KaMa Skrevet 5. desember 2007 #26 Skrevet 5. desember 2007 Tror du på julenissen også? Og alt som står i VG?
ragna Skrevet 5. desember 2007 #27 Skrevet 5. desember 2007 eh, gikk du tom for argumenter marixiel? hvor kommer personangrep inn?
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #28 Skrevet 5. desember 2007 Men det er din mening og det er ikke alle som ser sånn på det. Jeg syns det er stygt av deg å si at hun hverken elsker eller føler seg elsket av mannen sin. Det er helt usaklig.
KaMa Skrevet 5. desember 2007 #29 Skrevet 5. desember 2007 Men da tar du jo utgangspunkt i deg selv, ditt eget følelsesliv og konkluderer med at hun har samme ståsted som deg. Og det er da ingenting i hovedinnlegget som sier at hun har det. Jeg leser innlegget ganske annerledes enn deg. Jeg finner ikke den sentimentaliteten som du muligens har funnet. Jeg tror hun undrer, og kansje utfra hvordan hun kjenner seg selv, det verdisynet hun har, så er det slik føler. Alle som ikke vektlegger puling som den viktigste bruddårsak i verden, er ikke nødvendigvis i ulykkelige forhold, selv om det sannsynligvis ville vært et tegn på at du var ulykkelig i ditt forhold om du hadde hatt slike tanker.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. desember 2007 #30 Skrevet 5. desember 2007 Den konkusjonen der har du rett i. Og jeg håper virkelig jeg aldri havner i de samme tankebaner
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #31 Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor er HI's tankebane så vanvittig gal da? Fordi den ikke passer deg? Hvorfor er HIs måte å tekne på synonymt med ulykkelig og dårlig forhold i dine øyne?
ylwia Skrevet 5. desember 2007 #32 Skrevet 5. desember 2007 hallo... ok.. utroskap e uansett om du ikke førtæll d til partnern din.. han har rett til å få vite d.. e du utro mot han så e d et bevis på at du ikke e gla i han. å vis han e faren til ongen din.. omfg.. vis d ikke e nå følelsa mer. så e d enklar å bryt.. æ trur ikke du vil at han ska jør d me non andre utn at du får vite d.. blir nok såra når du får vite d av noen andre...
mam <3 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #34 Skrevet 5. desember 2007 Det å ikke bry seg og det å ikke ønske å vite noe om min manns eventuelle sidesprang er to vidt forskjellige ting. Jeg hadde nok sikkert blitt såret om jeg hadde fått vite at han hadde vært utro. Derfor vil jeg ikke vite det om det skjer. La oss si at han er utro nå, med en dame han ikke føler noe for, annet enn lyst. Hva er vitsen med å fortelle meg det? Hvorfor skal utroskap være grunn til å lage splid mellom to personer som 1 - Fungerer godt sammen 2 - Er verdens beste venner 3 - Har en datter de forguder Da er det rett og slett bedre og holde kjeft og fortsette i samme spor som før, jeg mener at det man ikke vet har man heller ikke vondt av. Skulle jeg eller han være utro, vil jeg heller "legge" respekten i at man sørger for at folk rundt ikke vet det og at partneren aner fred og ingen fare, og aller viktigst; At han fortsetter og være en god far og partner. Da er vel i teorien ingen skade skjedd? Forstår godt at folk er uenige i meg på dette området. "Normalt" er det kanskje heller ikke. Og du helt nede, hvem er du til å si at jeg ikke er glad i partneren min hvis jeg "har meg med" andre? Og at det er enklere å bryte, bullshit. Vet ikke så mye om å bryte et forhold med barn, ting, biler etc. Men det er nok alt annet enn enkelt.
~~DoraDora~~ Skrevet 5. desember 2007 #35 Skrevet 5. desember 2007 hehe ragna gir.... Noen som må gå på jobb av og til også vet du ;-) Antinissen svarte at hun ikke liker når folk rakker ned på andres meninger etc, og da kommenterte jeg det hun har skrevet om seg selv i profilen sin... at hun hun har tendenser til å ty til personangrep.... det er jo omtrent det samme.
KaMa Skrevet 5. desember 2007 #36 Skrevet 5. desember 2007 Er du litt sakte, du? Tror nok ikke ragna siktet til at du hadde vært borte fra skjermen i to minutter. Var vel heller det stusselige innlegget ditt. Og du svarte aldri på om du tror på julenissen.. Eller alt som står i VG? Eller alt som står i Se&Hør? Ikke alt du leser som er ment bokstavlig. Og om du titter inn på noen av de andre profilene, så er det ikke heeelt sikkert at vedkommende er en mann som er født i 1990, selv om det står i profilen.
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 #37 Skrevet 5. desember 2007 Dersom du er villig til å la utroskap forbigå i stillhet så tolker jeg det som at du betrakter det som en bagatell. Hvis det er riktig; hvorfor ville du bli såret av det, da?
danieI Skrevet 5. desember 2007 #38 Skrevet 5. desember 2007 hvis jeg hadde gjort noe sånt så hadde jeg ikke klart å ikke si noe til kjæresten ærlighet river
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå