfaring. Og om det er noen trøst så bor jeg i Oslo på under 70 kvm , har lån til over pipa, så ikke så mange tusinger å rutte med hver måned allikevel :-(. (har dog til salt i maten altså)

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

32500 brutto.. Jobbet hardt for å komme opp i den summen så skal bli ett godt permisjonsår :)

Skrevet

har 26200 brutto..ca 17 tusen utbetalt i mnd..

har i grunn ingen utdanning i det jeg jobber med. jobber på sentralbordet på drosjesentralen her.

Skrevet

Jeg er sekretær i et revisjonsfirma. Greit at revisorer tjener bra, men de jobber sykt mye, og spesielt i årsoppgjøret fra jan til mai. Flere som ikke spiser middag hjemme med familien sin på 4 mnd. Er det verdt d??? Nei, takke seg til litt mindre lønn og ha kvalitetstid med familie og hobby ved siden av. Gidder ikke å kaste bort livet mitt på jobb!!!!!

Skrevet

har litt over 24 000,- brutto pr måned inkludert turnustillegg som jeg skal ha 80% av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...