Scorpiogi Skrevet 2. desember 2007 #26 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har spist middag med ole edvard antonsen, har klint med (blææææ) han trommisen i farmers market, han spiller også med silje nergård Jeg så også åse kleveland forrige helg på gardemoen, og der sto nicolay cleve broch foran oss i køen! :-) har klemt hanne krogh vært bak-scenen-person for Dee Dee Bridgewater og bandet hennes(de er morsomme!) Men når man sitter og tenker sånn, det blir egentlig bra mange det!! Alle kjenner jo noen, eller søstra til noen eller venninna til barnet til noen... Plutselig er man bare to-tre linker unna hollywood! helt sykt å tenke på...
Nit@™ Skrevet 2. desember 2007 #27 Skrevet 2. desember 2007 Jeg sprang en gang rett i magen på Tande P. ;o) Myk landing ja! Vi var like stressa rundt hjørnet... bang... ;o) Jeg tolket (tegnspråk) et teaterstykke for venninna min, etterpå fikk vi prate med Wenche Foss. Hun ble så imponert. Jeg var 14 år den gangen, så det var jo kjempestort.... Var hun som ba om å få snakke med oss til og med! Kjørt en del kjendiser på jobb, men det er en heeeelt annen historie. Har jo taushetsplikt.
Du og jeg og vi fire Skrevet 2. desember 2007 #28 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har jobbet mange sesonger på et fjellhotell for "the rich and famous". Masse kjendiser der. Blant annet har jeg varmet melkeflaska til Vendelas barn (noen år siden nå menns hun og Olav var lykkelig sammen), redd opp senga til Jens Stoltenberg (og vet hva han har på nattbordet....men sier ikke:). Jeg har pratet med Nico Wideberg, han som hadde det reiseprogrammet sammen med Silje Stang (husker ikke hva han heter), Anette Staaaaiiiaaaaiiiaaaaaai, Ronny i "Walkabout"..... Mange fler som jeg ikke kommer på i farta. Men den hyggeligste.....jo det er jammen statsministeren vår. Triveligere mann skal du lete lenge etter:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. desember 2007 #29 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har sittet på fanget til Toralv Maurstad, han har til og med sett meg naken, skal sies jeg var 1 år da.
LadyLuck & Skrevet 2. desember 2007 #30 Skrevet 2. desember 2007 Skal vi se... Festet med rune rudberg (øystemarknaden for x år siden,ikke noe skjedde) Festet med en del kjente østlandsfolk (hiphoppere,rappere etc, var heldig og bodde i bofelleskp med en som kjente de fleste)
ungdomsmor Skrevet 2. desember 2007 #32 Skrevet 2. desember 2007 åse kleveland var også i lillestrøm,gikk forbi ho,stillig dame det ja.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #33 Skrevet 2. desember 2007 Har vært på fest med Mona Grudt, handlet med Nicolai cleve broch og mari maurstad, kjenner Jenny Jenssen litt, naboen til Trond Kirkvåg (RIP), på fest med Travis og krompen.. Det var litt mer. Når en begynner å tenke så er det da litt.. Og så har jeg tatt T-banen med han artie med briller fra FInn.no-reklamene. Han er bare så festlig! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå