Gå til innhold

Hva får mannen din i julegave????

Anbefalte innlegg

Skrevet

min skal få radiostyrt bil eller fly. de fleste menn liker jo leker.. :) spesielllt min! hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får en varm morgenkåpe og flanellspysjamas. Til han skal stå opp midt på natta og skifte bleie;)

Skrevet

Vi har kjøpt videokamera til oss selv som julegave i år. I tilegg tror jeg at jeg skal kjøpe ei slipsnål, for det har han ikke.

Skrevet

min får videokamera:) siden det er noe vi trenger, får han få noe verktøy utenom:)

Skrevet

Åh, jeg tenker så det knaker på hva jeg skal finne på til ham! Hadde kjøpt en Blu-ray DVD og et spill til PS3 (fy søren så dyre!) som jeg gjemte vekk i sokkeskuffen min. Tror dere ikke han kom flyvende inn i stua nå i helga: "Åå, se hva jeg fant! Den nye Pirates of the Caribbian dvd'en! I Blu-ray! Hvorfor ligger den i skuffa di? Vi må jo se den!"

Åj, åj, åj... For en tragedie!:) Nå må jeg finne på noe annet:)

Fikk mange gode tips her da:)

Skrevet

Min får Nintendo Wii, men han har bursdag rett etter jul så dette er både jule- og bursdagspresang. Det er litt over budsjettet vårt, men han har snakket om det i en evighet: )

Skrevet

Jeg tenkte å gi ham triologien om Arn av Jan Guillou og squash-briller. :)

Skrevet

jeg tenkte på gps te bilen.

Skrevet

Han her hjemme ønsket eg en internett radio, en vanlig radio som går på trådløst nettverk, så han kan få inn mange andre radiokanaler.. Jeg har aldri hørt om det, men de har det visst på hi fi klubben....

Skrevet

Min får jackass på dvd (samleboxen). Fra guttungen får han bamse som står pappa på. Skal kjøpe mer, men aner ikke hva.. Kanskje en marsipan gris, noe han liker veeeldig godt, hehe

Skrevet

Dette var akkurat det jeg trengte for å komme i gang!! :) Jeg har bestilt verdens beste pappa-boken, siden folk skrøt sånn av den! + en Erlend Loe bok for min kjære elsker han! Han leser ikke baksiden av melkekartongen en gang, men når det gjelder Erlend Loe nileser han :) Også har jeg bestil en GASP-bukse, sånn treningsbukse han har ønsket seg, men syns er for dyr til at han ville kjøpt den selv :)

Skrevet

Så flott med så mange gode ideer!!! :-) Nå kom jeg et stykke lenger, tror jeg kjøper ulike ting og gir, som verktøy, klær og dvd el.l. Han er flink til å peke ut verktøy som han ønsker seg, så der vet jeg hva jeg kan kjøpe...og klær er han ikke spes opptatt av, så kan benytte anledningen til å kjøpe noe fint til ham.

Takk for ideer, jenter! :-)

Skrevet

Ei klokke og en genser/t skjorte i ett:)

Enkelt å greit:)

Skrevet

Han får;

-Chanel deo stick, den lukten han bruker fast.

-Boxere og stillongser

-Gavekort på musikkforretning. (ønsker seg ny forsterker, men den er

ALT for dyr for meg å kjøpe...)

Skrevet

Her blir det ny barbermaskin. Har funnet den billig på en nettbutikk, 1400, mens den i butikken koster 2500.

Skrevet

Min får et par gore tex sko og et lerret (30x40) med bilde av oss to fra da vi giftet oss tidligere i år. Til å ha på soverommet som vi skal pusse opp snart(så da blir det jo litt mitt bilde også) :-)

Skrevet

For de som har menn som liker massasje og som bor i nærheten av Oslo, så anbefaler jeg Dragonfly på det sterkeste! Jeg fikk gavekort der til bursdagen min og maken til flottere sted skal man lete lenge etter.

Alle får delt ut en slags pysj som man har på hele tiden og slipperser, det er garderobe med skap som til og med hadde et lite smykkeskrin i dameavdelingen! Det er så behagelig der, man forsvinner virkelig inn i en drømmeverden. Og det er ikke så superfemi som mange menn tror hehe :)

Min mann liker ikke massasje så godt, så jeg får ikke benyttet det selv. Men skal vurdere å ønske meg en time til etter at junior kommer da!

Min får konsertbilletter og noe slags klær som jeg ikke har funnet enda. Dette var noe som han selv har ønsket seg :)

Skrevet

For noen år siden laga jeg et fotoalbum til han, med "vår" historie, dvs noen barndomsbilder av hver, bryllupsbilder av våre forledre, viktige datoer, ungdomsbilder, da vi møtte hverandre, og så slag i slag, ...har siden fortsatt å "oppdatere" albumen hvert år, med de viktigste begivenhetene.

Dette anbefaler jeg på det varmeste!

...men i år, nei, da vet jeg ikke ennå...

Skrevet

Har du en link til den hakkespettboken :-)?

Skrevet

Fotoknutsen.no :-). Har allerede bestilt

Skrevet

Nå har du fått kanonmange bra tips, men jeg slenger på ett til.

Jeg har bestilt Illustrert vitenskap -Historie til han. Tenker jeg betaler for ett år. Det er jeg sikker på at han kommer til å bli skikkelig glad for, og jeg er så fornøyd med meg selv for at jeg kom på det.. : )

Skrevet

Min er en skikkelig friluftsentusiast, så jeg skal kjøpe ny sovepose. Han har ikke kommet på at han ønsker seg det, men han låner stadig min, fordi hans er rimelig utslitt. Tror og håper han blir fornøyd med dette:)

Skrevet

Denne tråden satte jammen fantasien i sving :)

Nå har jeg bestemt meg: Høyttalere til data'en. Han vil alltid vise ungene f.eks Disney-sidene og NRK-barnetv-sidene, men så har vi ikke lyd.

Skrevet

Til deg som lurte på hvor man får kjøpt slik kopp der bildet kommer frem når den blir varm: Fotoknudsen.no har den:) Under magisk kopp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...