Ronja65 Skrevet 2. desember 2007 #26 Skrevet 2. desember 2007 Kunde tenke meg at det kunde vært et alternativ ja. Har kontakter i miljøet, så gi et hint. Så kan du få noen telefonnr.:-). Selv er jeg på nattevakt. Fikk være med på et stort under tidligere i natt, men nå har alle sovnet og her er det stille å rolig. Ha en fin dag i morgen.
Natteravnen* Skrevet 2. desember 2007 #27 Skrevet 2. desember 2007 -henger meg på denne gratulasjonslista, koseli med baby til sommaren! og arti med slik julekalendar også, men fleire slike er vel litt mykje å be om..... Håper du kjem deg gjennomsvangerskapet med mindre plager enn sist.
Urtete Skrevet 3. desember 2007 #28 Skrevet 3. desember 2007 Kjære Phantomet! Tenk så VAR det deg!! Jeg følte det på meg - hmmmm.... rart i grunn!:-) GRATULERER GRATULERER GRATULERER!!!!! Som du selv sier, så går du sannsynligvis en svært slitsom tid i møte. Vi er mange her inne som kommer til å heie på deg hele veien - håper det er en liten trøst! Og så fornuftig og rasjonell og ikke minst sterk som du er, så kommer du deg igjennom dette også. Og FOR en gulrot som venter i enden! En ny liten phantom-baby!:-) Og når bebisen har kommet og alt har roet seg, så vet jeg at du kommer til å føle at dette var en velsignelse! Og at du kommer til å se - klart og tydelig - at det var en mening med at dette nye lille mennesket skulle komme til dere! Husk at du ikke må slite deg ut med alt du skal rekke å gjøre før du kanskje blir dårlig nå! Hvile, hvile, hvile min venn!!!! Store og varme klemmer fra
Little Miss Naughty Skrevet 3. desember 2007 #29 Skrevet 3. desember 2007 Litt sen - men her kommer den GRATULERER MED SPIREN:-) Håper det dette svangerskapet blir litt bedre. klem
Reveenka Skrevet 7. desember 2007 #30 Skrevet 7. desember 2007 Men JEG er fornøyd over å he gjettet riktig!!! I fjor var jeg jo helt på jordet, så dette var deilig! c",) Gratulerer så mye med et lite mirakel i magen - jeg håper bare at du ikke skal bli altfor dårlig i dette svangerskapet ditt, når jeg leser hvor dårlig du har vært før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå