Gå til innhold

Nickene deres?

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stjernetegnet mitt og årstallet jeg er født, i tillegg til hva jeg venter og termindato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det trengs en forklaring på mitt nick, for det sier seg vel egentlig selv, men alikevel - Vi har en gutt, og har altså gutt nummer to i magen. Har termin 5.mars 2008

Skrevet

Mitt nick er forklaring på hva jeg blir :-) Enkelt å greit....

Skrevet

For noe sludd og vås......................................... Nicket er selvfølgelig en forklaring på hvilket nr i rekken barnet som kommer blir.......................

Sitter å tenker en ting og skriver noe annet.....he he....

Skrevet

Fordi jeg har termin i januar 2008 :-)) Synes det er flott å få baby når sola skinner igjen. Derfor er det både et JA og januar.

Skrevet

Jeg har navnet mitt Monica, og årstallet sønnen min ble født og årstallet min datter blir født i.. Er også høygravid!

Skrevet

Morro å lese!

Jeg har nicket Angua og de to nøstene, fordi

Angua er en kvinnelig karakter i min favoritt bok serie :"Discworld" (av Terry Pratchett)

Og de to nøstene, ble lagt til da jeg oppdaget at jeg bærer to barn i magen min nå ;)

Dessuten pleier sambo å kalle meg "nøstet mitt" når han snakker om meg...så søt da...og nå har vi lagd to nøster selv....som kommer i juni;)

Skrevet

Jeg tok babyhåp fordi vi sto i IVF kø, nå er navnet litt forlenget siden jeg var så heldig å bli gravid på første forsøk.

Skrevet

Nicket mitt er er blanding av fornavnet og etternavnet mitt, også la jeg til en ekstra bokstav :) Så så kjedelig er det.. thihi..

Skrevet

Veldig lite kreativt her også. Har to barn på snart 2.5 og 8 mnd, derav Mini og Micro. Lille Frø er jo den i magen min.

Skrevet

Mitt sier seg selv:-)

Skrevet

Fordi jeg og sambo har planer om og prøve neste år,og vist alt går etter planen har vi en liten i 2009!:P

Skrevet

Mitt nick er fra jeg var 15 eller noe. så på en serie som hett Nickita, og elsket det navnet. Da jeg ble 19 skulle jeg kjøpe meg hund. var egentlig ute etter tispe, men fant verdens nydeligste hannhund. han kunne jo ikke få navnet nickita, sa da ble det nickie. han døde i sommer pga sykdommen sin, og jeg savner han noe forferdelig.... men nicket har jeg hatt i flere år både her og på andre brukekontoer.

Skrevet

Valgte nicket fordi det var sånn jeg følte meg i begynnelsen... Har alltid vært tynn, og plutselig fikk jeg en kul på magen...! Ikke så spennende kanskje?

Skrevet

Jeg er født i tvillingene tegn, eller gemini da. Og så er 7 mitt favoritt-tall, både jeg og sambo født den 7. i 77 og mange store hendelser i livet vårt har skjedd den 7. så er liksom skjebnetallet mitt

Skrevet

Jeg har mitt fordi jeg har en forkjærlighet for alver og så er initialene til datteren min tilfeldigvis ALV :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...