Gå til innhold

Blir det feil om jeg tester i kveld????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå? går det fint? bør det stå en spesiell plass etterpå såfall? tenker på romtemperatur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange spente damer her nå..TISS!!!! Hehe:)

Skrevet

Den kan godt stå i kjøleskap, men så lenge du ikke sparer den i veldig mange timer har det lite å bety for hvilket utslag du får på en graviditetstest.

Skrevet

he he du skal jo ikke spare på det, bare putt oppi pinnen så er det jo bare å tømme det ut!

Skrevet

test deg da vel... så nyskjerrig jeg nå

Skrevet

Vært innom med jevne mellomrom å lest her nå, bare lest.. men nå sier jeg som de andre:TISS - du må jo skjønne vi blir nysgjerrige...

Skrevet

om det blir lite i koppen, hold koppen på skeiva når u har pinnen oppi- da trekker den godt til seg :) hehehe...

TIIIIIIIIIIIIIIIIISS!

Spent!

Skrevet

Har du testet nå? Er jo ikke mange dråper du trenger!

Skrevet

Tizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jeg viste inderst inne med meg selv etter bare 2 uker at det var noe på gang. Og det stemte

Skrevet

TISS TISS TISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kan ikke legge meg før jeg vet svaret.....

Skrevet

Nei nå må du tisse altså så vi får høre:) Er bare noen dråper som trengs vet du:) Jeg testa positivt på kvelden og jeg var bare noen få uker på vei:)

Skrevet

Skjer a?

Skrevet

sikkert bare tull da...... Hun sitter kansje ler av oss som er så nyskjerrige...

Skrevet

Kanskje hun bestemte seg for å vente til i morgen.

Hmmmm , dette ble jo spennede ;o))

Skrevet

Hvorda gikk det?? *venter i spenning*

Skrevet

Enhver som kan lese vil se i bruksanvisningen at det er sikrest å teste på morgenurin - dette fordi konsentrasjonen av ctg (graviditetshormon) er sterkest på dette tidspunktet. En testing på kvelden kan dermed medføre falskt negativt resultat - og ytterlige forvirring og usikkerhet.

Uansett: lykke til :)

Skrevet

Dytter den jeg , er fortsatt nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...