Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 dere helt seriøst at det kommer til å vare livet ut?????
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Selvfølgelig ikke. Men det er en enkel løsning på en rekke praktiske ting.
Gjest MyIian Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Det vet jeg ikke. Om det ikke gjør det så er det synd. Men om en avo ss skulle dø er det bedre enn å være bare samboere.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 godt spørsmål... det morsomste jeg vet er å være i bryllup hvor jeg VET at vedkommende ikke kommer til å henge sammen livet ut.. ganske patetisk spør du meg....
prekæs Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hvaslags(!) synd da? Sånn leve i synd synd, eller bare synd? syns det er synd, jeg at folk lever i synd;)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 nå har jeg kunn giftet meg en gang, men hva jeg tror er i og for seg at jeg elsker mannen min og at jeg er villig til å jobbe for at forholdet skal være godt, og klarer jeg og mannen min det ja dakan det vare livet ut ja. men det er jo opp til oss begge å gjøre jobben. men jeg har aldrig trodd på rosa skyer nei.
ALIICE Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Det valget tok vi da vi valgte å få barn. Altså det at vi skal være sammen for alltid! Ekteskapet har vi inngått for å understreke dette, pluss at det gir mye større trygghet hvis en av oss skulle dø. Turte rett og slett ikke å forbli bare samboere etter vi fikk barn!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 En av kriteriene for å få barn er vel at man tror og gjør hva man kan for at man skal leve sammen resten av livet, det mener jeg betyr mer enn et ekteskap.
Cat.68 Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Ja helt seriøst så trur jeg det. Hadde aldrig giftet meg om jeg ikke var overbevisst om at det skal være oss to. Om det blir slik er en helt annen sak og det aner jeg ikke noe om, men jeg håper da det. Etter 13 års forhold varav vi har vært gift i snart 2 år, så har jeg fortsatt truen på at det skal være oss to.;o))
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Godt å lese disse svarene,trodde det var meg som bare var ekstremt skeptisk,og at de fleste andre var SÅ sikre i sine valg.HI
Shinyogsmåen Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Men hva med deg Hi: tror du eneste grunnen til at folk gifter seg, er fordi de tror det skal vare livet ut?
Tally Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Før i tiden, i de skikkelig, skikkelig gamle dager, da ekteskapene virkelig varte til døden skilte de, dengang hadde folk vett til å dø litt oftere, regelmessig og beleilig enn de gjør i dag. Bare les litt i gamle bygdebøker, enker og enkemenn fikk gifte seg både en og to ganger til før de takket for seg. Om mitt ekteskap kommer til å vare livet ut?? Håper da det, og kommer til å jobbe en del for det også.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Nei,jeg vet jo at endel gjør det av praktiske årsaker også,men jeg synes liksom så mange høres så ekstremt sikre ut,og lurte på om det er meg det er noe galt med,siden jeg alltid føler at forholdene er midlertidige.Håper jo veldig at det skal vare,da.Men jeg er en person som visstnok alltid må klage litt,og føler at gresset er grønnere på andre siden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Næh, egentlig ikke.. det nest morsomste kanskje:)
Sånn kan det gå Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Jepp, ellers hadde jeg ikke giftet meg med ham.
Gjest ->>- Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 Det har jeg ingen formening om. Jeg avviser ikke ideen, men det var ikke derfor jeg giftet meg.
Loglady Skrevet 29. november 2007 #20 Skrevet 29. november 2007 Jeg er ikke gift, vil ikke gifte meg, men tror seriosa at forholdet til partneren min vil vare livet ut likevel. Det er i hvert fall intensjonen per dags dato, forøvrig er det forskjell på å tro og å vite.
ormeynglet Skrevet 29. november 2007 #21 Skrevet 29. november 2007 Ja, det tror jeg. Hva som faktisk kommer til å skje vet jeg lite om, men jeg skal iallefall gjøre alt jeg kan for at det skal skje. Hadde ikke gifta meg hvis jeg tvilte på det! Troen må man ha iallefall!
Patetica fåkksi Skrevet 29. november 2007 #22 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde ikke faatt barn med en mann som jeg ikke trodde jeg kom til aa vaere med hele livet. Ser derimot paa ekteskap som et papir.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror på rosa skyer, rosa elefanter og alle slike flotte klisjeer, også når det kommer til ekteskapet jeg er i:)
Dailis Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror ikke at det skjer automatisk. Med jeg tror at ved å jobbe godt sammen, være villig til å svelge noen kameler så har man en bra sjanse ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå