Gå til innhold

Trenger hjelp av dere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja,er ikke langt unna 10minus akkurat her hos oss.

han vil ikke drikke,drikker ikke mye,eneste han vil drikke,er litt brus,å drakk litt vann tidligere idag,men vil ikke ha saft,ikke melk,og heller ikke mat,så da han spurte om brus så fikk han det,bedre enn ingenting jo..

har ikke dusjkabinett =( har badekar med dusj..så kanskje han skal få seg et varmt bad da...men akkurat nå sover han,igjen,skal vekke han om litt,se om jeg får i han noe mat,så får vi se hvordan han er da.

men teparty i badekaret hadde vel vært noe,hehe =)

kanskje jeg skulle prøve å gi han litt te uansett...te med litt melk i..tror vi skal ha honning te eller noe her..*må lete i skapene* =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaia drikker veldig gjerne vanlig te med halvotomhalvt melk og litt sukker... Har det på tutekopp og hun gøgger det hele i seg. Dusjen i badekaret går fint og, poenget er å få det godt og dampete der inne, kan godt skru på før dere går inn og så skru av og være der. Ikke åpent vindu, ikke viften på.

Og invester i en luftfukter så fort du får råd! Inntil videre kan du "tørke" håndklær på ovnene...

Skrevet

Du, bare ikke gi gutten (er det 8 mnd han er?) honning. Vet ikke hvordan det er med honningte... Men barn under 1 år bør ikke få honning, pga. faren for spedbarnsbotulisme :) Pappa er birøkter, skjønner du :)

Skjønner at det er kronglete for deg, å komme deg til legen. Fint hvis du får tatt drosje da :) Lykke til, og god bedring til gutten din!

Skrevet

hehe,klær tørkes ofte på ovn her,for å få de fortere tør om jeg har glemt at han skal ha den og den på seg =)

da blir det en kopp te her når han våkner,men nå våkna lillebror,så må ta han nå=)

takk for tipsene =)

Skrevet

nei,vet han ikke skal ha honning =)

er storebror på 2,8år som er syk=)

Skrevet

Håper det ordner seg for dere, som ikke alle skjønner så er det ikke bare å velge seg en buss der i området.

Er du riktig uheldig så går det kun en buss om dagen, og så en tilbake igjen.

Hadde det ikke vært for at vi har flyttet, så skulle jeg kommet å hentet dere og kjørt dere til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...