Gå til innhold

Til Keisersnittnr3, VarGraviden*fikk nr3* og Barnimagen3


lykkeligfru

Anbefalte innlegg

hei.

fekk mld om den 12 feb. da går fint for meg, skal me sei kl 11?

har ein del å fjera denne veka så då passer da bedre neste veka. har nett komt heim fra bodø, så eg er heilt ferdig:))

 

nei no våkna gullet, bare bli enige dåke, eg er med

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er med 12. feb kl 11;) Passer utmerket!

 

Snorre er blitt sjuk. Full i feber på 3. dagen no...skikkeli sutrete og grinete, og ikkje kjekke å ha me å gjera om natto....*litt lei*

E nok ei balnding av tenne så kjeme, og kanskje den .barnesjkdommen trur eg....får sjå om da kjeme nåke utslett itte kvart. Gler meg te da e øve vertfall!

 

Snakkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen jenter:))

 

Uff akkurat no når eg trudde me var komt inn i ein fin rutine så kjeme da endo meir tenner!!!!!

 

trur ho var våken 5-6 gonger i natt, ellers så får eg vel slutta med puppen snart,for dette orker eg ikkje i lengden. me får sjå da an i natt . ho har fått 5 tanna no, men to te er på vei,

 

har dåke vert på 9 mnd kontroll?

 

skal å vega på fredag, blir spennandes å sjå kor stor ho er blitt.

 

nei no skal eg kle på oss , skal ut på den daglige turen, blitt veldig flink no synst eg, men ser da ikkje igjen på dei kg:((

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Her er da ingen tannebissar enda og i følge tannpleiaren på 10 mnd kontrollen så kjeme dei neppe heilt enda heller :) Er lik mor si der. Eg fekk ikkje tenner før eg var ca 1 år :)

 

Erik er 78 cm lang no og 9750g no, så han er ingen baby lenger :)

 

Da passer fint for meg med treff tirsdag.

 

Eg var veldig flink å gå tur kvar dag ei stund, men den sista veko har eg rett og slett vert sløv. Er trøtt og lei og gidd ikkje så mykje.. Kanskje da er været som virke inn på meg...

 

Erik sover stort sett rundt om nettene, men i natt våkna han kl 23.30 og eg fekk han ikkje til å sova igjen før kl 01 :( Veit ikkje heilt ka so var gale. Han var i alle fall lettare hysterisk.

 

Ha ein fin dag

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Dåke kan tru me har da festli her om dagen....Snorre e full i feber, skikkeli potetsekk, slakke og heilt gåen. Ekkelt når han e sånn. men får i han drikke, men ikkje mat.

Ringte legevakten i gårkveld og snakka med dei....skal sjå det an i helga koss det går med han.....huff,huff.....så lei av sjukdom.

 

På 9mnd kontroll var Snorre 73 cm og 8,4 kg;) Liten han då i forhold te Erik....blir gøy å sjå alle igjen!

 

Satsa på tirsdagen då! Kor treffs me - Frugård elle????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...blei tur på legevakten i går gitt. Snorre var heeeeilt i ørsko, å stikkpille hjelpte ikkje så eg blei litt panikkslagen.

Har har såre hals og er rød i øyra -så det kan vere det er ein betennelse i anmarsj, og at det er derfor han har så masse feber.

Prøver å få i han drikke og lufter ut på soverommet sånn at det er skikkelig kaldt og godt der inne. håper det hjelper...leileileilei av sjukdom no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Håpe dåke har hatt ein fine morsdag adle i hop;)

Heine har virkeli øvegått seg sjøl i dag, eg e heilt imponert! Starta me frokost på sengo, blomster og ny utgave av "DetNye".

Når me skulle gå tur i dag i finaveret, så gjorde han klar alle ungane, fekk dei ut og avgårde - eg slapp¨å hjelpa te me ein einaste sko;)

Te middag diska han opp med kyllingwok med peppersaus og ris, og iskaka te dessert;) Å så fekk eg pakke - svarte softshell-jakka.

I kveld har han tatt kveldsstelle på alle 3 og fått di te sengs - eg har bare NØØØØØTE dinna dagen;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fekk mld frå Stina i dag om at Nadine er sjuk, så dei kjeme ikkje i måro.

 

Men blir da treff forda? Og i tilfelle, Frugård kl 11?

 

God bedring til alle sjuke ungar..

 

Morsdagen var fin her og. Min kjære hadde skrevet kort "på vegne av Erik". Så han hadde skrevet da som om han var erik. Var veldig rørande. Skreiv masse fint om meg som mamma! :) Og so fekk eg Verdens beste mamma diplom med eit herligt bilde av erik som eg ikkje har sett før. Og so fekk eg kopp med "den besta mammo i verden" og bilde av erik på :) Kjempekoslig!

 

Ha ein fin dag

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter

 

er planen at eg skal komme i morra ja, men hadde vore greit å veta at dåke andre kjem,, eg går innpå her i morra tidleg så ser eg kva da blir til:))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Kjekkt å sjå deg igjen camilla, var koseligt på treff sjøl om det vart berre meg og deg:))

Erik var ein skikkeleg sjarmør:))

 

Håper me kan treffast snart igjen alle sammen.

 

Lurte på om dåke kanskje ville komme øve hit då? Har vore nokre turer med ferja :-) så kanskje dåke ville ta turen hit, enten te meg eller at me hadde gått bort te butikkane:))

 

I går var eg på klubb, og når eg sku heim klarte ej jo å punktere, klokka var tolv, og den som måtte venta ein halvtime på taxi var meg, har jo aldri skifta dekk så bilen måtte stå der te i dag:))

 

nei no skinner sola så no skal eg ut på tur:)

 

snakkes jenter

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Nei!!!!!!!!! Eg va heilt sikkert på at da va treff I DAG!!!!!! Heilt sikker på at da va torsdagen, så no skulle eg berre innpå å sjekka at da faktisk blei nåke av - åsså ser eg jo no at dåke allerede har hatt..... Da va virkeli ikkje meiningo, hadde gleda meg te å sjå dåke ijenn!!

Kanskje me ska bjunna å senda sms når me avtale treff, sånn at me kan minna kvarandre på??

Renate: eg e heilt me på å komma te deg;)) No har du reist så mange gonga, at da sku bare mangla at me kunne komma din vei! ;)

Gøy å fått te da før permisjonane e ferdi, så har alle sjangs...

ååååå, komme ikkje øve atte da ikkje e treff i dag...va 100% sikker på at da va i dag!!

Jaja, eg skal komma sterkt tebake på neste treff!!!!!!!!!!!!!!

 

ha ein flott Valentines Day alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

me prøvde å få tak i nr ditt hege men når me søkte på opplysningen så kom da ikkje opp. eg skrive mitt nr inn på post kasen din, så kan du senda ditt nr te meg, heilt enig i at da blir enkalre når me har nr te kvernadre:))

 

Skal på kosetur med gutten i morra te stord, trur han er litt sjalu for tida på eline, så no skal eg og han bare kosa oss.

 

må ha god tur te bergen stina, kosa deg masse

 

no skal eg vaska hus:(( er kje heilt mota på da idag men men

 

helgeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

 

Renate: no har eg sendt nr mitt te deg i postkassen din;)

 

For ein knall fantastisk ddag eg har i dag!! Alt fra veret, humøret å alt e bare tipp topp!!!

 

Ha ei fantastisk helg alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er og med på å koma til husnes på treff, men då må me få da til før eg begynne i jobb igjen.

 

Eg begynne i jobb igjen 3 april trur eg.

Kor tid begynne du Hege igjen?

Og du Stina, har du fått deg noko jobb?

 

Eg sende mobilnr mitt til postkassen din hege så får du senda meg ditt viss du vil :)

 

God tur Stina! Kos deg!

 

Ha ei fin helg!

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann jenter!!:-)

 

jammen leeeeenge sio eg har vore innpå her no! Blir liksom ikkje tid te nåke lengre. Har mi fulla hyra me å passa på Nadine, ho e jo høgt og lågt no!! Skikkeli fantejenta e ho!!!, men ei utruli smilande og herlig fantejenta!:-))). Eg e heilt m å¨treff på Husnes! Eg kunne godt tenkt meg, visst da e greit for Renate, at me kom heim te ho?? Sio ungane(rekna m dåkas åg e da) e sopass aktive, so kan da vera godt for dei å få kunna vera på gulvet og ha litt tumleplass.Te deg Camilla: nei, eg har ikkje fått nåke fast jobb, elle da vil sei eg fekk tilbud om fast helg,men da takka eg nei te. Har søkt på en del jobba der på huset,men har ikkje fått nåke.Trur dei blei sure når eg sa nei,men da får dei berre vera. Sa da t V. åg, at eg vil ha nåke meir, visst ikkje kan da berre vera. So ergo: eg har tid te treff kvar dag i fleire år ser da ut t:-)))*ler*.Ska forresten ikkje jobba i sommer heller. I år skal eg nyta sommeren m ungane og so begynne me sikkert på påbygget te sommaren, so då blir da travelt!

Angåande da treffet. Eg lurte på om torsdag 13 mars passa for alle?? Prøvde å senda ein sms te Hege å spør,men har ikkje fått svar.

Ellera har da gått mykje i sjuke unga her, so da va deili m ei helg te bergen. Skikkelig kos, berre oss to, og Dagfinn L va KNALL bra, gled deg Renate! Holde på å le meg ihel av den fyren altso!!!:-)))

 

No vil Nadine ha mat,so me snakkes:-)

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Ser at det ikkje berre meg som er dårlig på å besøka desse sidene for tida:))

 

Passe for meg å ha treff den 13. Kan godt ha det heime hos meg:))

Eg gler meg veldig te neste helg, skal bli godt å få even for meg sjøl, ser han så og sei aldri for tida.

Men no har me bestemt oss og på fredag som var stengte me dørene på sjappo mi, var litt vemodigt men samtidig ein stoooor lettelse. så no skal eg ha mammaperm, litt seint men no skal eg ikkje i jobb før te høsten, så da passe for meg med treff lenge enno:))

Me må jo prøva å få te noken treff sjøl om me begynner i jobb , har jo " kjent" kverandre i øve eitt år no:)))

 

Nei no må eg bake kaker , eg er jo heile 8 år i morra, sånn er da å vera fødd på skuddår:)

 

snakkes jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulera med overstått Renate! :) Håpe du hadde ein fin dag!

 

Eg og er med på treffet, berre so da er sagt!! :)

 

Kos dåke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Gratulerer med overstått Renate!! Håpe du hadde ein fin bursdag!! 8 år du....hehe!!

 

Me må finna ut ka ferja me skal ta på torsdag, må vel ta ei så går litt tidli sånn atte me har litt ti..... Anne Marte e i barnehagen, Kristoffer e heima fra skulen ca kvart på 2 - men eg kan hørra om han kan vera med nåken andre heim akkurat den dagen så slepp da å ligga å gnaga lixom....Gler meg skikkeli eg!;) ;) ;) ;)

 

Ha ein strålande dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

no skal eg slappa av i stolen ein time før eg skal legga meg. Har hatt 14 jenter i 9 års dag i dag,så da har vore høgt under taket. Eline storkoste seg, var heilt i hundre he he

 

Skal sjekka ut kor tid dei ferjene går, dåke sku tatt den som går rundt halv ti, tar 45 min no,

i morra reise me te bergen,gler meg veeeldig, me er 5 par så eg rekne me da tar vel litt av i morra kveld:))

 

Gler meg te å sjå dåke alle

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Var innpå nettet for å sjå i ferjeruto no, men der sto da at da kjem ny ruta 8 mars (da var vell i grunn i går), men den var ikkje lagt innpå enda. Så me får sjå når den er på plass korti me fere. Eg har planar om ettermiddagen så kan ikkje vera så altfor lenge. Gleder meg veldig til å sjå dåke alle sammen!!! :)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Eg er klar for tur måro;)

Ser dåke på hall-10-ferjo, Stina å Camilla!;);)

eee...ferjo går ifra Skjersholmane sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakks då ja :)

 

Trur ho går i frå skjersholmane... Rekne med Stina kan veien eg ;)

 

Snakkes :)

 

Blir knallkjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter:))

 

Var utroligt kjekkt å sjå dåke igjen:)) Var veldig koseligt, håper da ikkje blir lenge te neste gong.

Tusen takk for presangane hege.

No er da helgevask, før eg og eline skal ut å nyta vårsola ( hvist da ikkje skye te igjen då)

 

Håer dåke får ei fin palmehelg, og god tut på på hytta hege.

 

påskeklem frå renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann Jenter!

 

I dag er goguten 1 år!!! Er utrulig kor fort tida har gått. Fekk Elefant Gynge"hest" hos oss :) Skal snart ha selskap no. Goguten ligger å sover no. Ikkje løye da so lite som han sov i natt....

For 1 år siden låg eg med rier *grøsser*

Men da var no verdt da :)

Ha ein fortsatt fin påske!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...