Gjest Skrevet 3. desember 2007 #26 Skrevet 3. desember 2007 He....har hjertet jeg da.............og hvem snakker om å slå, mange måter å klaske skjønner du........Du burde vite det da.....*flirer*
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #27 Skrevet 3. desember 2007 jeg har tatt på silikonpupper, og syns de kjentes veldig naturlig ut! mye penere enn alternativet også.. så snart jeg er ferdig med denne amminga, blir det silikon på meg også syns det er kjempe fint!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #28 Skrevet 3. desember 2007 phø sier du bare for å lure meg Angelica:-) Prille... skaff deg nytt nick, det der irriterer:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #29 Skrevet 3. desember 2007 Ha................lure deg, tror du jeg vil angripe deg med silikonpuppene min, heller senke deg i en hjelpesløs dvale slik at jeg kan missbruke deg litt hehe!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #30 Skrevet 3. desember 2007 åh.. hvorfor det da? blir det bedre hvis jeg setter Dr forann?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #31 Skrevet 4. desember 2007 Det som er så morsomt er at folk ikke skjønner at det betyr så mye fra eller til! Tvert om:-) Jeg har vært sammen med gutter som i utgangspunktet er glad i store pupper, (og det har ikke jeg! Ikke i det hele tatt, snarere tvert om:-) ) men det er meg de har fridd til:-) Enten så er man sexy eller så er man det ikke.. Små eller store pupper:-)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #32 Skrevet 4. desember 2007 Ja og for noen så har et frieri ikke så mye å si i denne sammenheng heller. Hadde du tatt silikon fordi HAN liker store pupper ville jeg kanskje sett på det som feilprioritering i utgangspunktet!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #33 Skrevet 4. desember 2007 Ja, alle tar jo silikon for sin egen del. Hehe, hvis du var alene igjen på jorden med dine rosinpupper, ville du tatt silikon da?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #34 Skrevet 4. desember 2007 Lurer litt på hvem som skulle gjort inngrepet da?
Ikkelektuell Skrevet 4. desember 2007 #35 Skrevet 4. desember 2007 Fridde de til deg fordi du er sexy? Mulig puppene er dine største attributter, tross alt...
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #36 Skrevet 4. desember 2007 Silikon kan være fint det! Bare de ikke blir så svære at man ser dem på 500 m avstand... Jeg skjønner at mange legger inn silikon, jeg. Skulle ønske jeg kunne gjort det selv, eller iallefall fått løftet dem litt. Gubben sier hele tiden at de er fine, gode å kose med og alt sånt, men alt jeg ser i speilen er to slærkete sekker som nådeløst siger lenger og lenger ned mot navlen. Hadde de enda pekt i noenlunde samme retning! Men neida! Siger de mer ned på sida nå, så har jeg dem vel snart nede på rompa... Huff, så ille er det vel ikke, men jeg vil ha struttepupper jeg også!!!! Det er ikke snilt å hate solbrune, slanke 18 åringer i hvit bikini på stranda, med struttepupper og sprettrompe, men jeg kan bare ikke dy meg... Grrrr. Kanskje det funker å teipe dem opp..? Stiftemaskin? Superlim? Flere forslag?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #37 Skrevet 4. desember 2007 Piercing i puppene og ørene også henger du de opp=)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #38 Skrevet 4. desember 2007 Jeg bryr meg vanvittig lite om hva andre gjør, og hva andre synes om hva jeg gjør. Det gjorde jeg både før og etter silikon!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #39 Skrevet 4. desember 2007 Når du av og til synes du strever, finn deg et speil og spør hvem du er. Når du ønsker å forstå hvorfor du lever, er svaret forbausende nær. Du viste det som liten, men glemte det som stor. Du er det aller fineste her på jord... selvmotsigende du, Angelmya?
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #40 Skrevet 4. desember 2007 Om du vil. Det handler om å huske hvor vakker man er. Jeg ser mer i speilet mitt enn to plastpupper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå