Gå til innhold

BOB BOB LIKSOM.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er skikkelig stas å bruke de siste hjernevinningene til å lage morsomheter, når INGEN er med på leken, og spiller uvitende og dumme...

Her går en stakkar rundt og tenker og grubler for å underholde...og tror hun er skikkelig lur og hemmelig....men er det noen av dere som er ANSTENDIGE nok til å være naive og lettlurte for å gi et slitent phantom litt glede i hverdagen??????? NEIDA!!!

Alle skal bevise hvor smarte og intelligente de er, slik at jeg må gå rundt svett, kvalm og sur mens jeg holder masken! Kanskje like greit å ta en dibbepause ...hmprf

Med det er siste luke i føradventskalenderen AVLYST! Synd for dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha ha...... tenk.... baby baby hei hei hei

Skrevet

Hahahahahah. Eg visste det!!! Æ sjønt det.... Juhuuuuu

Gratulerer med spira!!!

Klem

Dritgrei, hva var det jeg sa!!!!

Skrevet

Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gratulerer med spire - dette blir så bra skal du se:-)

Og du er igrunnen ganske lett å avsløre..........hahahahaha!!!!!!!

Hipp hurra du gravide phantom:-))))

Dette er koselig og blir helt supert!!!

Varme og gode klemmer fra meg til deg:-)

Skrevet

smiler! jeg visste det var deg, og du kan tro jeg smiler enda mer nå!

Gratulerer med den lille, uplanlagte spiren. Det blir fantastisk!!!

Klemmer fra oss nede i veien

Skrevet

Gratulerer - gratulerer - gratulerer!

Jeg er enten trang i nøtta eller noe sånt, eller kanskje ikke inne her nok til å kunne gjette godt nok.. Men jeg har mora meg stort med rimene og gåtene dine i føradventskalenderen!

Fantastisk påfunn igrunnen.. Derfor tror jeg nok at dette også må bli like fantastisk med en liten spire - mange ganger lykke til!

Skrevet

Gratulerer sååå mye da phantomet :o)

Nå ble jeg glad:o)

Siden du ønsker en trilion unger (iflg din dritgrei) så må du skynde deg nå (*ler godt og høyt*)

Vel, trist at det ikke blir flere adventsluker, men på den annen side helt greit! Bob bob ikke sant?

Svett, kvalm og sur - det vil nok gi seg snart og da blir det mere redebygging i phantomhulen :o)

Nok en gang: Grattis med ett nytt lite liv!

Klæm fra

Skrevet

Må bare si at jeg visste det jeg også:0) Men ikke sikkert da..Hjelper det litt??? Gratulerer så mye med spiren, håper kvalmen går over raskt og energien kommer rask tilbake..Så koselig da med spire:0)

Skrevet

Takk til alle dere som gratulerer.

Desverre er formen nedadgående, og den blir antakelig ikke bedre med det første.

Jeg er plaget med hyperemisis-svangerskap og har vært langtidsinnlagt på sykehus begge gangene.

Dette svangerskapet er ikke planlagt, og nå går jeg bare rundt og gruer meg til jeg blir dårlig...:(

Phantom-mannen gjør forberedelser til å ta over hovedansvaret for hele familien mens kona ligger nede for telling i ukesvis om ikke månedsvis..

Jeg har kvittet meg med alt gravidetøy og absolutt alt babytøy siden jeg ikke skulle utsette kroppen og familien for slik påkjenning igjen..

Imorgen skulle jeg egentlig endelig til utrednining ved Riksen for alt jeg har slitt med i hele høst. Dette bortfaller pga graviditet...

Heldigvis hadde jeg vett til å bytte fastlege da min forrige var helt dust, og ikke skjønte bæret av hva det vil si å bli så syk ved graviditet. Dengang endte jeg innlagt med totalt nedbrutt kropp, mange kilo lettere og fikk satt inn sentralt venekateter i halsen for å klare å gi kroppen noe næring...

Min nåværende lege tar dette svært alvorlig. Jeg har allerede fått medisiner, og da jeg ringte ham idag ang. noe annet, ringte han meg tilbake 18.30 for å snakke med meg uforstyrret...

Jeg har fått strenge leveregler, krav om total hvile og ikke utsette kroppen for noen form for stress. Om det lar seg gjøre er en annen sak...Men jeg øver meg!

Håpet er selvfølgelig at jeg ikke skal bli like dårlig denne gangen. Det sies jo at hvert svangerskap er unikt. Kanskje jeg bærer en jente, og at jeg da ikke blir så syk...Hvem vet...

Jeg har heldigvis klart å skaffe ekstern hjelp med Måka, huset og familien fra nyttår allerede. Sist fikk vi ikke noe hjelp med Junior, og det var en enorm påkjenning for meg å vite at alt blr krøll og vanskelig pga meg.

Skrevet

Herligland Phantomet, dette var trist å lese at du er så plaget i svangerskapet.

Men du, seriøst. Om du trenger noen til å lufte bikkja og Måka innimellom, så gi beskjed. Jeg kan ta med begge guttene og hunden på tur! Så kan du øve deg på å slappe av og ta det med ro...

Det er ikke ofte jeg får fornemmelser av ting, men jeg husker jeg sa til min kjære gledesmann her for ikke mange dagene siden (første hint på modne) at jeg var sikker på at du var gravid. Og at denne gangen får du et rosaphantom. Jeg får ikke ofte slike fornemmelser, så jeg hadde tenkt å la vær å si noe. Hadde vært artig å eldte datteren å få ei søster i hus også ;o)

Jeg bor bare rett ned i gata, pling på og jeg stiller opp, for Måker og andre ærender! Som du stilte opp for meg når vi hadde det som tøffest etter lilleM meldte sin ankomst..

Skrevet

Kjære deg! Forstår godt at du har tunge tanker når du har vært så syk.Jeg var innlagt sist gang, men bare engang da..Kan nok ikke sammen lignes med dine svangerskap..Jeg har vært dårligst med guttene så håper du kanskje bærer en liten jentespire og at du ikke blir like syk. Eller en liten gutte spire som heller ikke gjør mammaen sin så dårlig.Godt du har en lege som tar deg på alvor !

Vil sende deg en stor godbedrings klem for alt den er verdt..LYKKE LYKKE til videre fremover.

NÅ husker jeg virkelig DEG fra bim, du trøsta meg da jeg såg svart på livet pga kvalmen...Tusen takk for det.Kanskje jeg kan få lov å backe deg opp denne gangen her om du trenger det....gi litt igjen på en måte...

Klemmer fra

Skrevet

Kjære phantomet :)

Aller først...gratulerer så masse til dere alle!

Dette var kjempekoselig å lese....selv om jeg hadde litt på følelsen at det var deg,jeg tippet b.l.a. nummer 5 barn på mannen din,og da du skrev om nattevåk...og i et senere innlegg fortalte om Måka som fikk tenner da var jeg nesten sikker.

Men....så var det denne boksekampen,og rødvin og kjøring bare 1 uke før, som fikk meg igjen til å tvile :) Og det du har sagt om plagene dine i svangerskapene.

Jeg håper og ber om at du skal få slippe lettere unna denne gangen.

Og du vet jeg også er en pling unna,og er hos deg på kvarteret!!!

Du vet jeg skal være hjemme til oktober neste år,minstemann trenger noen å leke med..og Måka er jo bare den skjønneste :)

Vær så snill....bruk meg!!! Til hva som helst du trenger hjelp til,nå er det DIN tur til å ta imot.

Denne uken gikk også unna uten at vi rakk å møtes.....neste uke er roligere.Da foreslår jeg,at vi treffes og prater litt hvis du vil :)

Vi har lassevis med babyting om du vil ha,jeg har fortsatt noen gravidklærne mine.... Det ordner seg vettu :)))

Du har masse å se frem til,du er verdens beste mamma som den lille spiren bare kan glede seg til å møte!

Sender deg mange varme klemmer,og ringer deg plutselig ;)

Skrevet

Her skjer det ting skjønner jeg:-)

Gratulerer, gratulerer.

Krysser fingrene for at du får et lettere svangerskap enn de foregående...

Så flott at du har skaffet deg hjelp og avlastning.Det blir nok viktig.

For en spennende tid du har foran deg, med liten baby i vente ved enden:-)

Klem

Skrevet

Gratulerer med spiren kjære deg!! Krysser fingrene for at svangerskapet ditt blir litt lettere denne gangen!!!

Skrevet

Din luring:-)... Så koselig. Hele verden er full av uplanlagte og elskede unger. Dette kommer til at gå så fint så. (Har noen av dem selv:-)

Håper formen ikke blir så dårlig i dette svangerskap. xxxxxxx masser med fingrer for det.

Fødselen kommer til å gå knakandes fint også denne gangen. Det vedder jeg på. Ps. Husk å være tidlig ute med søknad...:-)))).

Bare så du vet det..... så er jeg bare llliiiite missunerlig.... bare liiite... din heldigris.

Klemz

Skrevet

Takk Ronja!

Håper svangerskapet går bedre denne gangen ja...

Søknad er allerede skrevet. Blir postet i ettermiddag t.o.m. *smiler*

Jeg vurderer seriøst hjemmefødsel denne gangen...men er ikke sikker på om phantom-mannen er klar for det...

Han sa faktisk at siden forrige fødsel var så fantastisk kunne vi like greit vært hjemme...og da hadde jo Junior fått være i nærheten...*ler*

Skrevet

Måtte inne å for lese neste luke, og så fikk jeg avsløringen i stede:))

Ønsker deg masse lykke til med den vesle spiren, og håper at du får et bedre svangerskap denne gangen. Du blir iallefall tatt på alvor av legen din, og det er jo kjempebra!

Stor klem og lykke til:))

Skrevet

Så det var du som holdt oss på pirrebenken altså - hehe - det var gøy!!!

Men stakkars deg som har vært så dårlig. Jeg har stor medfølelse og medlidenhet. Dette er helt forferdelig, og nå får vi krysse alt vi har at denne gangen blir bedre.

Vær så snill å si ja takk til all hjelp - og tenk kun på deg selv!! Det med klær ordner seg alltid - så ikke bruk mye energi på det:) Og så hørres det ut som du har en super mann! En mann som tar ansvar for skipet og som kommer til å være der for deg!!

Lykke lykke til!

Skrevet

Kjære phantomet.

Skjønner at du er nedfor og gruer deg for tiden som du skal inn i. Jeg vet hva det vil si å våkne med kvalme, leve med kvalme. Det gikk greit for meg etterhvert, etter 5-6 mnd m 1.mann. Heldigvis slapp jeg innleggelse, mye takket være en flink fastlege.

Denne gangen har du fått organisert hjemmehjelp og barnepass før du er blitt dårlig og det er en god start! Redselen for å bli kvalm kan også være med på utløse det. Ikke stress nå, men forsøk å ta en hvil når måka hviler. Jeg vet det er vanskelig og tusen ting skulle vært gjort når "ryddehjelpen" tar en lur. Har du vært i kontakt med soneterapeut?

Klær og utstyr ordner seg alltid, så det trenger du ikke å tenke på!

Hvis du har behov for hjelp så skriker du på meg òg, enten her eller på telefonen. Ikke lange veien mellom oss, og Tårnfrid må jo ha en pause innimellom:o)

Husk at det er mange som ønsker å hjelpe deg, bare si fra!

Stor klæm

Skrevet

Gratulerer med spire!!!!!!!!!!

Jeg visst det..... Det er jo kjempekoselig. Men jeg kan alt om å ikke virke under svangerskap og forstår godt tankene dine. Hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg også gruet meg for fortsettelsen.

Men når det engang er sånn så er det godt at du har fikset litt hjelp, det med avlastning er viktig. Og ettersom jeg forstår så kaster du opp??

Mer enn det som sunt er???

Jeg husker jo bare når vi hadde omgangsyke her...... Det tror jeg må være eneste gangen jeg skulle ønske barna var hos noen andre.

Masse lykke til!! Du er igrunn flink på rim..... Kanskje du har en framtid som rapstjerne???

Men da blir det kanskje ikke noen adventskalender fra deg neste år da???

Ikke ta dibbepause, prøv å holde oss oppdatert. (så lenge du er i stand til det da....)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!! Det var litt av en "kalender".

Jeg har totalt fobiiiii for oppkast og av den grunn endte jeg opp som moden førstegangsmamma :). Men til tross for to kvalmende svangerskap så skulle jeg gjerne hatt minst ett til jeg da.... Så jeg er ikke bare litt misunnelig, er VEEEELDIG misunnelig jeg tenkt.

Kanskje du er heldig og får et bedre svangerskap denne gangen. En vet jo aldri. Og uansett er det lov å håpe.....

Ta imot all hjelp du kan få og så håper jeg du etterhvert kan kose deg litt med voksende spire i magen.

Masse kos og klem

Skrevet

Kjære du. Tenk at det var deg da. Jeg lurte litt, men jeg var jo faktisk hos deg den dagen du startet kalenderen og da snakket vi om hvorvidt du turte å satse på et svangerskap til og ingenting røpet deg... Drakk vin da vi var ute gjorde du også. Jeg vaklet derfor mellom å tro og ikke tro at det kunne være deg.

GRATULERER! Håper formen din blir litt bedre denne gangen. Fint at du har lagt planer for å takle dårlig form, men håper som sagt at du ikke trenger dem... Jeg stiller gjerne opp i forhold til Måka, så langt ser det jo ut til at han og jeg kommer overens.

Du vet jo at det er veldig verdt det når belønningen kommer. Heldigvis vet jo også phantom-mannen hva dette krever av ham. I august (?) kommer det en søt liten baby til deg også. Så morsomt! Stoooor gratulasjonsklem fra meg.

Skrevet

Hei igjen Phantomet..

Håper at svangerskapet denne gangen blir bedre for deg. Bra at dere tar alle forhåndsregler og ordner med ting og tang i forkant. Nå må du pleie deg selv godt og ikke være redd for å be eller ta imot hjelp.

Store oppmuntringsklemmer fra meg:)

Skrevet

Gratulerer kjempe mye med den lille spire, det blir nok kjempe koselig. Håper formen ikke blir så ille som den har vært tidligere.

Dette blir spennnende. Nå ble jeg missunderlig he he...

Skrevet

GRATULERER::

*ler*.. trodde kanskje det kunne vært northenlights jeg.. hehe.. Hun har ikke vært her på en stund.. også driver hun å dikter myyye.. :)

Men gratulerer nok en gang! Og håper virkelig at du ikke blir like dårlig som de andre gangene! Bruk damene her, når de sier de vil hjelpe, så vil de det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...