Gå til innhold

det værste du ser på en kvinne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Piercing er harry uansett hvor det er (ørene er et unntak, men kun et hull i hvert øre, og da henholdsvis i øreflippen)

Glamormodell-wannabes med utringing omtrent ned til navelen = harry

Falske negler = harry

Pynt på tennene = harry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gulleksempelet her en dag.

grått fett hår, som var flatt på toppen, og en eneste floke rett ut nederst.

blasse, utvaskede klær, hengepupper (uten bh!!!) vortene stakk rett ut over navlen, bokse langt oppi rumpa og tennissokker under, samt helt flat kropp..

klassisk eksempel på hvordan jeg aldri skal bli..

sååå fortfalt da..

hot mama for alle penga her

Skrevet

det styggeste på alle mennesker er holdningen, og oppførselen.

selv de peneste kan bli helt usmakelige dersom de har en uggen holdning.

og motsatt.. mindre vakre kan bli pene pga holdning osv.

det værste jeg vet er arrogante kvinner som gir deg blikket "jeg er mye bedre" enn deg... utrolig at folk kan ha en sånn instilling til mennesker de ikke har mått!

Skrevet

Siste innlegget passet bra til det jeg mener her=)

Ekstremt sjalu kvinner som tror du prøver deg på mennene deres bare du har en vanlig dialog med dem, eksdamer som ikke er ferdige med ekstypene sine og skulle helst ha kloret ut øya dine, selv om han ikke vil ha mer med dem å gjøre.

Kvinner som dømmer andre nord å ned uten å ha peiling på hvem de egentlig er.

Skrevet

Så siste NN her er ei ekstremt sjalu dame, siden hun ikke liker arrogante kjerringer?

Kan du kanskje gjenta det du sa om å dømme andre uten å kjenne dem?

Skrevet

Sure tryner. Finnes ikke noe verre enn sure kjerringer.

Skrevet

ja jeg kan gjenta det, sånne som deg!

Skrevet

Det begynner å bli ekkelt nå mora di må betale deg for å dusje fordi du lukter ræææva!!(La meg nevne at dette faktisk har skjedd med en vemmelig venninne av min lillesøster, da min søster hørte på). Etterpå sa mora hennes til min søster at datteren vet ikke at hun stinker selv. Hun skulle få 200 kr hvis hun dusjet, og da stinker en temmelig ille. Min mor brakk seg med en gang hun var inne i vårt hos da hun gikk gravid. Hygiene er forbeholdt hennes fremmedord-bok(som hun aldri har åpnet).

På tide å kjøpe dusjgele og vaskepulver til henne til jul??? Eller en ny tannkost siden hun antakligvis deler den med hunden sin enda.

Damer med camel toe kan ikke konkurrere litt med denne jenta uansett! Hun er faktisk ikke ei lita jente heller, hun skal i utgangspunktet forestille en voksen person.

Ellers er det forferdelig med "salamiånde" eller lærerinner med en god miks av kaffe og røyke ånde..mmm herlig..

Skrevet

Artig beskrivelse!

Men det må bli de som beveger seg utendørs i kosedress evt treningsdress. Uff'a meg...

Skrevet

Ang kroppsbehåring.. (og ja, jeg er klar over at dette er noe de kanskje ikke kan noe for, men...)

For noen år siden var jeg i offentlig basseng, men snudde i garderoben! For der så jeg i dusjen en dame som hadde en tett matte av hår fra navla og på innsiden av lårene nesten helt ned til knærne..................................................................................................................................................................................................................

Har ikke vært der siden.. .

Skrevet

Meg du sikter til Bærkorg Måkeskrik???

Skrevet

Nei, ho skreiv jo siste NN er ei sjalu dame... ett eller aent...

NN=Anonym;-)

Med mindre du var den anonyme da?;-)

Skrevet

Hehe, nei jeg er ikke anonym=)

Har aldri skjønt dette... NN-anonym..

HI da? Er det den over eller hovedinnlegger... aha, nå så jeg det selv=)

Skrevet

Det var deg jeg siktet til, men nå ser jeg at det ikke er så farlig.

Skrevet

hmmm, vil gjerne forsvare meg og mine utsegner om det var noe du ikke var fornøyd med eller uenig i!

Skrevet

Det er da helt i orden. Innlegget jeg skrev til deg står der fortsatt og du er hjertelig velkommen til å svare på det når som helst.

Skrevet

Ojojoj, da har her vert en misforståelse... Det var ikke til den siste NN jeg skrev, hennes utsagt passet bra til mine meninger.. Har kanskje ordlagt meg dårlig her.

Skrevet

I så fall kan du se bort fra spørsmålet mitt.

Skrevet

Unge mødre som forgifter barna sine MED VILJE med røyk!

Skrevet

Her en dag tok jeg og sønnen min på 7 år bussen.. og på langsiden, der det er plass til barnevogn, satt en dame og ungen i barnevogn.. på tja, 1år og noen mnd.. som hosta fælt.. denne ungen hadde og lue og skjerf veldig trangt inntil halsen.. og som sagt, hostet fælt.. og mora, ho kjefta på han!!! går det an... det må være det verste jeg har sett.. i tillegg satt ho med tlf og skrev mld, og kjefta innimellom, så prøvde ho og gi den flaske.., og irriterende.. til og med sønnen min reagerte.. -men mamma, skal ikke babyen få hoste?!

man kjefter da ikke på en baby\unge som hoster og er syk..

Skrevet

irritrende kvinnemennesker....

ja veldig enig med at jenter som antar at du er ute etter typen hennes og på død og liv skal lage hammock på grunn av det er vanvittig irriterende...

de som mistolker og tar alt og da mener jeg ALT du sier og gjør om tildritt slenging mot dem og "gråter" høyt om hvor slem du er til alle....

camel toe er ganske grose.....

synes egentlig bare synd på de stakkars fjortisene som bruker femten spann med "BRUNKREM" og self tanning krem,kjempe pene jenter som skal være "brune"og paris....

de liksom frikerne og goterne som bare sutrer...

folk som skal fortelle hele livshistorien sin til alle hele tiden og dramatiserer til det ytterste grense....

og ikke minst : foreldre som står og skriker ut om feilene til/om sin "bedre motpart" forran/til barna sine....

jeg hater sånne kvinner hardt og intenst........

har mannen dit et problem eller har driti seg ut på en måte, rakker du ikke ned på han og kaller han ting forran barna dine uansett hvor mye du hater han!!!!barna har ihverken godt av det eller lyst til og høre hvor dum mamma eller pappa er!!!!

sorry, jobber i kundebehandle jobb....hører og ser sånt ofte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...