Gå til innhold

det værste du ser på en kvinne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lange hengepupper uten BH!

Mørke hår i ansiktet.

For trange klær.

Skitt under neglene.

Masse hår under armene og utenfor bikinikanten.

Dongri bukser som er skikkelig slappe i ræva.

Fettete hår!!!

Sminke som ikke er fjernet fra festen i går.

Sugemerker på hals og andre steder der det vises.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hörtes ut som ekskona til samboern min gitt! Pluss at hun er nesten to meter höy.

Nei, vi ligner ikke forresten.

For et par aar siden hadde hun en butikk ca 50 meter unna oss, og hun solgte, originalt nok, det samme som oss (som en slags hevn-sak fordi han flytta fra henne til meg, men det er en annen historie.)

En dag paa jobb kom en sint mann og spurte om dette var samme butikken som den oppi gata, fordi han hadde bestilt og betalt for noe der, men naa var butikken stengt og han dro hjem til landet sitt i kveld!!? (Vi LAGER det vi selger, derfor hadde han bestilt det..)

Uansett, jeg sa nei dette er en helt annen og totalt uavhengig butikk, men han fortsatte, kjempesint; "Men du veit hvilken butikk jeg mener? Der hun jobber hun med den lange nesa og puppa nede ved knaerne!!"

Morsomme var at han prövde ikke aa vaere humoristisk, han var forbanna..

Hva jeg syns er verst paa en kvinne? Buksa 4 cm. oppi streeeeken foran.

Skrevet

Mangel på akseptabel mengde intelligens kler de fleste dårlig, kvinner som menn. Ellers er uggs en uting. Langt bimbo-hår på damer over tredve er også ukledelig, bortsett fra i noen ganske få tilfeller. Ansikter som aldri har fått stifte bekjentskap med sminkefjerner er skikkelig nasty, spesielt hvis man slenger på røykemunn og Valebrokk-poser. Generelt er det lite som ser teitere ut enn når kvinner som liksom skal være i sin beste alder gjør sitt ytterste for å te seg som en sekstenåring.

Det var det jeg kom på i farta.

Skrevet

Hoftebukser som gir en deilig muffins-form på mellompartiet bakfra; sideflesk som tyter laaangt ut.

En kort og en lang øredobb

Sånn hårbøyle med tagger som lager mønster i håret...som vi brukte tidlig på nitti-tallet

Avflasset neglelakk...gjerne rød eller sort!

Julebordsdrita damer som har prøvd å pynte seg med kort kort skjørt og dypt utringa topp

Leppestift på tenna og mascaragugg i øyekroken (det finnes noe som heter s-p-e-i-l...bruk det)

Skrevet

Kvinner som røyker når de har baby i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er det aller aller aller verste!!

Skrevet

jada jada jada....

Blir du ikke lei av å si det samme hele tiden eller???

Jeg er i allefall lei av å lese det samma hele tiden! Har du ingenting annet å snakke om?Begynner å bli ensporet dette.

Skrevet

Det værste jeg ser er:

Jenter/kvinner som går store mørke solbriller,stooore vesker og åletrange klær inne på kjøpesenter..Ser ut som de tror de er i fra hollywood og i slekt med Paris Hilton elller Britney Spears.

Skrevet

-Overvektige kvinner som stapper i seg cola, sjokolade, og alt annet dritt.

-Damer som går med sandaler, og har ustelte tånegler

-Damer med store svetteringer under armene

-Damer som går uten bh

Skrevet

Det heter døvebukse, det, fordi man kan lese på leppene ;)

Skrevet

Ikke noe jeg SER, men damer(og menn) med skikkelig sur, råtten røyk/snus-ånde er det ekleste hæsligste jeg vet :(

Skrevet

Hahahhahaha *hiksthiksttørketåre*

Skrevet

jenter med foundation krem og skille på halsen.. huff det er kvalmt

egentlig jenter generelt.. kjerringer er fæle.. drama drama drama

Skrevet

Damer som ikke vet hvordan de skal kle seg for sin alder. Jeg er skikkelig deilig og 20 år, så jeg vet at jeg kan kle meg deretter. DVS intilsittende klær (som fremhever formene mine) og stooore Paris Hilton - solbriller fordi de kler meg. Hvorfor ikke? Guttene ser etter meg (ingen kan si at de ikke liker å få stjålne blikk av det motsatte kjønn) og det er mote.

Og nå får jeg sikkert hundre svar fra triste, gråe mus som skriver "du er en skikklig bimbo", men desverre du, det er jeg ikke. Jeg bare liker å se bra ut:)

Skrevet

Det er sikkert like ekkelt å se på deg stappe i deg sjokolade og cola som en overvektig. Utrolig stygt gjort å skrive noe sånn.

Skrevet

SMALE bukser og stoff sko er det ikke mange som kler....snekkerbukser æsj....

Skrevet

Enig med jeab i mange av hennes "refleksjoner", vil bare tilføye:

-Kvinner over 30 som uttaler "lissom", "asså" og "innmari" i annenhver setning. Det er rett og slett malisiøs atferd mot oss som har vokst opp med lingvister og fått innprentet en viss språkfølelse.

Skrevet

E d mulig????????

IKKJE RART DET ER KRIG I VERDEN;-(

Skrevet

Jeg ler av døvebukse kommentaren enda:) HAHAHAHA . den var fin.

Skrevet

jeg heller takler ikke å se svært overvektige folk stappe i seg både det ene og det andre av fettdryppende og usunn mat,jeg blir rett og slett kvalm bare ved tanken...hvis jeg mot formodning skulle spist på mcdonald's eller liknende ville jeg konsekvent unngått et bord hvis det ville gjøre at jeg kunne se ovennevnte...forskjellen på meg og den som nevnte det tidligere i debatten er kanskje at jeg faktisk skammer meg litt over det,siden jeg faktisk har vært ganske overvektig selv en gang...

ellers en liten liste over ting jeg ikke liker:

-damer som bare MÅ gå med høye hæler selv om de absolutt ikke kan det

-venninnegjenger som koordinerer antrekket

-tynne/slanke jenter som allikevel har bilring fordi de klemmer seg inn i altfor trange bukser

-de med solbriller innendørs (nevnt tidl)

-og generelt wannabes,det være seg paris-kopier på 16 eller 42...

Skrevet

ei jeg gikk på vgs med hadde en forkjærlighet for hiphuggers og litt for korte topper,men det var ikke problemet...det var de svarte hårene som gikk fra navlen og ned,hun hadde bart også...hørt om voks???

Skrevet

Det verste jeg ser og det verste jeg ser, fru blom... men skrivefeil er i alle fall utrolig irriterende. Vært moro om folk kunne konsentrere seg om sånt før de begynte å ergre seg over detaljer mht andres utseende eller påkledning synes jeg.

Skrevet

store feite damer/jenter som sitter på mc-donalds med to store menyer,som etterpå går ut og tar seg et par røyk. du kan se at de iallefall ikke har dusjet/vasket håret på en uke ersjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj og grøssssssssssss

Skrevet

kraftige jenter som går i små korte topper på disko,og tror de er deilige mens fettet klasker mens de danser..

også hater jeg når jenter har hull i navelel og er tykke..

dessuten er tatoeringer på overkroppen harry...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...