celodi Skrevet 30. november 2007 #52 Skrevet 30. november 2007 spent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva ble det???????????????????
Helnøtt med spire:) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #53 Skrevet 30. november 2007 Hei dere. Jeg kom ikke inn på dataen i går. er ikke tull dette for den personen som spekulerte på det selv om jeg kan forstå at du lurte ettersom jeg ikke kom inn etterpå. Den ble negativ. Men tror den ikke. Testa i går kveld da. Grunn til at jeg ikke føler det stemmer er at i hele går når jeg lå i senga hadde jeg skikkelig vondt i venstre side. Var kjempe kvalm i morres. Nå sitter jeg med halsbrann (disse symptomene er de som har godt igjen i de / den siste uka) Tisser hele tiden også, og er trett.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 30. november 2007 #54 Skrevet 30. november 2007 Dra til fastlegen og ta en test der
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. november 2007 #55 Skrevet 30. november 2007 Jeg ville tatt en ny test om noen dager, med morgenurin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå