Gå til innhold

Til Keisersnittnr3, VarGraviden*fikk nr3* og Barnimagen3


lykkeligfru

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil ønska dåke alle ei riktig god og koselig jul, og takka for alle pakkane te Nadine!!:-)))

 

Manga klemma frå meg og Nadine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

TUSEN TAKK for kjempefine pressangar til Erik Jenter!!! :)

 

Julafta var heilt super her. Erik fekk vera lenger oppe enn vanlig og fekk hjelpa til å pakka opp nåkre av pressangane sine før han la seg. Resten pakka me opp seinare på kvelden.

 

Han fekk blant anna:

- 2 elektriske motorsykler (sånne som han kan sittja på og kjøra....) Så me må prøva å få bytta den eine, for dei var heilt like :)

- Gåbil

- MASSE FINE KLÆR!!!

- Bamse som ein kan ta opp ting med og spela da av.

- Teletubbyball med lyder

- Putteboks (skillpadde)

- Bankesett (skillpadde)

- Traktor med bonde og tilhenger med ku

- Kjempekjekke bøker

- Doring

- Heimestrikka sokker

- litt penger

+++++

 

Han koste seg! :) Faren har trilla han på gåbilen i dag i full fart. Erik lo så han hiksta :)

 

Voffsen demonterte alt julapapiret i går (da er nåko av da kjekkaste han veit), så golvet var dekka av bitte små papirbitar :) Så måtte finna fram støvsugaren i dag :)

 

Kva fekk dåke for nåko kjekt til ungane?

 

Me fekk litt ting til oss sjøl og. Blant anna panner, dukar, medisinskap, stålampe, jakke til meg, dvdfilmer, cdar, genser til meg ++++

 

Hos kjell magne fekk eg klaveklokka, bok, Mark Shultz cd og forstørra familiebilde av oss i ramme :)

 

Stina: Brudebildet var kjempefint. Tusen takk :)

 

Renate: Takk for julakortet med bilder. Da var knallfine bilder av dåke!

 

Ha ei fortsatt fin jul folkens.

 

Julaklem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:))

 

Ja no var den store kvelden over, ungane er kjempefornøyde.Har fått så masse fint.

Tusen takk for fine klær jenter:))

Eline fekk og masse fint,ho har fryda seg over nye leiker idag, har vel blitt litt lei dei ho hadde men eg tenkte at ho fekk nye te jul så ho har måtta klart seg med dei ho hadde stakkars:))

 

Eg fekk ny morgenkåpe av ungane og av even fekk eg reisegåvakort på 5000,- som eg sku bruka på ein jentetur, så no må eg planlegge:))

even fekk ny lue og hanskar av ungane og bergans jakka av meg,noke han har ønska seg lenge.

 

No må eg gå og pakka te ungane, dei reise på hytta i morra tidleg. snart greys anatomy og

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei hei!!!!

 

Ja, no e da mesta roa seg ned. Ungane fekk dei lekene dei ville ha + masse kler(som eg hadde ønska te dei). Nadine fekk berre to leke og resten kler(nåke so eg ønska te ho åg). Eg fekk ein sånn ledningslaus støvsuger av ungane(ein so da har vore masse reklame på tv om tidligare, ein som lang og tynn so ein får i mange fargar), som eg hadde ønska meg. Av mannen fekk eg(eller får eg, den e bestilt) ny sofa. Ellers fekk me pengar og gavekort.

Tusen takk for alle klærna te Nadine, da kjeme alltid godt med!!!:-))).

Camilla; so kjekt at du synes brudebildet va fint! Takk:-)). Tusen takk for julebildet av Erik, han va jo so skjønn!!:-))

Renate: tusen takk for julekortet, da va knall fint:-)). Eg har dessverre ikkje fleire igjen å je te dåke:-(.

No må eg skifta ei skittbleia, so me snakkes*ler*

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo:))

 

Har vore så stille idag no når me bare har eline heima,går bare rundt meg sjøl he he.

Men har vore litt trist og lei dag . Ei som eg går i babygruppa med ( ho er tre veker eldre enn eline) måtte leggast inn på sjukehus på julafto for ho slutta å pusta, ho hadde 160 i crp. kom heim i går då hadde ho ein crp på 60,men dei var ikje sikker på ka da var.

I dag fekk eg beskjed at dei for i full fart med luftambulanse te haukeland for ho hadde slutta å pusta igjen,legane holdt på med å gjenoppliva ho påvei i helikopteret.

No har dei lagt ho i respirator for to døgn ,så må dei sjå etter da om da er noke hjerneskader:)

Uff eg synst så synd i foreldra, tenke på kor fort ting kan forandra seg.

 

Nei no må eg opp og bada eline.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Renate: Uff, da høyrtes fælt ut. Er ekstra ekkelt når da er nåken ein kjenner og når ungen er nåko lunde lika gammal som eins egen :(

 

I dag har me vert å bytta eine motorsykkelen til erik. Han fekk i staden ein slags "lek og lær"-stol med armlenbok og lys og bil ratt med lydar. Me stakk innom Skeidar og å kjøpte Sakkosekk til han, for da fekk han ikkje til jul. Så han har kost seg med dei nye tinga i dag :)

 

I måro skal me ha middagsbesøk. Då kjeme svigers, ein bestefar av Kjell Magne, Mamma og Bror min, så me blir 7 stk. Skal laga kalkun med waldorfsalat, fløytesaus og diverse potetvariantar. Satse på da går greit. Er ikkje kvar dag eg invitere folk på middag :)

 

No skal eg finna fram chipsen og setja meg å sjå ein film eg fekk til jul.

 

Ha ei fortsatt fin jul.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei

 

Ja dette vart ein litt annerledes jul. Har nett fått melding av ho eg skreiv om sist at dei kjem te å mista jenta si. Ho hadde fått så store hjerneskader at det ikkje var meir å gjera. Uff sitter her no og er så lei meg på foreldra sine vegne. for fem dager sidan var alt heilt fint, og no må dei bestemma kor tid dei skal slå av respiratoren,uff ja. klara liksom ikkje heilt å setta meg inn i kor j... dei har da no.

 

nei no griner eline, skal bare holda lenge rundt ho no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: OFF KOR GRUSOMT! Får klump i halsen og tårer i augene her. Tenk å mista ungen sin! Da må vera da versta som kan skje.. Når eg høyre sånt så vil eg berre holda rundt Erik og ALDRI sleppa han igjen. Vil berre at han skal vera frisk og trygg, men da er jo ingen garantiar. Stakkars foreldra.. Får heilt vondt i meg!! Me veit ikkje kor heldige me er som har friske ungar...

Dei første vekene etter at Erik kom til verden, gjekk eg rundt med ei meir eller mindre konstant frykt for at han skulle dø. Pga at han var så liten og forsvarslaus og pga desse pustestoppane hans. Men etter kvart så har eg liksom innbilt meg at han er trygg. Han er jo blitt så stor og sterk. Men da er ingen garantiar. Får berre nyta kvar dag me har med gullklumpane våre!! Har aldri heilt forstått korleis folk klare å leva vidare etter å ha mista ein unge... Da er jo da kjæraste ein har....

Nei no blei eg trist.... Takk for at du fortalte da Renate. Har tenkt på korleis da gjekk med den vetla jento...

 

Takk og lov for at me har friske ungar seier berre eg...Me er heldige!...

 

Klem frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

 

heilt enig med deg camhella, må berre nyta kvar dag med ungane for ein veit jo aldri.

fekk mld tidlegare i dag, og no er lille jenta dø:(( eg er heilt tom innv no tenke på foreldra som for ei veke sidan hadde ein heilt frisk unge.

og midt opp i alt da vonda har dei donert vekk organ sånn at det er fire babyer som får leva.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Må vera utrulig tøfft for dei å donera vekk organ midt oppi da heila, men då kjeme da jo på ein måte noko godt ut av alt da vonda... Veit dei ka som gjorde at ho dødde?

 

Leste på nettet i dag om ein 1 åring i England som blei drept av besteforeldra sin Rottweiler. Er alt slags elendighet som skjer...

 

No pipe klokko om at Pizzaen er ferdig, så då får me gå å eta.

 

Ha ein fin kveld jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

.....først må eg berre sei at eg sitte her å grine;-(......so ufattelig trist!! Da e jo heilt utenkelig!!! Får skikkelig vondt i magen, tenk om da va VÅR jenta, for da kan jo faktisk skje ho!!!! Vett dei ka so va årsaken?? Blir skikkelig skremt eg! Stakkars dei foreldrene og resten av familien!! Kan umuli fatta koss dei har da no!:-(((. Utrolig positivt og flott gjort at dei oppi dinna grusomheten, klare å ta den avgjørelsen med å donera vekk organ!*ein stor klem* til heile denne familien. Eg sjøl har oppført meg som donor og har med meg donorkortet i lommeboka, men med min egen unge so vett eg ikkje ka eg hadde klart i den situasjonen. All ære te dei!!! Fy flate, tenk at dei no må sjå på alt dei små klerna, lekene og at "alle andre" har baby som dei trilla på!!! Grine igjen eg altso, får SO vondt når da skjer nåke me barn, uskyldige og herlige barn!! Håpa Gud har ein meining med alle "han tar i frå oss"..........

 

Øve te nåke meir "positivt": Nadine har lært seg å klappa sjøl, når me seie klappa-klappa, elle begynne å synga klappe søte:-))) og so vinka ho med armen og handa når me seie hadet te ho!!!!:-)) So utruli herlige dinna jento vår e!!!!! Selvfølgelig e da ikkje 100% innlært endo, men ho har skjønt sammenhengen. No snur ho seg fram og tebake heila tio og drar seg både framøve og bakøve. Ting har skjedd so fort, berre den sista veko har ho liksom lært seg SO masse. Dei e jo so goe i dinna alderen!!!:-)) I dag har eg, mannen og ho eldsta vore i bergen å handla litt, har blant anna kjøpt bilsete te Nadine. Kjøpte sånn HTS Izi Combi 9-18 kg. Dyrt, sjøl om da va på tilbud, men men måtte jo ha, so no e iallefall da gjort. Nåken av dåke so har sånn?? Gleda meg te midten av feb, då ska eg og mannen ha ungafri helg og reisa te bergen og b.l.a sjå dagfinn lyngbø show:-))). Nei, no e da tid for kveldsmat,me snakkes!

 

Klem frå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Ja no er da ein dag igjen av 2007, heilt sjukt kor dette året bare har føke av sted.

Eline har såvidt begynt å klappe søte, og har lært seg og vinka.

No seie ho da da og ma.... men den siste ma lar venta på seg he he

Ho kjeme seg rundt og skubbe seg bak men har ikkje funne ut koss ho skal dra seg fram:) Men eg og synst dei siste vekene har ho blitt så stor:)

No skal eg legge pinnakjøttet i vatn og henta kalkunen som me skal ha 1 dag:)

 

tenkte eg ikkje sku bare skriva triste ting,men uff tenkesånn på lille frida:)

 

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Vil bare innom og ønska dåke eit godt nyttår:)

Her blir det stille og rolig, vilde har fått spysjuka så me blir vel alle liggande:))

 

Lille frida døde av falsk krypp, trudde ikkje da var så farlig eg......

Blir begravelse på fredag.

 

nei no skriket eline

snakkes

 

nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei damer

 

Og godt nyttår:)) Fy søren for eit vær det er ute. hadde liksom planer om å gå tur kvar dag med eline men da blåser jo sånn at då trur eg vogna hadde tatt fart. Har vært på jobb kvar dag sio nyttår, har vore lange dager 1 nyttårsdag fra 11-22.30 (folk var fyllasjuke,kjenner eg klikke) 2 og 3 januar fra 9- 23.30 har hatt vare telling, så har bare vore heima og amma.

kjenner samvittigheten var langt nede men no skal eg ikkje vera vekke fra eline på lenge he he.

ho ruller seg fra eine sia av stova te den andre så no må me passa på ho heile tida:)

Nei no er da ei som vil ha pupp

 

ps har dåke tenkt på treff

 

nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår folkens viss eg ikkje har skrevet da før. Alt går litt i surr for meg for tida...hehe..."for tida" *ler* Ting har gått litt i surr for meg i lengre tid ;)

 

Da er heise kor du jobber Renate. Har dåke ikkje funne kjøpare til kiosken enda?

 

I dag har me rydda jula ut. Var godt å få den ut, men blei litt tomt her...

 

Erik sover no. Har vert flink å legga seg i senga si so langt i år, men må sitta ved sida av senga til han sovne. Men da tar ikkje så vanvittig lang tid. Dei siste 2 nettene har han villa ha melk i 24-01 tida. Og dumme meg har gitt han da. Når eg er trøtte så velge eg oftast dei enklaste og kjappaste løysingane, sånn at eg fortast mogleg kan krypa under dyna igjen *skjemmest*

 

Nei, eg får vell snart begynna å laga kveldsmat...

 

Ha ei god helg og ein fin kveld!

 

Stor Klem frå

 

Ps: Eg er med på treff. Berre kom med tid og sted dåke :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Ikkje mykje me er innpå her for tida, men dagane fyker og da går i jobbing, skule ,trening for tida:))

 

Eline sa mamma for to dager sidan , var så stolt, synst da skjer noke heile tida eg no, går litt for fort synst eg.

3 tanna er komt og,

 

Streve litt med å få ho te å drikka erstatning for tida, ho skal jo berre ha pupp og om tre veker skal me te bodø i tre dager, og eg har jo ikkje så masse at eg klare å pumpe meg, me får bare prøva og prøva med erstatninga. Amme jo alle måltid utenom middagen så det er jo litt eg må pumpa og:))

Koss går det med deg hege, lenge sio me har hørt frå deg no:))

 

Eg og er med på treff, er vel opp te barnimagen3 og graviden:))

 

nei no skal eg legga nokre ungar

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!!

 

Godt nyttår alle sammen, og tusen takk for kort og julegaver!!!!!;))))

 

Me har hatt ei stålande jul og nyttårsfeiring -men eg er no litt glad for at det heile e øve åg eg då...mykje feit mat og stress - godt når kvardagen kjem;)

 

Eg leste om dei så mista babyen sin, Renate...fy søren kor fælt!!! Trudde heller ikkje falsk krupp var så farlig - Snorre hadde falsk krupp før jul!!! På legevakten sa dei berre me sku holda han i frisk luft, legga håve høgt, og venta på at da sku gå øve. (eg va ute på trilletur me vogno kl 02.30 på nattto!!!!!!!!) Da e nåke av da mest skremmande eg har opplevd - skikkeli fælt å hørra på.

Tenk på mista babyen sin...åsså lixom når dei ska feire den aller første jula å alt....herregud, eg trur eg hadde blitt galen...veit ikkje koss eg sku klart da!

Me va i Uskadalen på hytta å feirte nyttår, å dei så me reiste me har mista ein gut. Ditta var for snart 4 år sio, og guten var 18 mnd når han døydde...men han var lenge sjuke då...kanskje da blir litt annerledes når da bare skjer sånn heilt plutseli...ein får jo ikkje ti te å "forbereda" seg....da hørtes heilt feil ut, men dåke skjønne sikkert ka eg meine..

 

Snorre er skikkeli aktiv blitt. Reise seg opp i sofaen og i sengo, aka seg bakøve på golvet og rulle eg sidelengs, klappa i hendo, vise kor store han e, sitte sjøl og ete ALT;) Han e ikkje vanskeli i matveien, men eg er sjøvsagt forsikti me salt og andre krydder....men eg merke at eg ikkje fullt så opphengt i "rett å gale" så eg har vore me di andre.

Soving er et kapittel for seg sjøl...det er et mareritt for tio! Han våkner omtrent 1 gång i timen og berre hyler om natta. Det går greit å roe han igjen, men det er slitande å bli vekkt heile tio. Det er tydelig at det er tenno så gjer det då...han helde på med nåken oppe virka da som. Han har fått 2 tenner nere..å da åg va heilt krise mens da sto på!

 

Eg vurdere sterkt å ta et ekstra år heime uten lønn...så får eg heller klare meg me kontantstøtte + litt ekstra jobbing her å der... Eg tjener 0 på å gå tbake på jobben på Parfymelle har eg rekna ut.

Ka ska dåke andre gjera no så permisjonstio renne ut???

 

Klems fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei'

 

kjekkt å høra frå deg igjen hege:))

har søkt inn eline i barnehagen 1 aug, hadde jo håpt at butikken var solgt før da men men. jobber jo litt no, men har ikkje lyst te å jobba fullt før aug nei. får me solgt før da så kjeme eg te å vera heima eit år te:))

er så travelt no med to skuleungar og eline som eg synst vokser altfor fort, så eg kunne tenkt meg å vera heima litt no før dei blir for store:))

 

skal me ha eit treff i neste veka?

mase felt eg no he he

 

eline fekk feber i går,og har hatt 39,5 i feber i heile natt, hadde bare stikkpiller for 0-4 mnd heima men tok dei for da, no ligger ho slapp i fanget mitt:

nei me tattlas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei

 

her var da roligt for tida:)) Eline hadde den 4 barnesjukdommen, så ho var ikkje frisk før på fredagen.

 

Ellers går da i da samma her, går tur kvar førmiddag, henta ungar , lage middag, bringe ungar til trening, kanskje sjå mannen hvist han kjeme heim, og jobbe litt sjøl, vekene fyke og no er da berre tre mnd igjen av permisjon ( som eg føler eg ikkje har hatt denne gongen)

 

Men synst det er fint no når ho begynner å gje uttrykk for kva ho vil, reiser seg opp på alle fira men har ikkje funne ut koss ho kryper enno, klappe søte, viser kor stor ho er, og da kjekkaste for tia er når ho gjømmer seg og vi seier bø, då ler ho så hjertelig:))

 

tenkte på treff om nokre veker, torsdagen passe da??

 

No skal eg ut på tur før ungane er ferdig på skulen

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Må innrømma at eg har gløymt å vera innpå desse sidene i det sista..

 

Er forsåvidt da sama ka vekedag me har treff for mi skuld. Berre kom med dag og dato så får eg sikkert da alltids til å passa :) Er lenge siden me har trefftes no. Skal bli kjekt å sjå dåke igjen :)

 

No må eg legga meg.

 

Skrive meir ein anna dag (viss eg kjeme på da...)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Og og barnimagen lurte på om da passe for dåke andre å ha treff 7 februar ( 1 år sio me møttes første gong :)) )

 

Gje ein lyd då hvist da passe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da passer fint for meg med treff 7 februar. Berre kom med klokkeslett og møteplass dåke :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen dåke!!

 

E berre innom ein kort tur, heila huset ligge med spy og magasjau, og eg sjøl e såvidt på bedringens vei. Ville berre je beskjed om at eg dessverre ikkje kan den 7, har sett feil på datoane. Men åp+en for ein anna dag,men ikkje 6 og 8 februar.

 

Må gå, snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Uff då barnimagen3. Høyrtes ikkje kjekt ut med spysjuko... :(

 

Er samma ka dag da er for meg. Berre bestem dåke. Er ikkje så mange dagar eg absolutt ikkje kan. Så berre kom med forslag dåke :)

 

Ha ei god helg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!!

6. eller 8. feb passer fint for meg;) Eg kan heller ikkje den 7. nemli;)

Me MÅ treffs no!;)

Håper alle er friske og raske då...

Som sagt onsdag eller fredag - begge daga går fint for meg - eg må ha med Anne Marte uansett då, men da skal gå greit.

Gi ein lyd på kor og kati så stille eg! Skal passa på å gå innpå kvar dag å sjekka;)))

Blir kjekt å sjå dåke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...