Gå til innhold

Er dere faddere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Registrerte oss på nettet i kveld, på plan.

 

Skrevet

Vi er faddere i Redd Barna. Der går pengene til flere ting, ikke en spesiell unge. De gikk så mye penger på øremerke pengene til hver enkel unge så de gikk bort fra det.

Skrevet

Det er jeg.

Gjennom zulufadder.no

 

Der går ALLE pengene til barnet og familien. Ikke til adm og lign, fordi det er en frivillig org gjennom Mari Maurstad.

Anbefaler at du titter. Jeg tenkte på Plan, men etter jeg så hvor mye de ta av adm så ville jge ikke og fikk tips om zulu.

Angrer ikke et sekund.

Skrevet

Er jo best å gi penger til et helt samfunn da. For poenget er hjelp til selvhjelp. Pengene vi gir gjør at lokalsamfunnet til barnet kan bygges opp, og det kommer barnet til gode, sammen med alle de andre som bor der.

Skrevet

Nei det er jeg ikke.Å har ingen planer om å bli det heller...

Skrevet

Er fadder gjennom sos barnebyer. Vi får bilder og brev fra en gutt, men jeg tror at pengene går til fellesskapet? Litt flaut å ikke være 100% sikker, men pengene går i hvertfall til et godt formål uansett da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...