Fullrulle86 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Skal vi prøve å gå inn for å fjerne anonym knappen? vet det er litt drastisk å at den under noen intime spørsmål osv. er god å ha, men for å bli kvitt ekle innlegg må det vel kanskje til... Hvor henvender vi oss for å stemme om dette?
Hobde Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Bra forslag!!! Helt enig, men vet ikke hvor vi eventuelt henvender oss.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo prøve "ris og ros" eller sende en mail til moderator. Kanskje til den adressen som man sender link til innlegg man vil klage på.
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 helt enig i denne.. Er altfor mange sure og ekle innlegg her.. De har jo fått den fjernet på første tri...:-)
Lillhanne Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Enig! Ble så trivelig inne på 1.trim. etter at den ble fjernet der!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Kan vi ikke heller bare holde oss for gode til å la oss bli påvirket av dem som bare vil lage kvalme? Kan vi ikke klare å overse dem rett og slett? Det er jo oppmersomhet de er ute etter og hvis vi nekter dem det, er det ikke sikkert de gidder å fortsette
OhMyGod!!! Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 enig, fjern den, så slipper vi sikkert 99% av all kvalmen som blir lagd her inne. bim er beryktet på andre forum for anonyme frekke sure innlegg samme hva man diskuterer. sier jo litt da...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Fjern den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så slipper vi spydige folk som ødelegger stemninga!!!!
maya80 Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Det finnes andre steder å kunne være anonym, så derfor fjern hele anonym knappen
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 Helt enig! Er ikke noe koselig her nå..
LadyLuck & Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Denne diskusjonen gikk på DIB også,men tror ikke de kom noen vei
isa3 Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 enig med dere. men jeg prøvde å kontakte moderator men fikk kun beskjed om at det må bli sende til hvilken innlegg det gjelder osv. kanskje når flere kontakte dem bli de oppmerksomer da. vil også gjerne få det vekk, siden de allerede har ødelagt hele 1. tri og der er mange som har forlate hele BIM på grunnen av sure svar og innlegg. så lykke til å få den fjernt.
grand danois Skrevet 2. desember 2007 #21 Skrevet 2. desember 2007 jeg bruker aldri anonymknappen alikavell. så jeg er inn for å fjerne den:D
VeslePhreaken Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 Dere tror ikke at en del innlegg som angår intime temaer vil forsvinne for godt da?? Jeg hadde ikke turt å spørre om noe som var intimt og kanskje litt flaut hvis jeg ikke hadde kunne brukt anonym knappen...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 jeg synns det er greit at jeg kan være anonym for jeg er ikke klar til å si til familie(proglemer med siste fødsel) ennå å vil ikke røpe meg her å har en sigerinne her på(1.trinester) og har nå mulighet til å spørre om det jeg tenker på uten å være redd hu finner mine innlegg og svar på det jeg kan,men jeg har jo også sett at noen "missbruker" anonym knappen
Leirha Skrevet 2. desember 2007 #25 Skrevet 2. desember 2007 Jeg tor anonym knappen ble innført slik at vi kunne spør om intime spørsmål man ellers ikke hadde turd spørre om, av div grunner. Men slik anonym knappen er blitt brukt mye til på dette forumet, nemlig til å spy ut masse galle over andre bla, er veldig trist. Jeg er faktisk for anonym knappen, så lenge man holder seg til spørsmål man ellers ikke hadde turd å spør om som man ghjerne vil ha svar på, men slik det har vært i det siste er veldig trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå