-Liz- Skrevet 4. desember 2007 #26 Skrevet 4. desember 2007 dersom det gikk an hadde ikke sex etter fødsel vært noe problem i det hele tatt....hehehe...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #27 Skrevet 4. desember 2007 Aha, prøvde ikke å stikke den inn fysisk..! Pulte psykisk da eller?
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. desember 2007 #28 Skrevet 4. desember 2007 Kanskje de "tørrpulte".. hehehe..
-Liz- Skrevet 4. desember 2007 #29 Skrevet 4. desember 2007 Kan du forklare nærmere hva tørrpuling går ut på? (sikkert den pulinga som foregår etter fødsel når musa er så tørr at man bruker 2 liter glidemiddel for at det i hele tatt skal være FYSISK mulig å få den inn) hihihi..
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. desember 2007 #30 Skrevet 4. desember 2007 Vel, slik jeg oppfatter tørrpuling er når man gnir og gjør pulebevegelser på hverandre som om man skulle ha penetrert, man gjør da det samme som om man skulle hatt sex på ordentlig.. Husker faktisk en fyr jeg rota med i tenårene som lå og jukka på meg når vi klinte, æsj, skal love deg at det ble med den klininga med han!!
-Liz- Skrevet 4. desember 2007 #31 Skrevet 4. desember 2007 uuuusj!!! Hva er meninga med det da? ssss.... mannfolk!
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. desember 2007 #32 Skrevet 4. desember 2007 Ekkelt, det er skikkelig turn off! hehehe..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #33 Skrevet 4. desember 2007 For å kaste litt bensin på bålet.......... Jeg traff han igjen i dag......... HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #34 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror ikke et sekund på det du skriver. Bare et innlegg for å få reaksjoner. Du sitter vel der og ler godt av alle de dumme svarene tenker jeg. God jul
Northernlights Skrevet 5. desember 2007 #35 Skrevet 5. desember 2007 Enda en interessant tråd. Sier ikke god jul,jeg. Jeg sier: GOD BEDRING!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #36 Skrevet 5. desember 2007 Har du veldig lyst på en reaksjon? Bekreftelse på at du på en eller annen måte gjør noe "stilig" når du har deg med den nye elskeren din? Har du virkelig et så kjedelig liv at å prøve å provosere andre med den patetiske utroskapen din gir deg ekstra tenning? Det går ikke ann å rettferdiggjøre det du holder på med, du sitter hele familien din på spill for å få seksuell tenning. Så ja, jeg finner egoismen, mangelen på empati og umodheten din provoserende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå