Gå til innhold

Ok, ny runde med INNRØMMELSER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Jeg er livredd for å ta tabletter. sikker på at de skal sette seg fast i halsen

-Jeg snakker med meg selv

-Jeg har tvangstanker på gåing. Jeg må gå i takt med de jeg går sammen med.

-alt må gjøres symmetrisk. Hvis sambo kysser meg på venstre kinn, må han kysse meg på høyre kinn etterpå. og så må høyre kinn få være først, så han må kysse meg på høyre kinn og så på venstre...

-Når jeg dusjer tar jeg vann inn i munnen og spruter det ut igjen på veggene på dusjkabinettet.

-Jeg er livredd porselensdukker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innrømmelser eller tvangstanke-tilståelser?

Skrevet

Enig med deg ang porselensdukkene. Hvorfor noen samler på de skumle tingstene der klarer jeg ikke å fatte. Bare tenk midt på natta når det skraper på soveromsdøra og utenfor står alle dokkene klare til angrep... *grøss*

Skrevet

De fleste som så Malström som barn, har vel et anstrengt forhold til porrselensdukker, ha ha

Skrevet

-Jeg tisser i dusjen *flau*

-Jeg raper som en mann. Eller verre!!

-Jeg har hår på leggene OG slaska nå!

(kanskje jeg burde bytte kjønn??)) Hehehehehe!!!

Skrevet

- jeg har fått et par store, flotte og ikke minst DYRE nisser med porselensansikt fra svigermor. Men de fjesene er dritskumle... så jeg plasserer nissene i vinduskarmen i gangen, bak noen transparente gardiner - og så henger jeg nisseluene ned i fjeset på dem for sikkerhets skyld så jeg ikke skal bli vettskremt når jeg går forbi... har aldri turt å si det til svigermor at jeg er redd for dem, så jeg MÅ jo sette dem fram :( *grøss*

Skrevet

Hadde flere tvangstanker tidligere, men det som står igjen nå er det med å tråkke på kumlokk. Jeg gjør det hvis jeg må, men jeg får alltid en dårlig følelse etterpå.

Tidligere (da jeg var tenåring og slike tanker ofte dukker opp) så var det mye jeg ikke kunne gjøre, eller MÅTTE gjøre hvis ikke de store ulykkene skulle ramme meg.

Det var dette med kumlokk, streker i veien, gå to ganger over dørstokken når jeg skulle ut osv. De kom og gikk hele tiden.

Skrevet

Om jeg trør på kumlokk hvor det er et 40-tall så skjer det en ulykke.

Livredd klovner (spesielt dukkeklovner)

Har ALLTID vært livredd Ivo-Caprinodukker, da spesielt eventyrene som er filmatisert. Misliker de enda den dag i dag (hva er det egentlig med munnen, øynene og stemmen til de dukkene???)

Får kvelnignsfornemmelse om dyna ikke er i alle kantene i dynetrekket, så sambo må riste dyna hver kveld...tihi...

Skrevet

Hmm... Skulle skrevet på en hel haug, men spørs hva slags innrømmelser man skal komme med.. Men her er noen.

- Jeg hater å ta tabletter, klarer såvidt å svelge p-pille

- Jeg synger i dusjen (Når sambisen ikke er hjemme)

- Jeg blir irritert på folk som ikke bruker blinklys..

- Jeg elsker blålys (noe venninnene mine desverre får erfare) og jeg ELSKER å kjøre sykebil

- Jeg er livredd for PADDER og FROSKER!

- Jeg vet at jeg kan være en skikkelig purke innimellom

- Jeg HATER (ikke nevne navn)`s konstante pirking på meg

- Jeg må alltid dobbelsjekke at plata er skrudd av før jeg reiser noe sted

Skrevet

Glemte å skrive på en...

- Jeg raper værre enn alle kompisene til gubben.. (Vi har sjekka det ja... Riktignok i fylla, men kvalmt nok)

Skrevet

Og så er det sovingen da.

1)Jeg må ligge på magen

2)jeg må ha hodepute. Ikke under hodet, men sammenbrettet (brettet i to) bak hodet mitt

3)Jeg må ha dyna over heeele meg. pappa sa nemlig til meg når jeg var liten at så lenge jeg hadde dyne over hele kroppen, kom ikke troll og spøkelser

4)Jeg må holde i ene hjørnet på dyna

5)jeg må ligge med ryggen til sambo.

6)jeg kan ikke ha en arm som ligger bakover liksom, for da innbiller jeg meg at jeg mister blodsirkulasjonen og armen faller av

jeg sov ikke akkurat mye når jeg var gravid for mye av dette var umulig.... =(

Skrevet

Jeg takler ikke rot på kjøkkenet, slapper ikke av hvis benkeplaten ikke er vasket og sluken er rein!

Jeg liker ikke å gå barbeint, SPESIELLT ikke hvis det er vått på gulvet!

Å trakke ut av dusjen direkte på gulvet er uaktuellt, må ha håndkle!

Jeg er ikke overbegeistret for å drikke av små glass, hehe. Men gjør det innimellom altså.

Jeg sjekker at ytterdøren er låst, selv om gubben sier han har låst den eller jeg vet at jeg har låst den selv, før vi legger oss.

Skrevet

-Jeg klarer ikke ta i/skjære opp rå kyllingfilet...

-Jeg blir gal hvis folk lar enden av tyggispakken "henge og slenge" etter de har åpna og tatt første tyggisen, den MÅ rives av!

-Jeg spiser aldri tuppene på bananen...

-kaster alltid den "øverste"skiva på osten....

Skrevet

Jeg må kikke under senga og bak døra (soverommet) før jeg legger meg. Helt siden jeg var bittelita. Har prøvd å legge meg uten å gjøre det, men må til slutt opp for å sjekke.......

Skrevet

jeg har mange, men ikke på langt nær så mange som jeg hadde tidligere....=)

- jeg er helt nødt til å støvsuge gulvene hver eneste dag (noe som gjør mannen i huset tussete)

-jeg klarer ikke å ta på snuppa klær hun har gått i før dem er vaska...så hvis hun tar av seg buksa for å sove kan jeg ikke ta den på henne igjen... da må jeg finne en ny.

-jeg er avhengig av tine sjokomelk...og gjemmer den godt for snuppa.

-jeg snakker oxo med meg selv

Skrevet

og jeg er LIVREDD for duer.... alle fulger er skumle, men duer er verst...

jeg kan ikke drikke slutten/siste slurken av glasset (uansett drikke)

jeg må la det være en bit igjen av all mat jeg spiser.

Skrevet

Jeg takler ikke at noen puster meg i ansiktet, spesielt ikke hvis jeg skal sove. Klarer ikke ligge inntil noen og sove heller. Får helt klaus

Skrevet

signerer deg der orchide. føler at jeg ikke fåt puste. pleier å si tl sambo at han er så varm i trynet at jeg får helt klaus... =P

Skrevet

Kan ikke ha andres pust i fjeset, føler de "stjeler" lufta mi.

Sjekker at gulosten er glatt på begge brei-sidene, kjøper ikke om den er ruglete på ene siden. Synes de ostene smaker beskere, om det er innbillning eller ei vet jeg ikke.

Kan ikke ha bena hengende over sengekanten i fotenden, da kommer det en klovn med øks og hogger de av. Må være noe vilt jeg så på tv el no som barn som har festet seg hehe. Langsidene er ikke noe problem.

Peller fortsatt nese. Tørker det på papir, men føler ikke jeg får tømt ordentlig bare ved å snyte meg.

Titter alltid i badeskapene hos folk. Vet ikke helt hvorfor, peller jo aldri på noe..

Synes det er skummelt å gå i trapper med åpning mellom trinnene hvis det er mørkt under trappa. Tror det skal komme hender ut og ta meg. (Faren min gjorde alltid det mot meg når jeg var liten)

Skrevet

Støv på hjernen......

Avhengig av den bærbare......

Hater tærne til sambo.....og alle andre sine. MEN kan spise på sønnen vår sine...

Putene i sofaen må ligge etter hverandre, og ja, retter på de med en gang gjestene er ute av huset...

Har kroker til handduker på badet, men der henger det alldri skitne handduker.... ekkelt og støvfremkallende....

Holder rundt musa når jeg sover.....så godt og varmt...... hihi.

Skrevet

Ble minnet på noe her.....

Plukker meg i nesen.....uffuff.....neiiiiiii......putter i munnen..... Sorry!

Skrevet

Hmmm.. Alle har vel noen tvangstanker og fobier... Her er mine :

- Hater å gå oppover i trappa om lyset bak meg er slukket - er redd noe skal komme springende oppover trappa og ta meg.. Liker av samme grunn ikke trapper med hull mellom trinnene..

- Har fobi for slanger, får fullstendig panikk om det kommer noe på tv'n om slanger, holder for øynene og fekter vilt med fjernkontrollen for å slå av/bytte kanal..

- Må alltid sjekke om jeg har låst bilen med å trykke på knappen en gang til.. Og så må jeg trykke en gang til fordi bilen var jo selvsagt låst og jeg låste den opp - så nå må den låses igjen....

- Må ta av ringene når jeg dusjer, er redd for at såpen skal gjøre at de faller av og blir borte i sluken..

-Klarer ikke å la være å plukke/klemme på kviser....... Og de er det jo en del av nå som jeg er gravid....

- Hater å gå ut med fett hår - men får fett hår samme dag som håret er nyvasket, og har funnet ut at det ikke hjelper å vaske det hver dag - så må ut av huset med halvfett hår annenhver dag.. Lekkert....

Gjest Nydelige christina
Skrevet

Prøver igjen:-)

Jeg må ha ett rydig kjøkken til en hver tid..slapper ikke av før kjøkkenbenk,komfyr platene er GULL rene...

Jeg må full kontroll på hver en krone på minibaknkortet (ringer telefonbanken daglig...)

Jeg må ha det fint på badet..jeg vasker toalettet nesten gang jeg har vært på do !

Jeg må ha "egen" mat til snuppa vår på en lang rekke i kjøleskapet...og pålegget må stå fint oppå hverandre....

Tvangspreget litt ja...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...