Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 og lekt ut i brystet mitt!!! Jeg ante ingenting....trodde jeg bare hadde kapseldannelse. Noen som vet om noen nettsider om info om dette?
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hvordan har du fått vite at den har lekket da?. Synes min ene har blitt så rar...
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde time til bytte av protese tirsdag. Brystene mine var blitt rare e. etter avsluttet amming for ett halvt år siden. Legen antok at det dreide seg om kapseldannelse. Jeg våknet med dren i puppene etter at legen måtte skrape bort mye fra brystene da den ene protesen var gått hull i.
snurkle Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hvorfor i alle dager utsette seg for dette? Forfengelighetens pris kom jammen og beit deg i rompa der!
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hvorfor må alltid noen hakke på folk her??
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Go fuck a duck! Hva faen vet du om hvorfor jeg har gjort hva jeg har gjort?
snurkle Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hvor mange grunner er det for å gjøre dette da? Noen lar seg påvirke mer av den vestlige verdens skjønnhetstyranni enn andre.. Og tåler du ikke at andre setter spørsmålstegn vedrørende dine valg i livet.., ja da bør du kanskje droppe å legge ut om disse aspektene ved ditt liv på nett!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 må si meg enig i snurkle her, at om man ikke tåler å få spørsmålstegn ved det man har gjort så får man jaggu la vær å legge ut sånne ting. jeg hadde ikke turt å amme et barn med silikonprotese i av akkurat den grunn at hva om det har gått hull på og ungen får noen stoffer i seg? skumle greier. fikk du lagt inn ny forresten?
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg kan ikke huske å ha bedt deg om råd ang mine valg i livet......Who the fuck died and made u God?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 ingen, jeg sa bare meningen min... og hvorfor svarer du ikke på mitt spørsmål?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Uff da, Mamma73:( Hørtes skummelt ut! Det samme skjedde venninna mi forresten :s Fikk du lagt inn nytt eller?
FrøkenSprøken Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Tråkk varsomt da drittkjerringer! Hva vet dere om hvorfor noen andre velger å legge inn silikon? For alt dere vet kan HI ha hatt brystkreft, eller hun kan ha brystkreftgenet i familien, og valgt å fjerne brystene for å ikke få kreft. Hun kan ha vært psykisk nedbrutt pga. små bryster, og evt. mobbing av disse. Pass på dere selv for faen!!!!
hysterika Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Herlighet da Snurkle, det får da være grenser for ufølsomhet. Tenk hvis HI var kreftoperert ol, jeg kjenner flere som har silikon fordi de har måttet fjerne deler av brystet. Det går da an å tenke litt før man skriver...
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Det finnes faktisk flere grunner til at folk velger brystimplantat. Så tenk dere om to ganger før dere begynner å slenge dritt om folk som har det... Lykke til mamma 73
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. november 2007 Nettopp! Ingen vet noe om andres valg gjennom livet. Og ikke har jeg tenkt å legge de ut her......Jeg fikk lagt inn nye proteser etter å ha skrapt bort 50 gram av det ene brystet mitt!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 fikk du ordnet dette da? uff, så skummelt
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. november 2007 De fikk skrapt bort de de kunne se fra brystet mitt.......
Gjest Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Til den som bekymret seg for at barnet skulle få i seg silikonen dersom protesen skulle gå lekk; det er like sannsynlig som at silikonen skulle komme seg inn til hjertet ditt og sørge for at du dør. Det kommer seg jo ikke inn i hverken blodårene eller i melkegangene...
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. november 2007 Ingen som har erfaringer eller nettadresser hvor jeg kan lese om dette?
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 En nær slekting av meg opplevde det der. Det endte opp med at hun tok ut silikonet helt, og lot bryst være bryst, da de bygde dem opp igjen med det hun hadde av vev selv.. I dag har hun ikke proteser i det hele tatt, og slipper gå og være redd for at noe skal skje. Så det er jo et alternativ? Og den som "kjefter", det er faktisk ikke bare pga forfengeligheten man gjør som man gjør med kroppen sin. Det kan være mange andre grunner. Så det er sagt. Det var en stor sykehustabbe som gjorde at slektningen min måtte gjennom mange operasjoner, og silikoninnlegget var en av de operasjonene. Det begynte med et ødelagt bryst, ødelagt av en inkompetent kirurg. Som sagt; alt er ikke svart hvitt.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Er du sikker på det tillab? Husker en dokumentar om mislykket plastisk kirurgi som gikk for noen år siden. Hun ene som var med der hadde silikon som vandret pga protese som sprakk. I tillegg mener jeg å huske at hun fikk kreft. Det samme som for HI skjedde med en god venninne etter fødsel og amming. Heldigvis hadde hun ikke silikon, men saltvann. Jeg skjønner at noen har behov for proteser, men hvorfor ikke velge noe som er litt safere? Det virker jo faktisk som at det ikke er så uvanlig at de sprekker.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 så silikon kan ikke sive ut i lymfekjertlene? blir det bare liggende i brystet? kroppen har ingen mekansime for å prøve å kvitte seg med fremmedlegemer da? det er da svært merkelig at det kapsler seg da.. men jeg aner ikke jeg... bare spurte.
Sentralstøvsugeren Skrevet 30. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 30. november 2007 LOTP: Hva mener du ville vært et tryggere alternativ?
BettyBoob Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 silikon er jo ikke flytende... kapsling er det samme som arrdannelse på en måte - danner seg hardt vev rundt protesen . kroppens måte å "uskadeliggjøre" det på. jeg har ammet med silikon uten bekymringer
Gjest Skrevet 30. november 2007 #25 Skrevet 30. november 2007 En ting er å sette spørsmål med noens valg her i livet, men da er det kanskje greit å vite hvorfor man har tatt de valgene man tok. Og det vet du ingenting om, og da har du heller ikke noe grunnlag til å "sette spørsmål" ved valget hennes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå