(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #26 Skrevet 30. november 2007 om du googler breast implantat + leak så får du opp en artikkel om silikon og saltvann implantat fra FDA og der står det faktisk at det ikke er kjent om melken kan få silikon i seg... du får sikkert opp andre linker også. av en eller annen grunn så får jeg ikke copy and past her inne.
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 30. november 2007 Jeg var full av bedøvelsesmidler under legesamtalen, derfor ønsker jeg meg mer informasjon. Mener at legen sa at den ikke vandrer,men har konsistens som sirup. I tilegg hadde jeg kapsel rundt protesen som forhåpentligvis hindret større lekasjer...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #28 Skrevet 30. november 2007 saltvann mener jeg personlig er et tryggere alternativ. For det er ikke fremmedlegeme i kroppen hvis protesen sprekker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #29 Skrevet 30. november 2007 http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visSeksjon?vp_SEKS_ID=1163774
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #30 Skrevet 30. november 2007 ja jeg forstå.. jeg tror rett og slett at det ikke finnes noe "bevis" for at det er skadelig eller ikke skadelig... la ut en link over der jeg søkte på silikon + ruptur .
OsloMor Skrevet 30. november 2007 #31 Skrevet 30. november 2007 Det er uansett direkte uforskammet og jævlig frekt å hovere/ godte seg over andres ulykke på den måten "~:^:~snurkle~:^:~" gjorde i sitt innlegg. Ærlig talt H.I. forteller faktisk om en kjip ting som hendte henne og da skriver man ikke sånt! Kjenner ei med silikon og hun har ammet begge ungene sine i to år, no problemo. Selv om jeg ikke ville hatt det, så betyr jo ikke det at jeg ikke skal akseptere at andre har valgt det. De har sikkert 100 ganger finere pupper enn meg:-0
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 30. november 2007 Takk, Stinkerbelle!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. november 2007 #33 Skrevet 30. november 2007 Hmm, det syns jeg hørtes rart ut.. Silikonen kan jo ikke renne ut.. Da jeg la inn, klippte legen hele protesen i to, for å vise meg at det var heeelt fast innhold.. Den kan ikke renne ut på noen måte, selvom den er delt i to tilogmed.. Men mulig det var andre proteser du fikk den gangen du la inn.. Søk litt på google, eller så ringer du bare klinikken og får litt mer informasjon. Si bare at du var litt ned-dopa da du fikk info.. hehe=) Lykke til!
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 30. november 2007 Jepp - jeg la inn i 1996. Sikkert andre og bedre proteser nå!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. november 2007 #35 Skrevet 30. november 2007 Ja, helt sikkert! Er jo snart 12 år?! siden... Mye har vel skjedd siden på den fronten og....) Har du over eller under muskelen?
Mrs.Robinson Skrevet 30. november 2007 #36 Skrevet 30. november 2007 da hadde hun vel ikke kunnet amme...
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #37 Skrevet 30. november 2007 La under musklatur i 1996. Denne gaangen over. Dette fordi legen trengte en ny sårflate. Var aldri fornøyd med å ha den under. Vistes så fort hvis jeg brukte visse muskler. Har du lagt inn?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. november 2007 #38 Skrevet 30. november 2007 Ja, jeg la inn i mai. Jeg la inn under muskelen, men det er fordi jeg er så liten og tynn, at da ville det sett ut som to runde baller på meg.. Og det ville jeg ikke... Hehe..Men hva jeg gjør ensten gang vet jeg jo ikke... Mye har vel skjedd med kroppen min om 10-15 år og regner jeg med..hehe.. Men nå er jeg kjempefornøyd.
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #39 Skrevet 30. november 2007 Så flott da! Hvor mye la du inn? Hvor stor ble forandringen i BH - str?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. november 2007 #40 Skrevet 30. november 2007 Jeg la inn 300g. Gikk fra å være 75 a/70b- 70d. Er veldig naturlige til kroppen mi. Og er apsolutt ikke store. Så man kan ikke se jeg har det egentlig... Hva med deg? Hvor mye har du, og hva er bh-str din nå i forhold til før du la inn?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 30. november 2007 #41 Skrevet 30. november 2007 latterlige kjerringer. dere må ha enormt dårlig selvtillitt. har selv 75 c/d NATURLIG vel å merke. hva er gøy med å ha fake pupper? alle kan få like som deg, er jo bare å operere. nei, lenge leve naturlig skjønnhet. synd på de som strever for mye. lurer på hva slags forbilder dere har. mye bedre å ha naturlige, så blir du likt for den du er, ikke en jævla silikonbærte.
Pixie Power Skrevet 30. november 2007 #42 Skrevet 30. november 2007 Håper barna til mamsen ml, snurkle og stinkerbell vokser opp til å være mer oppegående og ha bedre holdninger enn sine mødre. *grøss*
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 30. november 2007 #43 Skrevet 30. november 2007 vel, er vel bedre å si til barna sine at det natulige er penest. vi vet jo alle hvordan barn er. skal ikke mye til for å sette griller i hodet på dem. jeg skal i hvertfall ikke si at silikon er greit ved å gjøre det selv. helt feil verdier man formidler. finnes viktigere ting enn struttende silikonpupper. zzzzzzzz
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 30. november 2007 #44 Skrevet 30. november 2007 Hva faen tror du er grunnen til at man opererer a??? Tror du virkelig alle ser ut som pamela og lene alexandra etter man har operert eller?? Hva med de som har hatt brystkreft og kun har 1 pupp?? Eller de som faktisk naturlig er heeeelt flat, men bare brystvorter?? Du sier selv du har naturlig svære pupper, så du har faktisk ikke en dritt peiling på hva du prater om!! En god selvtillit er faktisk det vikrigste her i livet, og bakgrunne til at folk operere kan være så mye.. Pass dine egne saker du, og supert at du er fornøyd med deg selv!! Du er helt sikkert helt perfekt ellers også! Blææh..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #45 Skrevet 30. november 2007 Mamsen min da nå må du tenke litt lenger en nesen rekker, lett å såre mange med sånne komentarer vet du. Jeg skal ha silikon så fort jeg er ferdig med unger, og føler ikke at jeg kommer til å være et dårlig forbilde for Talie av den grunn. Med god selvtillit kommer godt humør. Neida, jeg synes heller ikke noe om plastiske operasjoner så lenge e blir gjort uten noen reel grunn. MEN dårlig selvtillit synes jeg faktisk er en god grunn, ikke bare morro å gå å føle seg styggere enn huldra. Jeg vil lære Natalie at den viktigste tingen her i verden er å ha det bra med seg selv og være fornøyd med den man er inni seg, men om hun kommer til meg å sier at hun sliter og har det vondt pga utseende sitt så vil jeg selvfølgelig støtte henne i at hun kan operere for eks. puppene(når hun er gammel nok til å gjøre det og det er godt gjennomtenkt vel og merke). Synes da det er mye bedre at hun skal leve livet som en glad jente enn at jeg skal holde på mine gamle prinsipper.
Frk. Vable Skrevet 30. november 2007 #46 Skrevet 30. november 2007 Her var det mye kjefting og meninger... Men kan jeg spørre HI og dere andre som har lagt inn proteser hvorfor dere gjorde det? Ikke for å krangle, men bare fordi jeg rett og slett er nysjerrig.. Hvor mye/lite skal til før folk gjør dette? Håper det går bra med deg, HI!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #47 Skrevet 30. november 2007 Jeg for min del fant ut at når du har brukt sokker, papir, silikoninnleg, push up bh, og ja det meste for å fylle ut bh`en siden ungdomskolen at det var ok for meg å ta det skrittet å gjøre dette. Var inne til samtale hos en av de mest ledende kirurgene innen område og veide for og imot en god stund. Og jeg må si, kunne ikke vært mer fornøyd. Men, nå hadde ikke jeg en illusjon om at verden ble rosenrød av den grunn. Bare at det er veldig greit å føle seg kvinnelig, endelig. De er ikke to runde kuler, men henger naturlig og strutter ikke. Og jeg føler at jeg har så gode verdier her i livet at jeg kan forsvare mitt valg. Men, sant skal sies at jeg er nokså forfengelig og da..
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #48 Skrevet 1. desember 2007 Hva er egentlig problemet ditt, din bedrevitende drittkjerring!!!! Naturlig - hvem faen drømmer vel ikke om å være naturlig? Hvis du overhodet klarte å fremvise litt empati for andre mennesker,ville du straks skjønne at ingen legger seg under en kniv for å legge inn et fremmedlegeme i kroppen bare for moro skyld...... For meg virker det faktisk som DU lider av en slags sykelig sjalusi til de som har silikon....redd for at naturligheten din ikke strekker til kanskje???? Vel - uansett; Jævla god bedring til deg!!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #49 Skrevet 1. desember 2007 Denne var til deg, Mamsen.....
Stary Skrevet 1. desember 2007 #50 Skrevet 1. desember 2007 Lurer på hvor flaue dere hadde blitt om dere hatte truffet hverandre in real life nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå