Gå til innhold

Ok, ny runde med INNRØMMELSER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dopapiret maa alltid henge ut fra veggen, altsaa ikke inn mot veggen. Dette gjelder hjemme hos oss, hjemme hos venner, offentlige toaletter osv osv.

Jeg maa ogsaa sjekke andres skap paa badet, som noen sa för her.

Naar jeg bruker blinklysa paa bilen, maa det alltid vaere enten 3, 6 eller 9 blink, og jeg skrur det alltid av rett etter siste blinken. Blir gal om noen skrur av blinklyset midt i et blink f.eks, om om jeg bare skulle blinke 3 ganger, men fikk ikke skrudd av för jeg var halvt inn i 4 maa jeg blinke 6.

Volumet paa bilen maa staa paa 17 eller 23.

Kjökkenet maa alltid vaere ryddig og reint, selv om resten av huset ser ut som et helvete.

Jeg sjekker alltid som det er slanger eller andre dyr inni skoa mine för jeg tar dem paa meg.

Har et lammskinn paa gulvet ved siden av senga, maa alltid traakke 3 ganger paa det naar jeg staar opp. Om jeg gaar over det seinere paa dagen gjör det ingen ting hvor mange steg jeg tar, vanligvis er jeg over det paa 2.

Jeg blir sinnsykt irritert naar noen ikke snakker helt korrekt spansk! Men om noen snakker daarlig engelsk f.eks gjör det meg ingen verdens ting. Jeg MAA rette paa folk naar de ikke snakker rett spansk, og det med EN GANG, altsaa mens de snakker maa jeg avbryte dem og si det riktige ordet.

Jeg klarer absolutt ikke aa sende en sms uten at alle ord starter med stor bokstav, at komma, punktum osv er paa rett plass. Alle navn har stor forbokstav og alle ord maa skrives hele. Altsaa jeg kan ikke skrive "Ser dg i mrgen." Neeeei!! Om jeg saa maa sende to meldinger i ett for aa faa med alle hele orda, saa faar det bli saann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-jeg tror de jentene i "the grudge" og "the ring" kan dukke opp når som helst. (vanvittig redd enkelte ganger sltså.)

-jeg er SYKT mørkeredd.

-tisser i dusjen

-er livredd edderkopper

-HATER at folk sniker i køen

-blir skikkelig forbanna på folk som ikke kan kjøre i rundkjøringer eller bruke blinklys.

-spiser godterier noen dager i ukedagene (vi har en ting her hjemme om at vi ikke skal gjøre det, men jeg er jo hjemme alene fra 8.00- 12.00 ;)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ofte lurer på hva i all verden jeg skal inne på dib....

Skrevet

jeg kan ikke fordra å ringe folk. kan gå greit med mamma/ brørdrene mine og de aller aller nærmeste venninne, men ellers gjør jeg det helst ikke. er en j*vel på sms da;)

Skrevet

-kan ikke spise banan, da brekker jeg meg av konsistensen(kan spise det på skive)

-Synger, eller nynner konstant.

-Teller trappetrinn når jeg går i trapper

-HATER katter..

-Får mareritt av mummitrollene og klovner

-barberer meg sjelden på beina og bikinilinja ser helt herja ut (er singel)

-Sjekker om kaffitrakteren, komfyren og om døra er låst ørten ganger for dag

-Blir kvalm (har faktisk spydd) av spytteklyser

-snakker med meg selv

Sikkert mye mer, men kan risikere at folk her inne tror at jeg er "loco"=)

Skrevet

* spiser ikke de første skivene på osten

* er mørkeredd

* hater å gå opp trapper fra kjellere, føler det er noen bak meg

* får dårlig samvittighet om jeg ikke bruker den øverste håndduken, tenk om de andre blir såret? (hahaha..! :D:D aldri hørt om noen andre som har denne)

* må helst ikke spise reinkjøtt, selv om det er godt, for av uviss grunn får jeg dårlig samvittighet flere dager etterpå..! :P alt annet går fint å spise.. :P

* piller nese

* takler ikke tær og føtter, med mindre jeg VET at de er rene...! utenom dattera min sine, da er jeg ikke spess nøye.. :P

* HATER å bli holdt fast..! hehe, men kan være gøy under sex.. :P

* liker også å ligge med ryggen mot sambo, og får i blandt kvelningsfornemmelser når vi ligger face 2 face og han holder rundt meg.. :P

har garantert mange flere, og har mange som står på tidligere lister, orker bare ikke skrive alle.. :P men var MYE verre før..! da kunne jeg ikke:

*puste når jeg passerte ei veistikke, måtte puste i mellom

*puste når det var stygge folk på tv

*puste når stygge folk gikk forbi meg, måtte vente til lufta var "ren" igjen

*tråkke på streker

*slukte luft på en måte, HELE tida, ufyselig lyd..! :P hehe..

Skrevet

Hærlighet sier jeg bare... Mohaahahhahahahha... Så gøy!!! Og jeg trodde jeg var gal med mine ting..;o)

Hvilken synes dere var best da? klarer ikke bestemme meg jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...