Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 og jeg må si at det var ganske tøft å høre mannen si at han ville valgt hobbyen sin fremfor familien....dvs hvis han måtte velge. Tror selv rådgiveren fikk litt sjokk og som han selv sa "jeg har hørt mye rart"....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 huff og huff... hva sa du da?
Mille** Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Ojojojo! Ikke helt bra det da!! Huff av meg, hva sier man til sånt da? Klem
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 jøss så snodig.. høres ikke ut som han er helt klar for å kjempe for forholdet eller?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Ble egentlig litt målløs, men det var vel egentlig bare en bekreftelse på det jeg allerede visste. At jeg har en ekstremt egoistisk mann. Jeg vet jo at hobbyen hans betyr veldig mye, men jeg trodde ikke han ville valgt den fremfor ungene. Egentlig ganske sykt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 jeg hadde nok revurdert om jeg hadde giddet og engasjere meg nok i han til og bo under samme tak med han når han verdiene hans er så bak mål.
PAVEEL Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 å herremin for en egoistisk mann! *klem* kan jeg spørre hvilken hobby det er han driver med da??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 nei jeg vet. det skulle vært lett....hehe. huff... det er jo helt sykt av han. stor trøsteklem til deg. og om du tar valget om og kaste han på hue og rauva ut, så er du hjertlig velkommen inn på aleneforeldre siden
~sjiraff~ Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Oi sann vennen, ja det var litt heavy vil jeg tro! Sender deg en god klem!!
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Jeg kunne akseptert at min samboer valgte noe annet fremfor meg, men hadde blitt rasende hvis han ikke satte barna våre først! Har heldigvis ikke en egoistisk mann i så henseende. Lykke til!
PAVEEL Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 sikkert en kul hobby det, men et voksent menneske VET da hva man velger.... han skal få poeng for ærlighet, men man velger da ikke døde ting foran kone/sambo og barn!!! uff for en fæl opplevelse det måtte være for deg. og bra at ikke barna var m og hørte på! har selv vært på mekling/rådgiving, men er nå alenemor til to gutter:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 hmmmm kanskje jeg skal spørre han om det faktisk. Hva han tror ungene hadde følt dersom de visste hvor mye/lite de er verdt. Bra tips!
Under den hvite bro Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 herre...jaja lik min han der... nåja...klemmer på deg... klemklemklem
cashewnøtta Skrevet 4. desember 2007 #20 Skrevet 4. desember 2007 Høres ikke bra ut. Men føler du at det er sant? Tror du på det? Om dere er inne i en dårlig periode i parforholdet, kan det jo hende at han er lei av tilværelsen, og at hobbyen er "flukten" fra virkeligheten. Håper dere kommer dere gjennom det...
Under den hvite bro Skrevet 4. desember 2007 #21 Skrevet 4. desember 2007 hei vennen....miss u to...kanskje vi blir naboer etter nytttår hahaha... forteller deg mer på msn klem
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #22 Skrevet 4. desember 2007 ja jeg vet jo innerst inne at det er sant og har aldri nektet han det egentlig. Problemet er bare at det ikke bare er hobbyen som blir prioritert, men 1000 andre ting i tillegg.
~Fanta~ Skrevet 4. desember 2007 #23 Skrevet 4. desember 2007 Klemmer masse på herfra og..... Tenker masse på deg vet du! Og nå er jeg forbanna på gubben din.......! Egentlig forbanna på flere mannebein jeg når jeg tenker meg om;o) klemme på vennen min da
Under den hvite bro Skrevet 4. desember 2007 #24 Skrevet 4. desember 2007 haha jeg blir med på forbannagreiene....jeg har også noen manneben å bidra med HOHOHO
~Fanta~ Skrevet 4. desember 2007 #25 Skrevet 4. desember 2007 Hehehehe......... *Forbannamannebeindagen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå