Gå til innhold

Kjip julegave? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

maa bare si jeg er imponert over energinivaaet ditt og din kunstner 'aare". selv er jeg skikkelig daarlig til slike ting og syns det er kjempeflott naar andre orker !! er jo mye mer personlig enn en kjoept gave!!

syns det virker flott jeg!!

keep up the good work:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet tips til de som måtte ha alt, dvs typisk besteforeldre osv, er å kjøpe eks Julesylte med en god sennep til......... Eller en god te. Brente mandler er rågodt også :-)

Skrevet

Kjempe fin gave syntes jeg, egentlig bedre enn mine planer. Vi står midt oppi flytting, oppussing og alt nå før jul..så jeg har ikke tid eller råd til en masse dyre julegaver. Jeg skal lage drops i forskjellige smaker og farger, og så skal jeg gi bort et stort bilde av meg og sambo (med magen som hovedfokus såklart) til besteforeldre og slikt.

Det innbiller jeg meg er mindre kipt enn om jeg gikk og fant noe billig som ingen egentlig ville ha. *innsidenavskuffenpynt* Drops og mandler kan de i alle fall spise.

Skrevet

ikke kjip gave i det hele tatt!! folk som blir skuffet over gaver synes jeg bør revurdere sine forventninger og krav til venner og familie. greit nok at en 14-åring blir skuffet over ullsokker eller truser, men har man passert 20 mener jeg man bør ha fått såpass perspektiv på ting at man ikke krever eller forventer spesielle eller dyre gaver. jeg ville blitt glad for brente mandler-laget med omtanke!

Skrevet

så lenge du vet at de liker brente mandler, så...;)

men jeg synes ikke det var økonomisk med at det blir 200 på hver! Sånn sett ville jeg mye heller prøvd å fått mer utav pengene - evt. gjort som noen sier her, nemlig å gi en gave hvor en har gitt pengene til kirkens nødhjelp o.l.. jeg er også enig med det noen over her sa, at jeg ville hatt det som en "ekstragave". og uten å bruke så dyr pynt. det går fint an å lage pyntede glass uten dyrt utstyr...så nei, det er ikke en kjip gave, synes jeg, men rn unødvendig dyr en..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...