mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #26 Skrevet 4. desember 2007 Lissomprøver i 9 pp Jeg stoler da på trygg trafikk,jeg har aldri sagt at jeg ikke stoler på dem. Har ofte vært der inne for å finne svar på ting jeg har lurt på. Leste bl,a der om å bruke sikkerhetsnett og boxette og etter at jeg leste der at det ikke var sikkert nok,selv om det er lov å bruke,ja da kjøpte jeg ikke det.Kan ikke forstå hvor du har det i fra at jeg ikke stoler på dem. Jeg har aldri sagt at alle som ikke følger det som er angitt av matportalen.no får vannskapte babyer,fy fader så mange vannskapte babyer da skulle være,ser jo her inne at mange bare driter i det og tenker på seg selv. Det jeg har sagt at risikoen øker,en kan utsette dem for varige mèn,men har ikke sagt at de automatisk får det,men hvorfor spille russisk rulett med babyen i magen? Jeg har aldri i mitt liv sagt noe nedsette om folk som enten ikke har melk nok,eller av andre grunner ikke orker å amme,så hvorfor du drar det frem her forstår jeg ikke. Når det gjelder hva en bør holde seg unna når en gravid,da er vi alle like.
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 4. desember 2007 #27 Skrevet 4. desember 2007 Du virker veldig opphengt i dette, så jeg skal bare bakke ut :-) Men husk på at vi alle er forskjellige. Og at ved å legge inn slike innlegg, så kan folk tolke deg som besserwisser og at du ser ned på folk som ikke er enige med deg. Om du virkelig vil motivere mødre og hjelpe alle disse babyen, som du er så glad i, så burde du heller støtte opp om, oppmuntre og motivere. Ikke kritisere og fortelle dem hva de skal og hva de ikke skal gjøre. Lykke til med svangerskapet :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. desember 2007 #28 Skrevet 4. desember 2007 Tester gjort på de beltene utført av erfarne og kyndige folk viser at det ikke har avgjørende effekt i forholdt til overlevlse hos fosteret ved en eventuell kollisjon. Det kom frem at beltet nok er behagelig å ha på, men at det ikke har noen effekt. Jeg velger å tro på folk som har greie på det framfor de som jobber i butikken og har ikke brukt det denne gangen ei heller forrige gang jeg var gravid. Men smak og behag.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #29 Skrevet 4. desember 2007 En kan ikke gå å klappe på folk som bevist setter barna deres i fare. Når det gjelder graviditet,så er vi alle like om hva slags forhåndsregeler vi må ta. Greit enkelte må nok ta flere forhåndregler enn andre pga sykdom,men alle som er friske,må ta de samme forhåndregelen. Fint å se at du bakker ut,jeg tar det som et tegn på at du er litt enig med alikvell da. jeg er ikke bedreviten,for dette er ikke mine påfunn,det er faktisk matportalen.no som sier og så har jeg også sagt noe min jm har sagt og egen opplevelse (graviditetsbelte)
mamiladi Skrevet 4. desember 2007 #30 Skrevet 4. desember 2007 Om dere ikke kjøper det pga manglende sikkerhetsanbefalinger.. Så kjøp det for at det er kjempebehagelig :-) Det er deilig å sitte fastspent med stor mage uten at det trykker på noen steder! Setebeltet må jo på uansett så hvorfor ikke gjøre det mest mulig behagelig ;-)
Joikaboll@ Skrevet 4. desember 2007 #31 Skrevet 4. desember 2007 Vil bare si at dette gravidbeltet overhodet IKKE er noe nyoppfinnelse. Kjøpte det og brukte det så vidt med nr en, hun er snart 14 år gammel. Så det MÅ være minst 15 år siden det kom på markedet. Har ikke brukt det siden, syntes det var talentløst.
Edelweis Skrevet 4. desember 2007 #32 Skrevet 4. desember 2007 jeg også mente at dette ikke var noen ny oppfinnelse. men jeg må fortsatt fortelle om artikkelen jeg fant om dette belte her inne på BIM. det er sikkrere og bedre. sånn er det bare. å en trenger ikke bli sinna på HI bare fordi hun bryr seg om barna sine, og kanskje ville hjelpe oss andre som kanskje ikke visste om dette beltet. synes rett og slett det var bra gjort jeg! støtter HI.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #33 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vet at jeg så graviditetsbelte for mange år siden,men det var helt anderledes enn det vi har i dag,mye mer klumpete,vanskeligere å feste osv. Tror alikevell om det har vært på markede en del år,så er det så lite utbredt at det ikke har blitt testet skikkelig og det er som jeg sier,når trygg trafikk anbefaler noe,da vet enn at det er skikkelig saker for de undersøker så nøye,det samme hvis de fraråder. Folk får jo gjøre som de vil,ønsket bare å opplyse om dette belte. Jeg er slik at kan det være et ltie håp om at noe kan redde mine barn,så griper jeg etter det med begge hendene og dette er jo en veldig veldig veldig veldig billig forsikring,hvis det da har noe effekt,som enkelte ikke mener,men som jeg har opplevd at det har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå