Jenny-penny Skrevet 4. desember 2007 #26 Skrevet 4. desember 2007 uff da, kjære deg... blir irritert når mannen over tid prioriterer jobb jeg:o) han har ingen hobby, og jeg prioriterer jo Jenny framfor det meste. Vanskelig å sette seg inn i situasjonen deres.... Har en venn av familien som er sånn, han elsker dykking og bruker nesten all tid og penger på det. Tror hun bare vet at valget er å bryte, han er ikke til å rokke.. Hadde prøvd å forklare at om han vil bruke så mye tid på hobbyen sin må han la de 1000 andre tingene være og fokusere på barna når han er hjemme. Stor klem vennen.
Tomine is my star Skrevet 4. desember 2007 #27 Skrevet 4. desember 2007 Menn er så rare...veldig ofte er det slik at de ikke vet hva de har før de har mistet det... ...det som er synd er jo at da kan det være for sent... Har opplevd dette og lever i en boble nå for tiden,for bf er så sikker på at det må bli oss igjen..sier at han ikke kan leve uten oss... Jeg er litt tankefull til dette..for det var så lett for han å forlate oss til fordel for sin egen egoisme..det sårer mye når sånt skjer.. Håper det ordner seg til det beste for dere..klemmer fra meg..
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #28 Skrevet 4. desember 2007 hehehehe må jo le litt av dere søteraremengudsåsnilledamer:)
bente69;) Skrevet 4. desember 2007 #29 Skrevet 4. desember 2007 Det er det værste jeg har hørt, leadern:((( Hvordan i helvete er det mulig? Kjenner jeg blir helt matt!! Hvorfor har han satt unger til verden om de ikke står først i livet hans, hva er poenget da med å stifte familie. Nei, det er ikke lett å skjønne seg på folk (kællen din) som ikke velger det som for oss andre er en selvfølge. Jeg har sagt det mange ganger, en velger ikke dritt når en driter selv. Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne, snuppa! Håper rådgivning kan hjelpe deg/dere til å få orden på ting. Enten utfallet er det ene eller andre. Mega laaaang sterkiskos fra meg!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #30 Skrevet 4. desember 2007 Takk jenter. Vi ble jo enige om en del andre ting da så timen var ikke bortkastet for å si det sånn:) Så gjenstår det bare å praktisere det man har blitt enige om. Det er ivertfall verdt å prøve så får vi se om 6 mnd hva status er.
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #31 Skrevet 4. desember 2007 Off, så grusomt! Tror du han mener det innerst inne? Kan du fremdeles være glad i ham etter han har sagt noe sånt? Ser noen sier, tupp han ut. Men forstår det ikke er så lett heller med 3 barn. Har 3 barn selv og hadde gjordt mye for å slippe og være alenemor til 3. Lykke til!
NoDoubt Skrevet 4. desember 2007 #32 Skrevet 4. desember 2007 Off, det var ikkde bra:-( Sender deg en stor klem!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #33 Skrevet 4. desember 2007 Ja du vet jo hvor mye ansvar og jobb det er med 3 stk så alternativet frister ikke. Det han sa påvirker ikke direkte mine følelser for han, men det gnager litt....samtidig vet jeg hvor mye det betyr for han. Så hvis vi på en måte kan møtes på midten og bli enige om prioriteringer generelt spiller det ingen rolle. Før var han f.eks bortreist hver eneste helg fra mai til september pga flygingen....slik er det ikke lenger. Uansett så må vi snakke om det igjen for jeg føler det utrolig urettferdig ovenfor barna.
Tøysetipp Skrevet 4. desember 2007 #34 Skrevet 4. desember 2007 Han hadde jo prioriteringene i rett rekkefølge.. vil jeg si. Fatter ikke at han har samvittighet til å si noe sånt. Synes synd på deg LOTP.. Hvilken dust som ikke prioriterer kone og barn fremfor hobbyen sin. Da vet han ikke hvilke skatter han har i livet. Makan.. Tupp i rævva til mannen din.. fra meg ! *TUPP*
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #35 Skrevet 4. desember 2007 Dæven, du kan be han stikke de flyene sine dit solen aldri skinner! Når man ikke vet å sette pris på 4 av de nydeligste jentene i verden så er man rett og slett bare et stort nek...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #36 Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg må printe denne tråden til han hehehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå