CB-BabyBoy Skrevet 2. desember 2007 #26 Skrevet 2. desember 2007 Dersom et eller flere innlegg på en tråd er stygge, så ville jeg kopiert linken og sendt en mail til moderator. Man må logge seg inn for å skrive innlegg og dermed kan moderator spore IP-adressen til vedkommende selv om de undertegner med anonym. Og da kan dette mennesket bli utestengt. Dersom det er snakk om virkelige alvorlige saker, så kan man risikere anmeldelse. Så man er ikke trygg selv om man undertegner med anonym. Mail adressen til moderator er [email protected]
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #27 Skrevet 2. desember 2007 De "store" hovedforumene som Bli Gravid, 1, 2 og 3. tri kan godt være uten anonymknapp... Det er jo skravlesider alle sammen. Så kan det heller opprettes et "intime spørsmål" forum med anonymknapp... For de som ikke føler seg nok anonym allerede! Bli Gravid og 1. Tri er jo allerde uten anonymknapp, og det er ikke så mange som klager! Trivelige formun med mye positivitet!!
Mony74 Skrevet 2. desember 2007 #28 Skrevet 2. desember 2007 Enig! Fjern den. De som har behov for å være anonyme kan skrive på de andre og mindre underforumene.
Supertea Skrevet 2. desember 2007 #29 Skrevet 2. desember 2007 Er det noen som har sendt denne tråden til moderator?
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #30 Skrevet 2. desember 2007 nei hvordan gjør en det da?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #31 Skrevet 3. desember 2007 Synes det er synd at en (eller noen få) sure anonyme skal få ødelegge for de andre av oss some liker å legge ut anonyme innlegg av ulike grunner. Jeg føler meg plutselig veldig lite velkommen selv om jeg aldri har lagt ut noen krenkende svar som anonym. Synes det er trist at dere ikke kan heve dere over de barnestrekene enkelte anonyme driver med, ignorer dem og/eller send linken til moderatorene slik at innleggene blir slettet.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #32 Skrevet 3. desember 2007 man må ha muligheten til å være anonym.. lettere også å få svar..litt andre meninger må vi jo tåle
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 3. desember 2007 #33 Skrevet 3. desember 2007 JA! Fjern den dumme anonym-knappen eller evt. åpne et eget anonym-forum da -hvor de som vil stille spørsmål uten å signere kan skrive innlegg, for så å få det slaktet av sinna, anonyme, bitre gravide damer!
Supertea Skrevet 3. desember 2007 #35 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har vært på et annet nettforum i 6 år. På det forumet er det ikke lov å bruke nick, alle må registrere seg med sitt eget navn (ikke etternavn da), og det fins ingen muligheter for å være anonym. Det er det beste forumet jeg har vært på noen gang. Ikke noen barnslige fjortisinnlegg lagt inn for å provosere, mye voksne folk som tør å stå for sine egne meninger, og generelt god stemning. Det kan bli opphetet der også, men vi slipper drittungetendensene som man ser på fora med muligheter for å være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå