Gå til innhold

Kor my pæng får du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Akkurat fått innvilget søknaden på Foreldre penger hos NAV , vil ligge på ca 22.000 kr brutto..

Så kommer jo barnetrygda da i tillegg da..

Hva kommer dere til å ligge på ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22400 =) pluss 1970, har en gutt fra før så vil få dobbel barnetrygd

Skrevet

Hmm, hvem er det som får foreldrepenger ? kan jeg søke om det, som er samboer ?

Skrevet

Foreldrepenger er det samme som fødselspenger.

Jeg har valgt 100 % dekning og har ca 28 000 brutto.

Skrevet

Jeg har fyllt ut det skjemaet, men hva skal man sende ved siden av, lønnsslipp eller hva?? håper noen kan hjelpe meg ;) og hvor lang tid tar d før dere får svar?

Skrevet

Ja du må legge ved en lønnslipp. Alt dette står jo i papirene i søknaden. Det tar noen uker

Skrevet

Du skal legge ved lønnslipp , bekreftelse på graviditet ( helskortet) , Skatte - og inntektsopplysningsskjema , evt attest fra arbeidsplass ,

min søknad var innvilget iløpet av 14 dager :-)

Skrevet

22.ooo brutto! Så ligger vel samla med barnetrygd , på 18 000 kr netto. Fornøyd med det ja!

Skrevet

hvor mye tjener dere ca hver mnd når dere får 22000? bare lurer.

Skrevet

Har 24000 brutto + barnetrygd og halv kontantstøtte. Med 80 % dekning har jeg utbetalt ca 18000 i mnd inkl allt. 14700 i lønn og resten fra NAV. Vanligvis har jeg ca 18-19000 netto lønn pr mnd.

Skrevet

jeg får ca 15000 brutto, men det er pga jeg bare har jobbet 80%. men det skal vel gå det også...

Skrevet

Har 80% stilling og har 19300,- brutto mnd.

Skal ha 80% perm, 15400,- brutto + barnetrygd. Har en mann som tjener nesten 1mill i året, så skal vel klare meg/oss :o)

Skrevet

Jeg har jo hatt 22.000 brutto hver mnd , å det er fremdeles det jeg ligger på nå , når jeg får foreldre penger.

Jobbet meg opp til den retten at jeg har krav på "full lønn" i svangerskapspermisjonen.

Ligger på ca 16.000 Netto da.

Så kommer barnetrygda itillegg... noen som vet hva den ligger på?

Det er ikke slik at man må søke på den , eller?

Skrevet

Barnetrygden er på 970,- pr barn. Du trenger ikke å søke, kommer automatisk mnd etter du har født.

Skrevet

Mener jeg skal få 24.800 - tar ut 80% og ligger på rundt 31.000 brutto fra arbeidsgiver med 100%.. Barnetrygd i tillegg, men den skal vi sette på egen konto.

Skrevet

Vet ikke helt hvordan skatten spiller inn? Tjener BRUTTO 41700 (37% skatt: Netto: 26300) nå og vil gå ned til 33000 med 80%. Med ca 31% skatt (?) på ny lønn, rundt: 23000. Æsj. SÅ kjipt å gå ned i lønn.

Skrevet

ca 15.000 utbetalt tror jeg... + barnetrygd da

Skrevet

synes dere har så mye mere enn meg i lønn alle sammen... men men...heldi er dere...

Skrevet

alt for lite!!!Men men... siden dere over får så mye, kanskje dere kan gi bort litt:)

Skrevet

36000 brutto.... med 100% dekning..

Skrevet

får 9000 + barnetrygd. sånn er det å kun ha 50% stilling i kommunen.

godt eg har en mann me bedre inntekt enn meg :)

Skrevet

Jeg har ikke jobbet meg opp til noe og er aleinemamma, men får nok penger fordi om.

Fikk 17 000 kr fra kommuna til etablering (handle inn det jeg trengte til ny kåk av møbler og hvitevarer)

Fikk også engangsstøand på 33 800 til å handle inn alt av baby ting.

Så får vi vel 15-16 000 utbetalt i månden i 3 år (overgangstønad, bidrag, barnetygd+bostøtte)

Men er nok mye tryggere å hadde jobbet seg opp til foreldre penger, ikke noe kjekt å hele tiden måtte basere seg på andres penger. Men men, sånn er det bare å pengene trenger man uansett.

Skrevet

Min arbeidsgiver betaler ut full lønn i hele perioden, el evt 80% v 54 uker. (så trenger ikke tenkte på dette med max 6G..)

Jeg får kr 33.500,. pr mnd det er 80% av lønnen fordi jeg velger å ta ut 54 uker perm.

Skrevet

herlighet så mye dere tjener da....hva slags jobber har dere da????

jeg vil skifte jobb hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...