Gå til innhold

fjerning av anonym knappen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi prøve å gå inn for å fjerne anonym knappen? vet det er litt drastisk å at den under noen intime spørsmål osv. er god å ha, men for å bli kvitt ekle innlegg må det vel kanskje til... Hvor henvender vi oss for å stemme om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra forslag!!! Helt enig, men vet ikke hvor vi eventuelt henvender oss.

Skrevet

Du kan jo prøve "ris og ros" eller sende en mail til moderator. Kanskje til den adressen som man sender link til innlegg man vil klage på.

Skrevet

helt enig i denne.. Er altfor mange sure og ekle innlegg her.. De har jo fått den fjernet på første tri...:-)

Skrevet

Enig! Ble så trivelig inne på 1.trim. etter at den ble fjernet der!

Skrevet

Kan vi ikke heller bare holde oss for gode til å la oss bli påvirket av dem som bare vil lage kvalme? Kan vi ikke klare å overse dem rett og slett? Det er jo oppmersomhet de er ute etter og hvis vi nekter dem det, er det ikke sikkert de gidder å fortsette

Skrevet

enig, fjern den, så slipper vi sikkert 99% av all kvalmen som blir lagd her inne.

bim er beryktet på andre forum for anonyme frekke sure innlegg samme hva man diskuterer. sier jo litt da...

Skrevet

Fjern den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så slipper vi spydige folk som ødelegger stemninga!!!!

Skrevet

Jepp få den bort!!!

Skrevet

Det finnes andre steder å kunne være anonym, så derfor fjern hele anonym knappen

Skrevet

bort med den!!!!!!

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Helt enig! Er ikke noe koselig her nå..

Skrevet

Denne diskusjonen gikk på DIB også,men tror ikke de kom noen vei

Skrevet

enig med dere. men jeg prøvde å kontakte moderator men fikk kun beskjed om at det må bli sende til hvilken innlegg det gjelder osv.

kanskje når flere kontakte dem bli de oppmerksomer da.

vil også gjerne få det vekk, siden de allerede har ødelagt hele 1. tri og der er mange som har forlate hele BIM på grunnen av sure svar og innlegg.

så lykke til å få den fjernt.

Skrevet

jeg bruker aldri anonymknappen alikavell.

så jeg er inn for å fjerne den:D

Skrevet

Dere tror ikke at en del innlegg som angår intime temaer vil forsvinne for godt da?? Jeg hadde ikke turt å spørre om noe som var intimt og kanskje litt flaut hvis jeg ikke hadde kunne brukt anonym knappen...

Skrevet

Enig:-)

Skrevet

jeg synns det er greit at jeg kan være anonym for jeg er ikke klar til å si til familie(proglemer med siste fødsel) ennå å vil ikke røpe meg her å har en sigerinne her på(1.trinester)

og har nå mulighet til å spørre om det jeg tenker på uten å være redd hu finner mine innlegg og svar på det jeg kan,men jeg har jo også sett at noen "missbruker" anonym knappen

Skrevet

Jeg tor anonym knappen ble innført slik at vi kunne spør om intime spørsmål man ellers ikke hadde turd spørre om, av div grunner.

Men slik anonym knappen er blitt brukt mye til på dette forumet, nemlig til å spy ut masse galle over andre bla, er veldig trist.

Jeg er faktisk for anonym knappen, så lenge man holder seg til spørsmål man ellers ikke hadde turd å spør om som man ghjerne vil ha svar på, men slik det har vært i det siste er veldig trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...