Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Åse Klevland var på IKEA. Hun er en meget stilig dame....det skal hun ha. Sønnen min på 19 mnd prater med ALLE.Hei ropte han sikkert tre ganger før hun snudde seg. Å så god du var da sa hun til han hvorpå han roper "titttitt". Hun har jo rett da,......han er jo verdens goeste,hehe:o))
Turid Laila Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg gikk forbi kronprinsesse Mette-Marit på storsenteret her om dagen. Hehe syns det var litt artig
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ja det er litt rart å tenke at disse folkene egentlig bare er mennesker som gjør det samme som oss. (Av en eller annen grunn las jeg at sønnen din er 19 ÅR og syns det va veldig rart at han prater med alle og at han ropte tittit til henne )
NoDoubt Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg fødte i rommet ved siden av Erik Thorstvedt og kona:-)
Turid Laila Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Huff har flere ganger endt opp på romaskinen ved siden av han skimannnen Hanevold, følte meg ikke så sprek akkurat da....
Bettybu Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 ...og jeg har jobbet ilag med kusina til MetteMarit......
Vi har tre mirakler! Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Det er vel fare for at jeg for noen her inne ikke lenger er "anonym", men må bare få si det....hihi.....Jeg har danset med Johnny Depp...hihi...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 What!? Har du??? Hvor? Når? detaljer please!!!!
Vi har tre mirakler! Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Maaange år siden....- 93, mens 21 Jump Street var på topp! Trodde ikke mine egne øyne da han plutselig stod foran meg på et dansegulv i Vancouver, Canada. Han var der sammen med en ukjent dame for meg den gang (Winona Ryder). Han forstod fort at jeg hadde kjent ham igjen (kaskje ikke så vanskelig....litt siklete blikk...hihi), og lagde shjjjj... (finger foran munnen) beveglse. Så mot at jeg sa ingenting, og heller ikke gutten som danset ved siden av meg sa noe, danset vi fire "sammen", smilte og tullet litt. Han var utrooooolig deilig, og det smilet og forsiktige vinket jeg fikk da jeg gikk av gulvet etter avsluttet sang, sitter som brent på netthinna!!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Oh my god!!! Så heldig du er! Jeg blir skikkelig fjortiss når det gjelder johnny depp, han er bare super deilig! Sambo skjønner ikke helt hvorfor jeg ser pirates of c om igjen og om igjen
Vi har tre mirakler! Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Skulle mer enn gjerne vært "der " igjen Han er faaaantastisk....har siklet på ham i over 15år....hihi....gått fra deilig badboy til deilig selvsikker mann med egne meninger
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Jeg pleide å passe hunden til Mia Gundersen da jeg var liten, hehehe... Vi bodde i samme gate!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har hatt Rune Rudberg på besøk hjemme hos meg Hihi... Han var sjåfør for en kamerat, som jeg skulle trene bikkja for... Også har jeg hatt sex med en tippeliga spiller
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Hjelp *mamma'n til Emma*, var redd du skulle skrive Rune Rudberg, haha!!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Hoho... Det var mange som spurte meg i ettetid hvilket nr i rekka jeg ble, hehe... Men nei, den gangen var det kun skoene som ble tatt av Hehe...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 Jeg fødte på rommet ved siden av Vår Staude:) Og så har jeg sittet foran Jahn Teigen og datra på flyet. Jeg er venninne med ho som var Norges kanditat i Miss World 06. Har prata med Karita Bekkemellem.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ser ofte (ofte og ofte da) Mette Marit og Håkon rundt Semsvannet ...når jeg går på tur..
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 Gubben har prata med blant andre Willie Nelson. Trivelig fyr Selv strekker det seg ikke stort lenger enn at jeg har stått i kassakø bak div norske C-kjendiser
M-N & sassy-susie Skrevet 1. desember 2007 #20 Skrevet 1. desember 2007 å her vil eg åsså hive meg med Har vært på fest med kjartan salvesen, å mannen til kathrine sørland, å han kompisen min i penthouse playboys.. reist rundt med paperboys, madcone, onklp oh han andre karen, å noen andre artister.. har vært på banketten sammen med kari traa å ho der berntzen.., å der satt eg å flørta hele kvelden med jeremy bloom.. verdens beste kulekjører å freestyle kjører.. amerikans hunk.. oppnådde bare ett kyss på kinnet, men det va nok for meg.. eller jobba eg sammen med sofian.. hadde janne tuven fra håndball-landslaget som sjef. blitt sjekka opp av hæstad, klina med gamsten, å rota med koppinen.. ( dettan e leeenge siden.. da di begge var TIL spillere) snakka med john carew på deli klingenberg etter en fotballfest, der eg åsså møtte helstad å sollie.. vært på fest med ho der idolbærta fra son.. ho mørke.. huske ikkje ka ho hete.. å da eg jobba som bartender møtte eg mange forskjellige artister bla kurt nilsen.. koselig kar! å på resturanten eg jobba hadde eg faste stamkunder som christoffer scau, han der "billeba" karen fra di syv søstre.. mange fra cæsar... var åsså med som statis i cæsar, da sammen med svein å vilde.. arti ja.. det va noe av det eg kom på..
Mamman til Mina og Sara Skrevet 1. desember 2007 #21 Skrevet 1. desember 2007 jeg fikk en tier av krompen håkon en sommer for mange mange år siden når jeg var liten, jeg mistet pengen min i vannet når jeg skulle kjøpe is, han syntes vel synd på meg eller noe.. Åsså har jeg slengt fra meg noen stygge gloser til ole klemetsen. Det er vel mine store kjendis historier
Pysa Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har blitt løpt ned av sven Nordin. Også har Alex Rosén ledd av meg på ikea....
Storebror & Lillesøster Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har truffet og TATT PÅ/KLEMT (bare så det er sagt) David Pedersen Kurt Nilsen Gaute Ormåsen Handlet en topp av Alejandro fuentes da han jobbet på Vero moda i kristiansand for 3-4 år siden år siden??? Bjørn Tore (var det det han het han i idol,jobba i en klesbutikk i kr.sand,møtte han samme dag som Ali. Spist frokost på hotell med Eindride Eidsvold.Kristian Borhman i hotell cæsar. Treft Rune Andersen på Hotellkafe/resturang. Hilst på orji (sånn det skrives?) i idol Vært på bølgen og moi med Jan Fredrik Karlsen Dansa med Whyclef jean på Quartfestivalen (på senen,var i dagbladet) Hilst på Guro i idol Sett den berømte tightsmammen på sørlandssenteret he,he... Kristian Valen på hotell Ingrid Bjørnov på hotell Ann vu i idol i stavanger Rune Rudberg ÅÅÅÅrh husker ikke navnet,men faren til,mette marit,han sang og det var HELT grufult. Anne Mona i Big Brother og x mannen Mætte kari traa etter metallica konserten på valle hovin i sommer. Pluss utallige band,fra konserter jeg har vært på.... Sikkert mange fler...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har klina med Mikkel Gaup! Skulle ringe ham dagen etter, men turte ikke... Det er noen år siden, I dag hadde jeg turt!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #25 Skrevet 2. desember 2007 Ja, også har jeg vært på nachspiel med happy tom i turboneger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå