Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #26 Skrevet 4. desember 2007 Så spennende Har du sagt den gode nyheten til familie og venner? Har termin i april, og har en vidunderlig kjæreste som er der for meg Enn du?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #27 Skrevet 4. desember 2007 Den over her var til 1 i magen og 1 på fanget..
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #28 Skrevet 4. desember 2007 rååsa-på-tjukka: Prøvde mange ganger å få han til å høre etter men han ville absolutt ikke.. Ble så fortvilt og har ligget med smerter i to dager, så energien til å krangle er ikke akkurat på topp. Typen prøvde også å snakke med legen, men det var nytteløst. Vi gikk bare hjem vi, det var ingen i gangen eller i resepsjonen som vi kunne klage til.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. desember 2007 #29 Skrevet 4. desember 2007 uff.....kjenner jeg blir frustrert på dine vegner her.......full i hormoner ja:) Har du snakket med legen din etterpå da? Det er jo ikke normalt å ha det så vondt selv om du vokser!!!!! stakkar deg.....vondt av deg jeg!!!!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #30 Skrevet 4. desember 2007 Hehe, kan vell si takk for det, koselig at du bryr deg Nei, har ikke fått tak i legen, og vet egentlig ikke hva jeg skal si.. Tenkte å fortelle om legen på sykehuset. Jeg mener at jeg ikke kan gå sånn her, det er vondt. Jeg er selvfølgelig blitt roligere inne i meg når jeg vet at barnet har det bra, men smerten er enda der. Det var det jeg også tenkte, men skal jo klare å gå selv om man vokser.. Har fått en vond kul i leggen også, oppå det hele.. Det var ikke bare den ene tingen
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. desember 2007 #31 Skrevet 4. desember 2007 uff...prøv å få tak i nen endten på legekontoret, legevakten eller sykehuset som vil høre på deg selv om det er bare over telefon. Og viss du snakker med de på sykehuset så fortell om den legen. Få det også skrevet i fødselspapirene som skal til syekhuset at du ikke vil ha den legen tilstede under fødselen din!!!! kjenner jeg bobler innvendig.....er det mulig å bli så full av horrmoner som jeg er nå og kun 8 uker på vei?? stakkar mannen min:) hehehe..... Ønsker deg masse lykke til:) Alt ordner seg for snille jenter:D
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. desember 2007 #32 Skrevet 4. desember 2007 Nå har jeg ringt de på legekontoret og sagt at fastlegen skal ringe meg når han får mulighet. Jeg sa til samboeren min ista at det er uaktuellt å ha sykehus legen med på fødselen, så jeg skal prøve å finne ut hva han heter. Jeg husker ihvertfall ansiktet godt! Hehe, hormoner er ikke enkelt nei.. Kjenner jeg sliter selv til tider Noen hormonbombe episoder kan ende med latterkrampe for samboeren min
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #33 Skrevet 4. desember 2007 Hei. har ikke vært hjemme i dag, derfor ikke svart deg. Håper så inderlig det går bra med deg, du må bare være sta med vanskelige leger, det er ikke alltid det er legene som har rett, vet du. Jeg har vært borti mange rare og kjempedårlige leger, bare vær sta og stå på ditt, ikke la dem trå over deg. Det er din kropp og ditt barn, tenk på det som er best for deg selv. Jeg har fortalt min nyhet til hele familien. Har til og med kjøpt tvillingvogn enda jeg er så tidlig i svangerskapet, litt dumt kanskje, men jeg fant en som var kjempebillig og akkurat en sånn som jeg hadde lette etter. Hvis jeg skulle være så uheldig å miste får jeg bare selge vogna. Har en kjempeflott mann som støtter meg:) Han er super.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 5. desember 2007 #34 Skrevet 5. desember 2007 Idag var jeg hos legen for å kjefte han opp.. Var temmelig lei av å gå slik. Han tok noen nye prøver, og de fant ut at jeg har en virusinfeksjon som i hovedsak sitter i overkroppen.. Dermed kunne dette forårsake kraftige kynnere. Skjønner ikke at det skulle ta tre dager å finne ut det! Er det mange mnd/år mellom den du har på fanget og den i magen? Hvordan vogn har du kjøpt?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #35 Skrevet 5. desember 2007 Så flott at du har fått sagt i fra, Hva skal de gjøre med infeksjonen? Er det fare for lille i magen eller? Min datter er vel 2 og et halvt når jeg har termin, nå blir hun 2 år på søndag, vi skal ha et ordentlig prinsesseselskap. Gleder meg, det er så rart at hun har blitt så stor, tiden har gått kjempefort. Vogna jeg har kjøpt er en bebe confort vogn som heter americaine, kjøpte den på internett på babykos.no Håper den duger. Fikk høre hjertelyden i dag på lille i magen. Nå kan jeg liksom slappe av og ikke bekymre meg for om babyen lever der inne. Har du funnet noen navn enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå