Gå til innhold

Hva får mannen din i julegave????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt noen tips.... tenker at det blir en gave på mellom 500-1000kr, men har ingen anelse om hva jeg skal finne på... kanskje jeg kan få noen ideer fra dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger også hjelp:)

Skrevet

Min får sølvarmband og fotball manager 2008 :)

Skrevet

Min kjøper aldri noen klær selv, så tenkte på å kjøpe det til min. Både hverdags, og en finere joggebukse, for det er kun det han går i hjemme... Blir litt rar av å se de slitte joggebuksene :-)

Skrevet

Hva liker de å drive med da?

Min får Votter, hestra votter med ull inni og en balaklava (krives det sånn) men han er en "uteperson"... liker å være mye ute...

andre ideer...

- gavekort

- kopp med bilde av dere to på som kommer frem når man heller noe

varmt oppi

- dvd`er/ cd

- bøker

æsj, er ikke så god på sånt selv jeg..

men lettere hvis man vet hva de interesserer seg for...

Skrevet

joggebukse var supert.. min har en med hengerumpe og knær:P

Skrevet

Barbermaskin og morgenkåpe ønsket han seg i år, så det får han;)

Skrevet

Vi pleier å gi "gjøre sammen gaver til hverandre. Det har vi gjort i mange år nå.

Vi har 2 barn fra før, og det blir lite rom for tomsomhet. I år blir det

Show med middag på restaurant først. Og selvsagt er det ordnet med barnevakt.

Andre ting vi har gjort har vært:

Båttur med colorline til Kiel. De nye båtene er bare knall.

Diverse teater/opera med middag.

Helgetur til en hovedstad (Roma reiste vi til)

Jeg setter ekstra stor pris på disse gjøre sammen tingene, ellers hadde det fort blitt sokker og slips....

Skrevet

I fjor inviterte jeg mannen på SPA-dag på Holmen fjordhotell. Det var suksess. Hel dag med basseng, boblebad, div badstuer, sunn lunsj og en spa-time til ham.

Skrevet

Her har jeg kjøpt en pappa bok til han, heter verdens beste pappa hakkespettbok for førstegangsfedre. Han lurer jo på om alt ang svangerskap å da er det en fin gave. Går visst helt opp til barnet er 1 år.

Hva ellers jeg skal gi er vanskelig å vite, han ølnsket seg smykke så tror det er det hasn får.

Skrevet

ull undertøy fra helly hansen, en kortholder og en barbermasjin får min=)

Skrevet

jaja min på snart 29 år får av meg gavekort fra biltema på 100kr og ratt me pedaler til x-box av littla;) hva hadde verden vært uten x-box sier jeg bare. hehe off;) tenkte jeg skulle spandere en litt dyr, fin klokke til han, men så kommer 30 årsdagen i april så han får få noe sånt da heller;)

hvor får en kjøpt slike krus som bilde kommer opp når vi heller noe varmt oppi?

Skrevet

skulle da stå 1000kr;) og slik x-box kostet 1190kr.

Skrevet

min får ei profesjonell portrett tegning av tvillingene hans og hunden vår!

vi har ingen barn sammen så da blir det av dem.

håper han blir glad:)

Skrevet

Min får myk deilig morgenkåpe, Led Zeplin mothership og skinnhansker. Alt har han ønsket seg selv.. :)

Skrevet

Min får foreløpig pysjbukse (går alltid i grønn militær-stillongs...) pg en haug boxere. Også en litt større ting fra lista hans. Han har vært kjempeflink og hengt opp ønskeliste på kjøkkenet i år, og der har jeg mange gode ønsker!

Han er også en uteperson, og ønsker seg sovepose, tursag, stor tursekk, skipakke, jerven turduk, snøskuffe osv.

Ellers syns jeg det hørtes kjempekoselig ut å finne på noe sammen, som nevnt over her. Med barn i heimen så blir det antagelig lite tid til å være kjærester, ja..

Bikkja ønsker seg visst lange potesokker og snop, ser jeg nå. :)

Skrevet

Min får enten barbermaskin eller ny treningsjakke.

Skrevet

Bergans ski/tur bukse på min=) Dersom vi har blitt gravide denne pp skal vi også kjøpe et videokamera sammen:)

Skrevet

Min får et sånn fotolerret med bilde av han og sønnen, et spill til xbox som han har ønska seg,en drill( så han kan gjøre litt her ) og en ny skjorte...(ettersom rotta mi gnagde hull i hans da hun stakk av)!

Skrevet

Min mann får en bok han ønsket, samt 3 dvd filmer.Kankje noe ennet hvis jeg komme rpå noe.

Og så har han bursdag 1 juledag, så da blir det ipod og en zippo lighter med inngravering.

Skrevet

Her får han 2 cder, og en genser, og muligens noen manualer/vekter.

Skrevet

Faktisk ingenting, men vi skal ut å spise på en fin restaurant i byen over jul. Kansje vi slenger med et show eller noe hvis formen tillater det.

Skrevet

Min kjære får to bøker i gave i år (han ønsket seg det...) .

En eventyrbok for jenter (vi får jente i februar, så han vil lese til henne allerede nå) og en bok som heter "Baby- en bruksanvisning".

Skrevet

Den boka er morsom! Min mann er ingen lesehest, men den boka slukte han med glede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...