Gå til innhold

Var "litt" utro i helga, gitt........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en mann som er 13 år eldre........Jeg angrer ikke heller....Kunne faktisk tenke meg å treffe han igjen.....Men vi er jo begge i forhold. trenger derfor hjelp til å 1. få han ut av tankene

eller 2. godt råd til å spore han opp.........

Jada, dette blir det vel pes av.........

Men, det er sikkert flere av dere som har vært litt utro en gang......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. kan ikke bare bestemme deg for å slutte å tenke på han.. hver gang du er ute nå, kommer du til å se etter han. men du kan velge og ikke være utro meeer :)

2. gulesider.no

3. hvis du ikke angrer har du sikkert et drita dårlig forhold anyway

Skrevet

Hva i alle verden er "litt" utro?

1: han puttet den ikke helt inn?

eller

2: som kalorier man spiser når ingen ser, de teller ikke??

Skrevet

Det går ikke ann å våre "litt" utro.. enten er man det eller så er man det ikke. Det at du har vært det sier vel mest om deg. i stede for å "manne" deg opp og ta tyren med hornene...det betyr forøvrig å gjøre det slutt med gubben", så velger du den feige løsninga og går bak ryggen hans..

tsktsk, ryggløse personer har vi nok av i norge. og jammen ser det ikke ut til at vi nå fikk en til.

Skrevet

Jeg er jo aldri ute på byen, vettu.....Så det er nok lenge til jeg kan se han igjen.Hvis jeg ikke tilfeldigvis møter på han da. Søkt på Gule sider, men får ikke opp mobilnr..........

Og JA; jeg er i et kjedsomt forhold!

Skrevet

Nå fant jeg et mobilnr.......Problemet er bare at det er flere i samme gate som heter det samme.....Kan jo liksom ikke sende/ringe og spørre....."hei, var du utro i helga"? Hvordan bruke elimineringsmetoden her......? :-)

Skrevet

Du ringer ikke dersom han er i et forhold vettu gjøk.

Eller jo, vær lur nå, ta hustelefonen,så du er SIKKER på at kjerringa lurer litt også.

*duh*

Skrevet

Du sier jo du ikke angrer.

Da kan du velge om du skal:

1. være feig (altså holde det skjult om han vil fortsette med deg..)

2. glemme han

3.eller slå opp me typen og få han til å slå opp me dama.

Og ja. Jeg har vært utro engang, da jeg levde i et voldelig forhold. Men angret for det.

Selv om jeg levde i et voldelig kan ikke det forsvares.

Valgets kval.

Kos deg.

Skrevet

Hehehe, tenk om han var dritings og angrer som bare faaaaaaaaaen på at han var utro med deg da :P haha...

Men ok, du angrer ikke engang.

Så du får sende en mld til alle med samme navn du, så får du håpe på at dama ikke ser mld'en.

Eller man kan håpe på at dama ser den, eller at har inrømmet alt.

Kanskje dere får en tlf fra dama som gir beskjed til din samboer??? uppps....

Men det gjør jo ingenting, for du angrer jo ikke! :D

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

-du får ta på deg forkledning, å spionere på alle de gubbene med samme navn, da vøtt. Så skal du se du "finner" ham...Lykke til :))

Skrevet

For et tamt forsøk på å få reaksjoner...

Skrevet

Det finnes ikke utroskap, det finnes bare lyster, ønsker og eventuell behovstilfredsstillelse. Utroskap finnes bare om du sjøl tror på det.

Skrevet

HVordan er det mulig å være LITT utro?! Ikke i min verden iallfall!

Skrevet

Nå fikk jeg faktisk mail av han....... :-)

Skrevet

hva skriver han da? Blir litt nysgjerrig her:)

Skrevet

Hvordan er man "litt" utro? Stakk han den ikke helt inn?

Skrevet

Han prøvde ikke å stikke den inn heller........ikke fysisk.......

Skrevet

Antar at "litt" utro er en ironisk skrivemåte for noe-så-inn-i-helsikes utro? Og hvordan stikker man den inn dersom det ikke er fysisk, forresten? Gjør det riktige, du HI. Bryt ut av nåværende forhold, så kan du flørte med andre over en lav sko. Men ikke spesielt sjarmerende å gå etter andres menn, da.

Skrevet

Fordelen med andres menn er jo at man stort sett slipper å ha dem med hjem.

Skrevet

Hvorfor har du ikke dårlig samvittighet?

Er du bare en selvopptatt drittkjerring som mener at du skal ha lov til å gjøre akkurat det som passer deg?

Gubben din kan umulig være den eneste som er skyld i at forholdet deres er kjedelig.

Sjangsen for at du ikke har barn er vel liten siden du er her. Du svikter barna/barnet ditt også, og legger et svært dårlig grunnlag for godt samarbeid med far og forholdet tar slutt pågrunn av dette...... men så lenge mamma har gode orgasmer er de vel lykkelige...

Skrevet

Prøvde han ikke _fysisk_ å putte den inn? Hvordan prøvde han på det da? Presse den inn med tankekraft?

Psykisk penetrering? Trodde ikke det var flere enn Sting som drev på med det der...

Skrevet

hehehe.. ikke fysisk,dummeste jeg har hørt EVER! garantert bare tull hele greia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...