WP-TLogPeanut Skrevet 3. desember 2007 #26 Skrevet 3. desember 2007 Synes lilla hørtes så fint ut , etter det svaret med advent og alt det men bare sånn så jeg har sagt det har TL en god del svarte klær Var ikke vanskelig å finne heller, er fra H&M Lykke til i begravelsen da.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #27 Skrevet 3. desember 2007 Svarte klær er greit nok, det har vi her også, både gensere og bukser, men ingenting pent, Ville ha kjole og det får man seriøst ikke tak i, iallefall ikke i Drammen. En butikk trodde kanskje de hadde et sort skjørt.
Adalis Skrevet 4. desember 2007 #28 Skrevet 4. desember 2007 Kondolerer så mye.. Lilla kjole høres helt fint ut. Men fikk nesten litt vondt inni meg her nå jeg... Vesla her brukte en svart kjole i oldemorens begravelse... Var farge på blusen og strømpebuksen da. Men likevel... Svart fløyelskjole med blonder... Hadde den ett halvt år før oldemoren hennes døde, og da tenkte vi at den passet. Ekkelt å høre om ting som betyr ulykke, og ekkelt å høre i ettertid at man gjorde/hadde på seg noe som ikke passet. Hun var nesten to år da det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå