Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Først deg Yppert: Hvis tissen din hadde sett ut som vrengte bukselommer...? Ville du ha klasket den i bordet til en hver jente du møtte med stolhet over junior yppert? He he Og jenter.! Når man faktisk har fått ødelagt brystene etter amming, og da mener jeg drastisk, SÅ kan jeg forstå til og med de som låner penger til å legge inn dette. Er man i 20 årene så ønsker man ikke et liv med en bh under bikini overdelen og ja brystene er et av de mest feminine delene og betyt faktisk mye.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 He he, ja også et alternativ, men har hørt rykter om at barna blir litt inkompetent litt som deg tenker jeg, så mitt valg da var ikke så vanskelig=)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Det er vel litt seint når det allerede er gjort, man vet jo ikke om ammingen kommer til å ødelegge puppene eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Gjør som Jan Thomas anbefaler......ikke la baret suge...bare klem ut melken med fingrene....thats the way to do it!!! Mohhhhhaaaahaaa... Seriøst - dere drittkjerringer som er antisilikon lider bare av megamisunnelse!
Loglady Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Litt problemer med logikk, Annie? Vi som er antisilikon har muligens aldri hatt behov for det heller. Seriøst, assa.
danieI Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 jeg er ikke inkompetent gamla....men ja, pupper er oppskrytt
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Du kunne ha lurt meg!!!!!! Møøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Da hadde ikke dere vært anti-silikon men hatt forståelse for at andre vil ha det. Når dere er anti så betyr det at dere ikke liker at det utseendefokuset og det er bare stygge mennesker som ikke liker det!
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Tja, spørs det, du må være noen av de få da. Men jeg snakker generelt om forståelse av andres problem ang dette, ikke *pupper opp til haka syndromet*. men regner kanskje med at du feier alle under en klam og det gjør deg inkompetent! Hvis ikke så får du unnskylde=)
danieI Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 her bedrives ingen feiing, og seriøst så forstår jeg de som gjør det for å få selvtillitt, hvis små pupper gjør at de føler seg mindre verdt ¨så jah....synd, men seff helt greit. ...men de er ikke noe gode å kose med
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Merkelig argument. Hvordan kan man være misunnelig på silikonpupper, jeg mener, om man er så misunnelig så er det jo bare å skaffe seg det...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Og hvis du mener det å legge inn silikon kun er for selvtillitten er du fortsatt like inkompetent i mine øyne og viser litt hvor mye du egentlig vet om hvorfor.
danieI Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 selvtillitt...selvfølelse...hva er grunnen da? hva jeg er i dine øyne driter jeg i natta
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #16 Skrevet 3. desember 2007 Jasså, bryr deg ikke, du ender jo med det samme svaret? Men inkompetent er du når det gjelder dette emne og generelt kvinnekroppen kan jeg tenke meg=) Natt til deg og god jul=)
KaMa Skrevet 3. desember 2007 #17 Skrevet 3. desember 2007 Hva annet enn selvtillitten hjelper de på da? Vi er forskjellige og takler kroppens forandringer på forskjellig måte. Etter Cat68 sin bukplastikk falt det meg også inn at det må jo være en trivlig opplevelse, men selv så kunne jeg faktisk aldri ha gjort det. Kroppen min forandrer seg etterhvert som alderen gjør sitt, og svangerskap har gjort sitt. Men det plager meg rett og slett ikke. Jeg er så knusefornøyd med hva kroppen min har prestert, så da spiller det liten rolle om det har satt sine spor.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #18 Skrevet 3. desember 2007 Hvorfor svarer du ikke Angelica? Du som hevder å være så kompetent innen området..hahahaha!! Dessuten er det vel trolig at Daniel har hatt nærkontakt med flere kvinnekropper enn deg )
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #19 Skrevet 3. desember 2007 Hvis en kreftpasient mister brystet sitt, da er det klart at en har et ønsker om nytt bryst, ikke bare for selvfølelsen, men bare det å mistet et lem som får en til å føle seg som hel kvinne. Alt er jo relatert til hverandre her, å føle seg hel og selvfølelse, men det går ikke kun på det å øke dette men tilfredstillelse. Ja det å amme forandrer, men det er også forskjellige grader av denne forandringen i hele kroppen. Noen revner og ødellegger seg nedentil og velger å operere pga skadene. Noen tar buk operasjon for å fjerne mye overflødig hud, noen velger å forminske pupper som skader ryggen. Jeg endte med skadet bryster etter ammingen etter nr 2. Jeg valgte dette siden jeg var i 20 årene og rette på denne skaden. Med silikon har jeg ammet nr 3 uten noe form for ødeleggelse selvom nå også etter nr 3 forandrer alt seg. Det jeg mener er at ofte har folk et snevert syn så fort man nevner dette ordet uten å tenke på at det finnes mange som velger dette av helhet, ikke kun for å øke selvtillitten. Å ha bryster er å ha lem, mister man et bein så får man et nytt lem tilpasset seg osv.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #21 Skrevet 3. desember 2007 jasså Angelica!!! en ting skal du ha klinkende klart at noe slappis med silikon eller andre reservedeler i "junior" er ikke diskuterbart heller for min del:-) tvert i mot så hadde det vært bedre å tatt bort litt i stedet:-)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #23 Skrevet 3. desember 2007 haaa. med det humøret du er i kveld så tipper jeg du har lyst til å klaske den berømte steikepanna i hodet på meg:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #24 Skrevet 3. desember 2007 HA...................med mitt humør hadde jeg nok tatt satse for silikonpuppene mine tenk. Å klasket de i hode på deg!!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #25 Skrevet 3. desember 2007 Phøøøø du hadde aldri hatt hjerte til å slå meg med silikonpupper:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå